Xboxlife forum

NFS Most wanted

Spil med fart på

Indlægaf PainedBoot » 8. dec 2005 18:47

Super.. Gamertag PainedBoot ;)....
PainedBoot
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf Carrotyhippo » 9. dec 2005 07:50

Glemte du at logge på iaftes hehe?

Jeg spillede fra ca. 22.30 til 24.30 men kunne ikke finde dig. Nå men jeg skal spille det meste af weekenden så kan det være du dukker op :)

Er det bare mig eller er det svært at finde hinanden online i nfs mv? det kunne være cool med en online liste ellr noget
Carrotyhippo
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf PainedBoot » 9. dec 2005 12:35

Argh shit mand.. faldt isøvn til Speed 2 over tv3 + må du sku undskylde :(....

Jamen du kan bare add mit gamertag på din Xbox så kan du altid finde mig og se om jeg er online osv ;)... hva er dit.???

Jamen er på i aften ;)
PainedBoot
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf Carrotyhippo » 9. dec 2005 12:55

Det er helt iorden :)

Mit er carrotyhippo.

Ved ikke lige om jeg er på iaften.... Men jeg add'er dig lige og så må vi jo lige se hvornår du ska ha baghjul hehe
Carrotyhippo
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf raabhimself » 9. dec 2005 14:36

Jamen jeg smider også lige mit Gamertag, så kan i bare adde mig hvis i er friske...


--> saerDNA
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Carrotyhippo » 9. dec 2005 14:41

jo flere jo bedre:)
Carrotyhippo
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf rasmus » 9. dec 2005 16:50

kommer da også lidt på. bare add mig

rasmus
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf cirko » 9. dec 2005 19:25

Add mig cirko spiller det fandme tit!!

Husk at sætte headset til
Billede
cirko
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Carrotyhippo » 10. dec 2005 12:43

Super at de er så mange der spiller det på live 8)

Til orientering så er mit headset lidt i stykker så hvis jeg ikke siger noget så der det fori jeg ikke kan høre jer :cry:
Carrotyhippo
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf PainedBoot » 11. dec 2005 15:09

husk nu PainedBoot har smidt jer ind ;)
PainedBoot
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf HunkyDory » 27. dec 2005 15:19

Nåh, jeg høre at i har glæde af spillet!

Men hvordan er det egentligt lige præcis, altså hvad er der af gode ting i spillet, er der mange biler for eksempel og kan mand køre rundt for sig selv ligesom i 2eren?

og hvad dårlige ting er der i det, for eksempel hakker det eller er grafikken alt for ringe eller er der ikke nok udstyr til sine biler man kan vælge....

Er der egentlig nok?


på forhånd tak!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Blood±Ep± » 28. dec 2005 11:15

Som titlen siger er det et undergrond spil med strissere. Ja man kan køre rundt alene og jeg vil da sige at der er masser af ting til ens bil, man kan bare ikke vælge mærke som man kunne i det gamle altså hvis man vil have apex eller noget andet. Den eneste grafikfejl jeg har fundet endnu er når man laver håndbremsevending atens 20 tommer forsvinder lidt i jorden ellers har jeg intet at sætte finger på. Hvad med jer andre?
Billede
Blood±Ep±
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf HunkyDory » 28. dec 2005 12:26

Er der mere udstyr end i 2eren?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Blood±Ep± » 28. dec 2005 13:06

det er et både og svar, netop fordi i 2'eren kunne man selv vælge hvilke slags produkter du kunne smide i bilen men nu er det hele i pakker som du ikke kan ændre, men jeg mener da helt klart at det er bedre og jeg syntes at der er mere i det end 2'eren. Men det er jo også kun min mening :D
Billede
Blood±Ep±
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf HunkyDory » 28. dec 2005 13:32

Blood±Ep± skrev:det er et både og svar, netop fordi i 2'eren kunne man selv vælge hvilke slags produkter du kunne smide i bilen men nu er det hele i pakker som du ikke kan ændre, men jeg mener da helt klart at det er bedre og jeg syntes at der er mere i det end 2'eren. Men det er jo også kun min mening :D



hvordan kan det være en mening, enten er der mere eller også er der ikke!:);)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster