Xboxlife forum

NFS Most wanted vs. PGR3

Spil med fart på

NFS Most wanted vs. PGR3

Indlægaf Bottch » 12. nov 2005 19:33

Okay.. Vil have et bil spil ved launchen, men er i tvivl om hvilket spil det skal være (Ridge racer bliver det i hvertfald ikke).

Har aldrig haft en xbox før, så har aldrig spillet pgr før, så det kender jeg ikke så meget til..

Nfs kender jeg, og var stor fan af underground serien, så den har jeg nok som favorit i øjeblikket..

Men bliver bilerne skadet i PGR? Hvad muligheder er der i gameplay, kun alm. banerace eller? Og mister man lysten til at spille dette spil i længden?

Help me out [-o<
Bottch
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Morten Skou » 12. nov 2005 19:48

Ja bilerne bliver skadet i PGR3.

Jeg har dog også prøvet det nye NFS på Xbox360, og kan kun sige at det ser virkeligt fedt ud.

Ifølge EA selv, så forventer de også at det bliver det mest sælgende spil i år.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf Rechain » 12. nov 2005 19:51

PGR3 er et racing spil, hvor det handler om at køre bil (ligesom i PGR1+2 og GT og Forza lidt)

Det ka ik så meget samlignes med NFS...Need for Speed - Most Wanted er et bilspil, hvor man kører gaderæs...politi'et er endelig tilbage i serien, og det er fedt.... :) hvis du ka lide de gamle NFS spil ka du med garanti lide Most Wanted...

Bilerne i PGR3 bliver ligsom i forgængerne, skadet når man rammer andre, og andre ting...
Hvis du synes at spil som PGR bliver for kedeligt i længden, ligesom f.eks Forza og GT da det bare handler om at køre bilerne i gennem banerne...
Så sku du gå efter Most Wanted... ;)

Som jeg ka læse på din tekst tror jeg du ska vælge NFS-MW, da det er dig...PGR3 er et spil hvor man fra starten har 70 biler tilrådighed over alle banerne, og man ka lave sine egne ruter i de 4 byer. Der er ialt over 100baner (ca) i spillet allerede, og du ka bare vælge Playtime og gå direkte til et spil du gider, i den bane, og i den bil du ønsker...der er dog også mulighed for at åbne for de ca. 10 konceptcars der i spillet er låst.

EDIT
Godt nok var du hurtigere Morten :D men jeg skrev mere :P hehe...
Ej, glæder mig også til Most Wanted...men ska have PGR3 til launch...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Bottch » 12. nov 2005 19:59

I er sgu' hurtige, det kan jeg li' =D>

Tror også det bliver NFS most wanted, men kan det virkeligt passe, at man kun kan være en spiller offline? Hvordan tror I at xbox live bliver med nfs mw? (lige så godt som PGR?)
Bottch
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Rechain » 12. nov 2005 20:03

Har ik selv prøvet NFS - MW...endnu :P så det ka være Morten ka svare på det....

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf HunkyDory » 12. nov 2005 20:13

Det er da nederen hvis man kun kan spille 1 player i NFSMW offline, hvis det er rigtigt tror jeg ikke jeg har lige så meget lyst til at købe det!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf il gigolo » 12. nov 2005 20:37

Jeg holder mig også til titler hvor man som minimum kan spille to på én maskine.

Men jeg blev rystet i min grundvold da jeg prøvede PGR3 til launch... Det føltes ikke rigtigt den aften. Måske havde jeg for store forventninger... :)
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Bottch » 12. nov 2005 20:37

Ja, det er ikke så cool så.. Men det står der i hvertfald på www.teamxbox.com
Bottch
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf Gamemakerman » 12. nov 2005 21:01

NFS:MW til Xbox 360 fik 78% i et review.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Playkid » 12. nov 2005 21:18

Morten Skou skrev:Ja bilerne bliver skadet i PGR3.

Jeg har dog også prøvet det nye NFS på Xbox360, og kan kun sige at det ser virkeligt fedt ud.

Ifølge EA selv, så forventer de også at det bliver det mest sælgende spil i år.


Mest sælgende spil til Xbox360 eller bilspil, eller bare mest sælgende spil?
Har lidt svært ved at tro på sidst nævnte.
Playkid
 


Indlægaf HunkyDory » 12. nov 2005 21:47

Bottch skrev:Ja, det er ikke så cool så.. Men det står der i hvertfald på www.teamxbox.com



'Jeg tror det må være en fejl!

Jeg nægter simpelthen at tro at udviklerne tænkte "hmmm, hvad skal man kunne i NFSMW, en ting er sikkert, INGEN multiplayer function, der er alligevel ingen der spiller multiplayer i bilspil!" :)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Gamemakerman » 12. nov 2005 21:49

Hanniste740 skrev:
Bottch skrev:Ja, det er ikke så cool så.. Men det står der i hvertfald på www.teamxbox.com



'Jeg tror det må være en fejl!

Jeg nægter simpelthen at tro at udviklerne tænkte "hmmm, hvad skal man kunne i NFSMW, en ting er sikkert, INGEN multiplayer function, der er alligevel ingen der spiller multiplayer i bilspil!" :)


Racing er sgu noget af de fedeste at spille over nettet :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Bottch » 12. nov 2005 21:58

Der skulle også være multiplayer i form af xbox live, men det ser ikke ud til at der er multiplayer når man er offline..
Bottch
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Indlægaf HunkyDory » 12. nov 2005 22:00

Jamen det virker bare ikke realistisk, men hvis der er offline multiplayer funktion til xbox er der nok også til 360
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Gamemakerman » 12. nov 2005 22:00

Bottch skrev:Der skulle også være multiplayer i form af xbox live, men det ser ikke ud til at der er multiplayer når man er offline..


nååh, lidt lamt, da mig og mine venner kan ellers godt lide og drag race i multiplayer.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster