Xboxlife forum

Xbox One Hardware - more than meets the eye

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Niculla » 2. maj 2015 14:47



Meget interessant hvad han siger de første par sekunder af den video her.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf JohnH » 2. maj 2015 15:14

Niculla skrev:[/youtube]

Meget interessant hvad han siger de første par sekunder af den video her.


Jep, DirectX 12 er intet værd, hvis man da ikke har en megaoverpowered pc :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Slimjay DK » 4. maj 2015 07:39

Der er da kun 4 x GTX Titan i den maskine ... lol

Som jeg har sagt hele tiden DX12 er mere end Xbox One. At Xbox One er Full DX12 gør jo ikke at den kan yde som 4 x GTX Titan kort i en PC ....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Slimjay DK » 16. maj 2015 00:08




:lol:

Nu er det snart E3 tid .. Er Cigi gået under jorden ? synes det er et stykke tid siden vi har hørt noget fra ham .... :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+2

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf IkkNico » 26. maj 2015 14:10

Nå, så har vi endelig en 3. parts udvikler, med noget konkret; Project Cars.
Det er altså et spil out-in-the-wild, der skulle performe ekstremt godt med DX12. Dette kommer fra Ian Bell, Head of Studio. Nu mangler vi så bare at se disse opdateringer rullet ud til slutbrugerne. Spændende.

Posted by birel
I was going to ask before you answered with the above quote, do you recommend us getting a PS4 to play project cars on.

With DX12 the Xbox will perform extremely well for us.

With the upcoming imminent patches it's already much better.


Kilde:
http://forum.projectcarsgame.com/showth ... post937108
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Thorpedo29 » 26. maj 2015 20:29

Det havde jeg ikke set komme, spændende at se hvad det ender med.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf IkkNico » 27. maj 2015 17:57

30-40% forbedring m DX12 i Project Cars. Hvis den holder vand til opdaterngen kommer, så er det jo interessant at se, hvad der sker med spil, der er bygget til DX12 fra bunden af.

http://forum.projectcarsgame.com/showth ... post945141
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+2

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf hackNICE1112@ » 27. maj 2015 18:07

IkkNico skrev:30-40% forbedring m DX12 i Project Cars. Hvis den holder vand til opdaterngen kommer, så er det jo interessant at se, hvad der sker med spil, der er bygget til DX12 fra bunden af.

http://forum.projectcarsgame.com/showth ... post945141


Hold da op det er en dele :-) skulle der ikke udkomme et spil i år der var bygget op omkring DX12 ??
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf IkkNico » 27. maj 2015 18:12

Jo, synes også jeg kan huske noget om en Spencer udtalelse i den retning. Fable eller Halo 5 er det sikkert.

De 3-40% passer også meget godt med Anandtechs 200% forøgelse på XBO lignende hardware, hvor de tog forbehold for at der var tale om et solskinsscenarie.

Bliver spændende at se DX12 out-in-the wild snart.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf hackNICE1112@ » 27. maj 2015 18:17

Fandt det der skulle udkomme et spil i år som er bygget op omkring DX12

http://www.dualshockers.com/2015/03/22/ ... -and-more/

Tro næsten kun det kan være halo 5 da det er Xbox flagskibe :-) men det bliver spænden til E3 forhåbentlig høre vi lidt om DX12
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Niculla » 27. maj 2015 18:20

Det er sq en forbedring, der er til at mærke. Det tegner godt. Lad os håbe det bliver endnu mere i fremtiden. Nu må E3 gerne lige vise det for alvor med gameplay sekvenser.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Redman DK » 28. maj 2015 16:23

IkkNico skrev:30-40% forbedring m DX12 i Project Cars. Hvis den holder vand til opdaterngen kommer, så er det jo interessant at se, hvad der sker med spil, der er bygget til DX12 fra bunden af.

http://forum.projectcarsgame.com/showth ... post945141


Men 30-40% forbedring i hvad?

Han har jo ikke sagt noget som helst konkret, og jeg tror folk der regner med det er for hele pakken bliver meget skuffet. Kan lige så godt være der er snak om 30-40% forbedring i draw distance eller forbedring i opløsningen på billedet i sidespejlene.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf IkkNico » 28. maj 2015 16:46

Redman DK skrev:
IkkNico skrev:30-40% forbedring m DX12 i Project Cars. Hvis den holder vand til opdaterngen kommer, så er det jo interessant at se, hvad der sker med spil, der er bygget til DX12 fra bunden af.

http://forum.projectcarsgame.com/showth ... post945141


Men 30-40% forbedring i hvad?

Han har jo ikke sagt noget som helst konkret, og jeg tror folk der regner med det er for hele pakken bliver meget skuffet. Kan lige så godt være der er snak om 30-40% forbedring i draw distance eller forbedring i opløsningen på billedet i sidespejlene.

Aarh come on nu.

Manden er head of studio, han skriver i en XBO tråd og udtaler sig meget tydeligt om 30-40% forbedring, og understreger, at han ikke overdriver. Tror du helt seriøst, at han så snakker om mindre detaljer som sidespejle eller drawdistance?

Jeg er helt enig i at man skal tage den slag udtalelser med et gran salt, men mon ikke vi kan regne med en forbedring uanset hvad takket være DX12, og mit gæt er at han taler om generel performance, simpelthen fordi DX12 frigiver en masse cpu tid.
Om det så kommer sig til udslag i bedre framerate, bedre AI, bedre detaljer, bedre effekter, generelt alt bedre ved vi jo ikke endnu.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+2

Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf Redman DK » 28. maj 2015 17:03

IkkNico skrev:Aarh come on nu.

Manden er head of studio, han skriver i en XBO tråd og udtaler sig meget tydeligt om 30-40% forbedring, og understreger, at han ikke overdriver. Tror du helt seriøst, at han så snakker om mindre detaljer som sidespejle eller drawdistance?

Jeg er helt enig i at man skal tage den slag udtalelser med et gran salt, men mon ikke vi kan regne med en forbedring uanset hvad takket være DX12, og mit gæt er at han taler om generel performance, simpelthen fordi DX12 frigiver en masse cpu tid.
Om det så kommer sig til udslag i bedre framerate, bedre AI, bedre detaljer, bedre effekter, generelt alt bedre ved vi jo ikke endnu.


Okay jeg comer on nu :wink:

Jeg tror ikke han mener at spillet vil blive 30-40% bedre i alle områder, men derimod i et bestemt område. Om det så er draw distance, opløsning eller framerate er sådanset ligegyldig, min pointe var bare at man nok ikke skal forvente at det er hele spillet der ser så stor en forbedring, bare fordi en udvikler kommer med en løs udtalelse. Og jo den er ret løs, der er jo intet konkret i det han skrev.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One Hardware - more than meets the eye

Indlægaf IkkNico » 28. maj 2015 17:52

Redman DK skrev:Okay jeg comer on nu :wink:

Det er sådan n ogle kommentarer der gør, at jeg elsker dig en lillebitte smule

Redman DK skrev:Jeg tror ikke han mener at spillet vil blive 30-40% bedre i alle områder, men derimod i et bestemt område. Om det så er draw distance, opløsning eller framerate er sådanset ligegyldig, min pointe var bare at man nok ikke skal forvente at det er hele spillet der ser så stor en forbedring, bare fordi en udvikler kommer med en løs udtalelse. Og jo den er ret løs, der er jo intet konkret i det han skrev.

Jeg tror heller ikke det bliver 30-40% bedre på alle punkter. Jeg tror ikke engang det vil have betydning for opløsningen, men tror på en bedre oplevelse (fordi DX12 ikke kun er grafik, men frigiver CPU), fx. bedre AI. DX12 skulle jo efter signende eliminere nogle CPU bottlenecks, og så bliver der plads til lidt pænere vejreffekter som regn, flere eller bedre AI.

Jeg tror i hvert fald på emn klar forbedring, for jeg kan ikke se hvad Simply skulle vinde ved at lyve efter at Project Cars er udkommet.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron