Xboxlife forum

Xbox One døde under opdatering

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf brummbass » 23. okt 2015 16:10

TU I Raven skrev:Min xbox er helt f*ck, min friendslist er forsvundet. Men på smartglass virker min liste fint. Andre der har prøvet det.


nogen der stadig oplever problemer efter den seneste preview opdatering på 3.5gb (fks) internetet virker ikke hverken trådløst eller kabel. når ekstern harddisk sat til model (seagate 3tb) starter den op med alverdens fejl og mangler. og alle ting på skrivebordet er væk kun tomme rubrikker hvor der skulle være noget. mine apps og venne liste er væk på skrive bordet den hakker være end jeg ved ikke hvad. men tager jeg harddisken fra køre den som en drøm. mit andet problem er så mine spil lægger jeg på ekstern harddisk. men den kan ikke starte op med den. skal lige nævnes at min Xbox er gået ned under begge de nye preview dashbord opdateringer med kabel.
(problemet er løst nu med den seneste preview opdatering på ca 550 mb der kom i går/ i nat) 8)
Senest rettet af brummbass 25. okt 2015 14:11, rettet i alt 1 gang.
brummbass
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf Benja190782 » 23. okt 2015 16:53

Er det alle, som får den her opdatering? Fordi nu tør jeg næsten ikke tænde min Xbox! :shock:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf Macheta » 23. okt 2015 17:58

En sjov ting jeg lige har lagt mærke til. Alle jer der tilsyneladende har fået opdateringen, og individuelt har oplevet ting og sager, har alle sammen det samme gamerpicturecard.

Meget mærkeligt...
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf Macheta » 23. okt 2015 17:59

Har jeg også.

wtf
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf DanniLaursen » 23. okt 2015 18:24

Min døde også da jeg skulle opdater til Windows 10 og mit net virkede heller ikke så jeg har meldt mig ud af prew så jeg kunne game Man skal bare huske når man gør det sletter den alt på boxen...
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf Callista » 24. okt 2015 06:12

Jeg har lige opdateret.. mit virker umiddelbart som det skal. kører pænt hurtigt i forhold til det andet..
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Xbox One døde under opdatering

Indlægaf Lord Beef Jerky » 24. okt 2015 07:49

Et par stavefejl, er det eneste, jeg har lagt mærke til. Heldigvis. Men det lyder ikke godt med alle de fejl...
Lord Beef Jerky
Niveau 3
 
Indlæg: 222
By: Humlebæk


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 84 gæster

cron