Xboxlife forum

Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 2. feb 2015 14:07

Bauersen skrev:jeg har en anden lille vej uden om.. Jeg fandt en side, hvor man kan købe amerikanske gavekort. http://www.gamecarddelivery.com - 50$ gift card til 52,99$. Når i har modtaget jeres gavekort går i ind på xbox.com og trykker indkøs kode/kort. Når i kommer til næste side trykker i ude til højre "Skift region" og vælger derefter USA. Indløs gavekortet og shop amok med det valuta i har sat ind :)

Velbekomme!


Hvorfor købe gavekort der koster mere end selve gavekortet? På amazon koster 50 USD 50 usd.

Muggs skrev:Problemet med US storen, er jo bare at dollar kursen er så høj, at $60 næsten er 400 kr.
Derfor den russiske store er blevet interessant, da nye spil koster ca. 260 dkr :)


Vi kan ikke alle bruge vores visa på de udenlandske butikker efter blokeringen. Så vi har ikke alle mulighed for den russiske
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Danny Beyer » 2. feb 2015 15:51

Mike JezZ skrev:
Bauersen skrev:jeg har en anden lille vej uden om.. Jeg fandt en side, hvor man kan købe amerikanske gavekort. http://www.gamecarddelivery.com - 50$ gift card til 52,99$. Når i har modtaget jeres gavekort går i ind på xbox.com og trykker indkøs kode/kort. Når i kommer til næste side trykker i ude til højre "Skift region" og vælger derefter USA. Indløs gavekortet og shop amok med det valuta i har sat ind :)

Velbekomme!


Hvorfor købe gavekort der koster mere end selve gavekortet? På amazon koster 50 USD 50 usd.

Muggs skrev:Problemet med US storen, er jo bare at dollar kursen er så høj, at $60 næsten er 400 kr.
Derfor den russiske store er blevet interessant, da nye spil koster ca. 260 dkr :)


Vi kan ikke alle bruge vores visa på de udenlandske butikker efter blokeringen. Så vi har ikke alle mulighed for den russiske


Jeg har et helt almindeligt dansk visa/dankort.. Jeg forstå ikke hvorfor det ikke virker for jer andre.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf KingHans » 20. feb 2015 22:31

Er der helt lukket for tunnelbear metoden? jeg får bare en fejlmeddelse når jeg prøver at købe sniper elite 3?
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf BuBubbi » 20. feb 2015 22:35

KingHans skrev:Er der helt lukket for tunnelbear metoden? jeg får bare en fejlmeddelse når jeg prøver at købe sniper elite 3?

Så skal de lige have gjort det.
Jeg købte Dark Light uden problemer i forgårs.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf z0ntax » 21. feb 2015 09:05

Er rimeligt sikker på at det stadig virker.. Købte trials fusion i forgårs gennem tunnelbear og store.xbox.com.. Men har osse fået mange fejl førhen
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Muggs » 21. feb 2015 09:16

Og jeg købte Lords of the fallen med Hola! og Smartglass
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Annxii » 21. feb 2015 10:47

Jeg bruger prepaid cards til us store. Det er selvfølgelig ikke helt så fleksibelt som direkte visa men er nemt og virker
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf blazingnsane » 21. feb 2015 14:35

jeg har lige haft problemer med at købe med tunnelbear og igennem chrome. Skiftede så til explorer og så kunne jeg sagtens købe.
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Theis Jensen » 21. feb 2015 16:25

Kan man bruge tunnelbear, hola, eller lign., og så købe fra "Russia" med sit Dankort?
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Burnie.dk » 21. feb 2015 17:52

Jeg har lige købt Limbo med tunnealbear på chrome vis USA. Intet problem :)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C

+1

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf KingHans » 21. feb 2015 21:21

Sorry, jeg havde valgt en forkert tunnel efter at have opdateret programmet. Den stod til closest, altså sverige, og derfor virkede det ikke. Da jeg satte den tilbage, virkede det.
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Kyoobix » 22. feb 2015 00:49

Kan forstå på denne tråd, at det er fra den Russiske Xbox Store, man skal købe sine digitale spil. Spørgsmålet er så, hvilken service I bruger for at fremstå som værende siddende i Rusland når i shopper på den russiske side? :)
Kyoobix
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Qvistgaard@me.com

Qvistgaard@me.com -->

Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Theis Jensen » 22. feb 2015 01:16

Kyoobix skrev:Kan forstå på denne tråd, at det er fra den Russiske Xbox Store, man skal købe sine digitale spil. Spørgsmålet er så, hvilken service I bruger for at fremstå som værende siddende i Rusland når i shopper på den russiske side? :)


Jeg har lige bestilt på den russiske, og det gik fint igennem. Jeg brugte bare metode "1" som er beskrevet på første side af denne tråd, med hola og smartglass på mobilen. Jeg har så trykket lidt random adresse ind, så ved ikke hvor sikkert det er.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Danny Beyer » 23. feb 2015 09:35

Jeg bruger stadig chrome > hola > USA > US Store på computeren..

Hola på iOS koster da penge nu, gør det ikk?
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Køb fra US store efter MS har blokeret det(updated)

Indlægaf Mike JezZ » 23. feb 2015 09:45

Theis Jensen skrev:Kan man bruge tunnelbear, hola, eller lign., og så købe fra "Russia" med sit Dankort?


Jeg kunne ikke få det til at virke fra Rusland af... Jeg kunne ikke finde ud af at skrive adresse osv, den ville ikke godkende en adresse.

Hvorfor er det i bruger Hola til at købe fra den amerikanske Xbox One Store? Jeg kan gå ind i Chrome på xbox.com , sæt lokation til USA, og købe fint med gift cards uden nogen form for Hola eller andet VPN?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster