Xboxlife forum

Forza:Drivatar

Spil med fart på

Min Drivatar kører som:

Torkild Tyring på Speed
3
20%
Brian fra Klub Striben
4
27%
Lige som mig selv.
3
20%
Solvejs første køre time
2
13%
Oda på 74år
3
20%
 
Afgivne stemmer : 15

Forza:Drivatar

Indlægaf GrillBillerDK » 29. maj 2005 17:17

Så fik jeg endelig trænet min Drivatar færdig og sendt ham ud og køre et par omgange...

Jeg må da sige at det er da et imponerende stykke software kode de har fået præsset ind i det spil.

Min Drivatar "The Stig" (Hvor mon jeg har fået den ide fra?? ;-) ) efterligner næsten præsist min måde at køre på, ret og sagt han rammer de samme kant sten og mure som jeg plejer at gøre når det går galt...

Til de Uvidende:
så er Drivatar Forza Motorsports svar på en Tamaguchi, altså en AI Driver som du kan lære op til at køre de løb du ikke selv gider at køre.
Jo mere du træner Ham op.. jo bedre vil han køre dine løb.

så jeg tænkte på ... hvordan med jeres?
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Forza:Drivatar

Indlægaf Novotex » 29. maj 2005 20:08

GrillBillerDK skrev:Min Drivatar "The Stig" (Hvor mon jeg har fået den ide fra?? ;-) ) efterligner næsten præsist min måde at køre på, ret og sagt han rammer de samme kant sten og mure som jeg plejer at gøre når det går galt...

Hehe hvis din Drivatar ligger tæt op af din kørestil Grillbiller, er det jo nærmest en selvmords pilot du har trænet :shock:
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf GrillBillerDK » 29. maj 2005 20:44

hehe,, der er jo en grund til at jeg kun lader min Drivatar køre i Japanske biler.. ;-)
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Stoffer » 29. maj 2005 21:06

når jeg får det vil jeg træne den til at dræbe :evil: :lol:
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf DJan.dk » 29. maj 2005 23:42

Jeg har ikke rigtig leget med Drivatar endnu. Jeg plejer bare at køre selv, da jeg vinder næsten hver gang. Jeg er bange for at drivataren ikke kan gøre det ligeså godt. Hvordan er dine erfaringer mht. dette, Grillbiller?
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf GrillBillerDK » 30. maj 2005 13:09

mine erfaringer er ganske gode...
er det en god bil du har valgt til ham.. så er der også store chancer for at han vinder for dig...
jeg vil sige i den time jeg sad og gav ham køre ture kom han ca på top 3 listen 80% af gangene..

Men så tager han også ca 2/3 del af indtægten.. ævbæv..
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Novotex » 30. maj 2005 13:11

Min Drivatar 'KurtKubik' er efterhånden rimelig stabil, og vinder de fleste løb han får lov at køre, et godt tip er at man efter de 5 træningsløb man SKAL køre for at kunne bruge ham, hopper ind i free training og tager minimum 2 omgange på den bane man gerne vil have ham til at køre, så han ligesom kommer med rundt, og får set hvordan banen skal køres.

Faktisk er det ret sjovt at lære ham op og se ham forbedre sig på de forskellige baner og laver han den samme dumme fejl hver eneste gang i samme sving, så er det bare ind i free training og vise ham hvordan det skal gøres. :)
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Buktu » 30. maj 2005 14:37

Det lyder ret fedt at i ikke har nogen problemer med det. :)

Der er blevet klaget ret meget over Drivatar, men som jeg egentlig også regnede med, ser det ud til at ,mange folk bare ikke kan finde ud af at bruge den.. :p

Glæder mig til at få det afprøvet.. =)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Novotex » 30. maj 2005 16:52

Tjek evt. denne side hvis du skal til at begynde træning af din Drivatar eller bare vil vide lidt mere om hvordan det virker.

http://www.research.microsoft.com/mlp/F ... manual.htm
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Indlægaf Spot F » 3. jun 2005 18:33

Min drivatar kører overraskende godt har jeg lige fundet ud af... :-P Indtil videre er han kommet på 1 pladsen i de baner hvor jeg endte på 2-3 pladsen... Men ja, han tager så også lige en god mængde credits for det... Tsk, hvad er det for en måde at behandle sin mentor på? :D
Spot F
Skribent
 
Indlæg: 272


Indlægaf Svendborg DK » 24. jul 2005 03:18

Min kører som en prof. Jeg har ikke en chance imod den.. Forstår det ikke, den burde jo køre ligesom mig og ikke bedre...
Og det kan da slet ikke betale sig at lade den køre for dig.. Den løber med næsten det hele..
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster