Xboxlife forum

Need for speed most wanted

Spil med fart på

Need for speed most wanted

Indlægaf Cowrider » 26. nov 2005 09:47

Jeg er en af de personer der skal have fat i neeed for speed most wanted :) nogle der ved om man kan spille over live? med andre kunne være tolta fedt... :) eller kunne også være fedt at kunne sælge biler til hinanden :P man kan jo gejle godt igennem :)


http://www.xbox.com/da-DK/games/n/needforspeedmostwantedxbox360/
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf DNS_DK » 26. nov 2005 16:12

Jeg regner med at købe det engang efter jul, skal lige spille PDZ, Call Of Duty 2 og Condemned her i December månede, så venter lige lidt med det 4 spil :)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Morten Skou » 26. nov 2005 23:31

Desværre så har jeg mine tvivl mht Need for speed.

Jeg har spillet det en del ovre i USA, og desværre så syntes jeg at frameraten er rimeligt dårlig - det hakker temligt meget.

Jeg håber bare at det er skærmen der var skyld i det, ellers så bliver jeg en meget skuffet mand.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Rechain » 26. nov 2005 23:54

Ellers ka de jo udsende en patch over XboxLive...?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Cowrider » 27. nov 2005 08:31

Morten Skou skrev:Desværre så har jeg mine tvivl mht Need for speed.

Jeg har spillet det en del ovre i USA, og desværre så syntes jeg at frameraten er rimeligt dårlig - det hakker temligt meget.

Jeg håber bare at det er skærmen der var skyld i det, ellers så bliver jeg en meget skuffet mand.


lyder ikke godt det hakker, håber også det er skærmen. men det finger jeg ud af på fredag :D så ville jeg da lige skrive hvad jeg synes
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Cowrider » 27. nov 2005 09:20

kender kun folk der har spillet det på deres pc og der har de ingen problemer så jeg ville da gætte på det er tv?
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf DNS_DK » 27. nov 2005 12:58

nu er der også forskel fra PC og en konsol.. det kører fint på en normal Xbox har prøvet Demoen i FONA og det er fedt, men håber da ikke det er så ringe til 360....
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf HunkyDory » 27. nov 2005 13:08

Det lyder ikke som om der er noget galt OVERHOVED med det i de reviews der er på diverse sider
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Sp4 » 27. nov 2005 13:53

Jeg har prøvet det til 360 og der var ingen problemer overhovedet! Det kørte som smurt på det store HDTV, så det må vel være fjernsynet eller fejl på konsollen (nok ikke særlig sandsynligt). Fartfornemmelsen er helt fantastisk.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Fredersen » 27. nov 2005 14:54

det har et gennemsnit på 84% på gamerankings.com så det burde jo være et meget godt spil :)
har dog aldrig prøvet det men det ser da godt ud
Således fungerer den humane hjerne:

Homer: Aw, twenty dollars! I wanted a peanut!
Homer's Brain: Twenty dollars can buy many peanuts!
Homer: Explain how!
Homer's Brain: Money can be exchanged for goods and services!
Homer: Woo-hoo!
Fredersen
Niveau 4
 
Indlæg: 388

Brugeravatar


Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster