Morten Skou skrev:Har du prøvet at fjerne den fra DMZ, give den dynamisk IP via DHCP, slå uPNP til og så køre en netværkstest på Xboxen?
Mit bud er at dette burde virke for langt de fleste efterhånden, det er ikke så tit at det er nødvendigt at rode med DMZ eller selv åbne porte mere.
Playstation samt Xbox kræver en fast offentlig IP adresse, for at kunne kommunikere korrekt, med Playstation Network samt Xbox Network.
Morten Skou skrev:Ah du har Dansk Kabel TV, så kan jeg bedre forstå hvorfor det driller dig. Før at du kan få åben NAT hos dem, så skal du betale 20 kroner ekstra for at have en fast offentlig IP, ellers kører du nemlig dobbelt NAT (de NAT'er din forbindelse og du har selv gjort det via din egen router også). Så selv om du selv har sat den i DMZ på din router, så har du stadig været bag deres NAT og det samme med portforwarding.
http://kontakt.danskkabeltv.dk/kb/artic ... vad-er-natPlaystation samt Xbox kræver en fast offentlig IP adresse, for at kunne kommunikere korrekt, med Playstation Network samt Xbox Network.
Du kan bestille den i deres selvbetjening...
Derefter vil det virke med uPNP og DHCP, du behøver ikke at forwarde porte eller sætte den i DMZ.
Niki Lauda DK skrev:Jeg har lige rodet med port triggering, som gør at routeren selv åbner portene når ip'en ændrer sig, hvilket betyder at man ikke behøver at betale for en fast ip adresse. Indtil videre virker det som det skal.
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 16 gæster