Xboxlife forum

XO preview invite

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: XO preview invitation

Indlægaf Kaptajn Chris » 26. maj 2014 20:28

Hey BuBubbi. Kan du skrive mig på listen også? Gamertag: Kaptajn Chris
Kaptajn Chris
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Ballerup


Re: XO preview invitation

Indlægaf J-v-C » 26. maj 2014 20:39

Kaptajn Chris skrev:Hey BuBubbi. Kan du skrive mig på listen også? Gamertag: Kaptajn Chris


Jeg har tilføjet dig til preview...
J-v-C
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: XO preview invitation

Indlægaf Rune322 » 26. maj 2014 21:43

Jeg bruger mine Pins til alle mine spil, også nogle apps. så 24 er hurtigt klaret.
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg


Re: XO preview invitation

Indlægaf BuBubbi » 26. maj 2014 21:59

Rune322 skrev:Jeg bruger mine Pins til alle mine spil, også nogle apps. så 24 er hurtigt klaret.

Ja okay hvis du bruger pins til alt løber man hurtig op på 24.

Jeg har ikke pins på spil og Apps jeg ikke rigtigt bruger mere.
Det er vel ment til genveje man benytter ofte.
Dog vil jeg sige jeg skifter langt oftere mellem spil og Apps med kinecten frem for via pins.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XO preview invitation

Indlægaf Jake242 » 26. maj 2014 22:22

Bubbibubbi skrev:
Jake242 skrev:Må jeg bede om en invite til betaen også?

tryllehans skrev:Jeg vil da også meget gerne være med :)

Gamertag: Tryllehans


Jeg har lige tilføjet jer begge.

Til jer der har fået 1406 opdateringen, så husk der er kommet en ny controller-firmware også.
Så frem med USB-kablet, og så ellers få jeres controllere opdateret. :)

Angående eksterne harddiske, så har jeg testet lidt med en lille 500GB WD My Passport harddisk,
og det virker fint nok.
Synes selv Fifa 14 og Trials Fusion er en smule hurtigere om at loade nu.
Men med de tests jeg har set, så tvivler jeg godt nok på det kan svarer sig med en SSD.



Takker, får min one om et par dage og kan teste med en 256 gb ssd...
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: XO preview invitation

Indlægaf Rune322 » 27. maj 2014 01:41

Jeg sidder nu og kigger lidt på en ekstern harddisk til min X1, og nu sidder så og tænker på om man skal ha en 7200RPM eller om 5900 er fint nok? må ærligt sige at jeg har ingen forstand på sådan noget...det siger jo sig selv at 7200 er bedre men så får jeg ogs lige 2TB mindre plads....
Rune322
Niveau 1
 
Indlæg: 72
By: Søborg


Re: XO preview invitation

Indlægaf Mikael Nielsen » 27. maj 2014 21:10

Til BuBubbi

hvis du skulle have en invitation mere til preview programmet, så ville jeg da blive en glad mand.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: XO preview invitation

Indlægaf Novotex » 28. maj 2014 05:19

Mikael Nielsen skrev:Til BuBubbi

hvis du skulle have en invitation mere til preview programmet, så ville jeg da blive en glad mand.


Jeg har tilføjet dig.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: XO preview invitation

Indlægaf Mikael Nielsen » 28. maj 2014 14:34

Novotex skrev:
Mikael Nielsen skrev:Til BuBubbi

hvis du skulle have en invitation mere til preview programmet, så ville jeg da blive en glad mand.


Jeg har tilføjet dig.


Tak skal du have, det glæder mig til
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: XO preview invitation

Indlægaf JazzAss » 14. jun 2014 18:17

Kunne godt tænke mig at prøve cheevo-trackeren, så hvis nogen kan fixe mig en preview invite, ville det være stort. GT JazzAss
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: XO preview invitation

Indlægaf Bavi » 14. jun 2014 18:50

Kan der downloades patch for preview allerede?
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: XO preview invitation

Indlægaf JazzAss » 14. jun 2014 18:52

Tror det ikke, men ved den i hvert fald er ude hos MS'erne selv. Men derfor kan jeg jo godt være klar når dem kommer :-)
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: XO preview invitation

Indlægaf Reimer » 20. jun 2014 18:26

En ny update er ude:

"Welcome to the Xbox One July update preview! This preview wave brings a new feature that might get the Achievement hunter in you excited, as well the ability for some regions to choose your spoken language model to fit your preference. We're also doing some early work to enable new ways to offer content via bundles and compilation discs, and a special Game DVR clip on SmartGlass can now get your stamp of approval with a Like.

Key features in the July update preview:

Snap Mode for Achievements. You can now track your Achievement progress in real time without ever leaving the game. You can also keep track of important Achievements by moving them to the top, or get the edge on any tough Achievement with a new feature that will scan the web for you and deliver relevant tips and strategy content right to your TV. Tell us what you think in the new Achievements App forum!

Double-tap to Snap: You've been able to switch between main and snapped apps with a quick double-tap of the Xbox button, but now you can pull up the Snap Center using the same press if you don't already have an app snapped. Perfect for pulling up that new Achievement App!

Choice of Spoken Language. In New Zealand, Ireland, or Austria? You'll now be able to select voice control using English or German models from other countries. Are you an expat living in an English speaking county? You can now choose any of the English models to fit you!

Like Game DVR Clips in SmartGlass. With the latest SmartGlass beta, we're adding the ability to "like" your favorite Game DVR clips, as well as your friend's Activity Feed posts. So go ahead, give that special moment a like!

We'll be rolling out this update for the preview audience over the next few days in waves, with one wave on 6/19, and the other following shortly after. So get ready! For the more detailed notes for each update, please check out the Current OS Version widget on the main forums page, or check out the Announcements forum. "
The Power of the Cloud
Reimer
Niveau 0
 
Indlæg: 33
By: Stege


Re: XO preview invitation

Indlægaf BuBubbi » 20. jun 2014 20:39

Vil endnu engang gøre et forsøg for at få dem til at tilføje muligheden for at vælge det sprog man nu vil uanset hvilket land man sidder i.
Frygter virkelig vi bliver tvunget til dansk, hvis man vil have den stående til Danmark.
Som det er nu kan man fx kun have tysk menu hvis man har den sat til Tyskland.
Og sådan er der stort set med alle lande.

For det første vil jeg på ingen måde have min Xbox på dansk, og skal slet ikke snakke dansk til min kinect.
For det andet bor der masser af mennesker rundt omkring i verden der ikke har deres pågældende bosteds lands sprog som foretrukne sprog.
Men det virker lidt som om Microsoft er ret ligeglade med det.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: XO preview invitation

Indlægaf BuBubbi » 20. jun 2014 21:09

Lige til opfølgning på Reimers indlæg:

A system update is being released for you to preview beginning today, 6/19/2014, after 7:00pm PDT.
Please note that this update will be available in waves, with the first wave beginning today, and the rest receiving it in the following days.

HOW TO GET IT
- If your console is in Instant-On mode, it will download and install the update and reboot to standby.
- NOTE: Once the update is available, you can manually begin the update by navigating to Settings > System and selecting System Update. (Note - since this is a staggered update, you may see "No update available" if you are in the second wave.
- If your console hasn’t downloaded and installed the update by 1:00AM PDT 6/21/2014, you will be prompted to do so the next time you start your console.


DETAILS
OS version released: xb_rel_1407.140615-2200
Available: 7PM PDT 6/19* (3AM GMT 6/20)
*The initial update is being released in waves; it will become available for the entire preview audience in the coming days

Features enabled in this update:
- Snappable Achievement App
- Double-tap to open Snap Center (if no app is currently snapped)
- New choices for spoken language in New Zealand, Ireland, Austria, and in all English-speaking countries

Also in this update:
- Like Game DVR Clips and Activity Feed items in SmartGlass

KNOWN ISSUES
- A small number of users may experience a black screen upon rebooting from Energy-Saving mode, or after a hard-reboot. After installing 1407.140615-2200, a very small number of users may experience booting to a black screen with just an Xbox logo shown. For more details, please click here.
- Users using Kinect auto sign-in or manual sign-in and suspend a game by going into connected standby will note the game has returned to the main lobby screen upon resume. Before shutting down your console, please save your progress. *If you use Instant Sign-in (introduced last month), your game will pick up where you left off.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster

cron