Xboxlife forum

Lidt PGR3 detaljer

Spil med fart på

Lidt PGR3 detaljer

Indlægaf Buktu » 1. jul 2005 22:38

Her er lidt PGR3 detaljer fra August udgaven af OXM (Med venlig hilsen BlimBlim(Xboxyde.com)):

Please no, here is what I thought was important from that article :
- 80 cars, all able to go at least to 170 mph
- 6 weeks to create one car, 40.000 polys for the interior alone
- Car data acquired from real live vehicules as much as possible
- Ability to grab your own screenshots from whatever angle you want
- Race creator to edit your own track in the city you chose. Seems quite easy to use.
- 5 cities (New York, Tokyo, and 3 to be unveiled later)
- 3d spectators, all unique looking and reacting to the race
- sound was recorded from every "noisy" point in the car, exhaust, engine, induction system...
- Licensed soundtrack
- No tuning (YAY !)
- 12 players on Xbox Live
- Damage modeling, with some impact on performance
- Force Feedback wheel is planned for near launch time




40.000 polygoner for interiøret alene.. Det er næsten 3 gange så meget som en hel bil i Forza (15.000 polygoner). Og det er bare for den indre del af bilen.. o.O Den ydre tager nok betydeligt mere.
Det hele lyder bare fuldstændig perfekt.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Rechain » 2. jul 2005 10:13

Det lyder bare sygt :D glæder mig mere og mere til PGR3!

DET BLIVER FOR VILDT!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Mr Alean Smith » 2. jul 2005 11:26

Tror det bliver et ringe X360 spil.. Eller hvad der kommer =D.. Men skal da have det, Hvis jeg skal have X360 =D..
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Buktu » 2. jul 2005 11:59

Tror du det bliver dårligt? :o

Medmindre du virkelig hader Racing generelt, og du virkelig ikke kunne udstå PGR2, så har du da ikke meget tiltro til at Bizarre kan gøre det.. Igen =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Alex DK » 3. jul 2005 12:41

OXM er efter min opfattelse ikke den mest pålidlige kilde, så jeg vælger i hvert fald at tage disse oplysninger med et gran salt indtil Bizarre selv annoncere det.

Det eneste der officielt er bekreftet er at spille indeholder +80 biler. (Bla. Lamborghini). Og at to af de i alt fem byer bliver New York og Tokyo.

Spillet kommer dog også til at indeholde Paris, hvilket blev vist på et af de første screenshot der blev frigivet fra spillet.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 3. jul 2005 14:39

Og OXM kom på et tidspunkt til at afsløre London som en af byerne.. :) Hvis man altså vil tro på dem.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Alex DK » 24. jul 2005 08:46

I går valgte MS/Bizarre at frigive de leakede screens der har floreret på nettet de seneste dage, sammen med nogle billeder der har været i OXM.

Billederne kan ses på spillets hjemmeside:
http://projectgothamracing3.com/screenshots/default.htm
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Cowrider » 27. jul 2005 09:58

Jeg glæder mig vildt meget til det spil... kan næsten ikke vente har sidder og gammet pgr2 i flere timer sammen med venner og single... og på live... det er skq en godt spil... så jegg ser meget frem til pgr3 :=)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


NYT PGR3 INFO

Indlægaf Novotex » 18. sep 2005 10:04

Tjek denne 41 min. video Gamespot har lavet fra en lukket præsentation under TGS05. Det er virkelig guf for os der glæder os til PGR3 :shock:

:arrow: http://www.gamespot.com/xbox360/driving ... 091705.asx

De endelige byer i PGR3 bliver afsløret (mere eller mindre heldigt), samt masser af info om hvordan karriere delen kommer til at fungere, online/offline, playtime, photomode, route creator og designvalg undervejs og til sidst men ikke mindst maner Bizarre alle fejlagtige rygter og gætterier om en forsinkelse i jorden, de er 'On Schedule for launch' :D :D
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Rechain » 18. sep 2005 11:33

Er igang Novotex :D glæder mig, er igang med at downloade den...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf HunkyDory » 18. sep 2005 15:40

Paasch skrev:OXM er efter min opfattelse ikke den mest pålidlige kilde, så jeg vælger i hvert fald at tage disse oplysninger med et gran salt indtil Bizarre selv annoncere det.

Det eneste der officielt er bekreftet er at spille indeholder +80 biler. (Bla. Lamborghini). Og at to af de i alt fem byer bliver New York og Tokyo.

Spillet kommer dog også til at indeholde Paris, hvilket blev vist på et af de første screenshot der blev frigivet fra spillet.


Det med de 40.000 polys er også offentlig gjort!!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf S Dark » 19. sep 2005 09:28

der står 40.000 polys indenfor og 40k udenvendigt O.O! 80.000 polys!!! 8x så meget som sidste pgr O.O
Og så var det jeg sagde til mig selv:
"Bogen kan lige overveje situation og beslutte sig senere." Bogen lagde jeg så henne ved hjørnet, der hygger den sig.
S Dark
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Rechain » 19. sep 2005 14:44

Det en fed nok video, Novotex...og som du skriver "De endelige byer i PGR3 bliver afsløret (mere eller mindre heldigt)"

Synes bare det er mega pist at filme ham der fortæller det meste af tiden, gad sku ik glo på det, så har ik hørt det hele...sorry, men det er bare mig... :(

Synes det er ret pist...at vise lidt menu, fortælle, og så ska man glo på ham, derefter lidt menu igen, og så slut...

Vi har godt nok set lidt video, screens og det på nettet her...
Men når jeg downloader en video der fylder omkring 500MB forventer jeg sku at se mere fra selve spillet.

Ku godt streame den, ja, men det gør jeg ikke.
Medmindre det er små filer (korte film)

Når de fylder så meget, forventer jeg noget.
Derfor downloader jeg dem...første gang jeg er skuffet over en video (spild af tid / download)

Men spillet bliver fedt ja, ik noget der!
Ska have det til launch... ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster