Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf SocomGriseNN » 24. jun 2015 05:32

Blauwy skrev:Der står bla lidt her: http://www.gamasutra.com/view/news/2277 ... he_PS4.php

Det er også næsten vedtaget af Comp. CoD turneringer i BO3 bliver spillet på PS4, ligesom Sony også har fået rettighederne til første omgang af DLC's, hvor nu er det Xbox der skal vente en måned på at få mappacks.


Men ovenstående er jo ingen nyhed. Troede han havde nogle nyere links :)
Det med CoD ved jeg. Kan dog se folk stadig er i tvivl om hvordan det kommer til at fungerer.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 24. jun 2015 06:40

CaptainKicker skrev:Nakka - du nævnte for mig tidligere, at Sony klart vandt E3. Som udgangspunkt, så går jeg ikke meget op i det, men når jeg browser f.eks Reddit, eller gaming-sites (som udgangspunkt er neutrale) - så viser gamerne det præcist modsatte? At det netop var Microsoft der vandt.

Faldt også lige over denne artikel, som klart også er i MS' favør.
http://www.ibtimes.co.uk/microsoft-won- ... ar-1507532

Nogen kommentar, nakka?


Nemt. 2015 spil for da flere preordre end 2016. Herudover er det ren amerikansk fokus, ikke verdensplan.

Du må i øvrigt meget gerne links til disse neutrale gamingsites ;-)
For det er jo ikke de store store, som F.eks dem alle, ign.
Er på mobil, så kan ikke linke til midt i videoen. Men du kan jo se Destin, Bryan, Max og Ryans melding post e3.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf DanniLaursen » 24. jun 2015 08:26

Hvem spiller dog også COD ?
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 24. jun 2015 08:31

DanniLaursen skrev:Hvem spiller dog også COD ?


Det er der vel 40 millioner der gør :mrgreen:

As of April 2015, the Call of Duty series has sold over 175 million copies.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 24. jun 2015 08:37

Omkring 18,5 mio. spillere på konsollerne alene (Advanced Warfare).

Mere end 5,1 mio. mere end der spiller Battlefield 4 og Battlefield: Hardline... Tilsammen.

Så ja, selvom man, ligesom jeg selv gør, synes at Call of Duty har været et brand i en nedadgående trendkurve, så sælger spillet stadigvæk massivt mere end de nærmeste konkurrenter i genren.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niculla » 24. jun 2015 11:43

Bør Sony ikke komme ud med en Elite controller, nu CoD turneringer skal spilles her? Det er vel lidt fail med sådan en bunke plastik-controller og ingen indstillingsmuligheder, når nu konkurrenten kan tilbyde det.

Jeg har aldrig spillet CoD med controller, så aner ikke, hvor stor forskel det gør.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Blauwy » 24. jun 2015 11:46

Niculla skrev:Bør Sony ikke komme ud med en Elite controller, nu CoD turneringer skal spilles her? Det er vel lidt fail med sådan en bunke plastik-controller og ingen indstillingsmuligheder, når nu konkurrenten kan tilbyde det.

Jeg har aldrig spillet CoD med controller, så aner ikke, hvor stor forskel det gør.


Nu laver SCUF jo også PS4 controllere, og næsten alle pro's er sponsoreret af dem så Sony behøver jo ikke gøre noget.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Niculla » 24. jun 2015 12:02

Blauwy skrev:
Niculla skrev:Bør Sony ikke komme ud med en Elite controller, nu CoD turneringer skal spilles her? Det er vel lidt fail med sådan en bunke plastik-controller og ingen indstillingsmuligheder, når nu konkurrenten kan tilbyde det.

Jeg har aldrig spillet CoD med controller, så aner ikke, hvor stor forskel det gør.


Nu laver SCUF jo også PS4 controllere, og næsten alle pro's er sponsoreret af dem så Sony behøver jo ikke gøre noget.


Ah okay. Der kan man bare se :) Tak.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 24. jun 2015 16:12

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 24. jun 2015 17:08

Plot twist: den store stigning i forza preorders skyldtes, at der ikke var nogen der havde forudbestilt det før E3! (Indsæt dramatisk musik).

Nej spøg til side: uanset om Xbox eller PlayStation vandt E3 (jeg synes begge gjorde god figur og hælder personligt lidt til MS konferencen) så er det vigtigste at alle gamere vandt denne gang. Massevis af spil, nye titler til eksklusive og multiplat. Whats not to like?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 24. jun 2015 17:28

Titlen siger det hele : Xbox One won E3, according to Amazon U.K. :roll:

Næææ .. Jeg vandt i det jeg har begge konsoller og har en masse fede titler at se frem til :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 24. jun 2015 17:54

tue69 skrev:Buuuh, vi skal ikke til at enes og sådan, Nico. Hvis ikke vi hader hinanden herinde, hvad har vi så tilbage?

BOM!

Had så!!!
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Lasborg » 25. jun 2015 11:25

Jeg har endnu ikke købt en af de nye konsoller men må sige at de seneste nyheder fra E3 gør at jeg hælder klart mere til Xbox. Det nye dashboard, bagudkompatibilitet og måden det bliver håndteret på. Det er noget jeg sætter virkeligt meget pris på. Desuden er mit gaming behov ikke vandvittigt stort (som det var tidligere), så det at priserne nu er i nærheden af de 2000 kr er også et klart plus.
Derudover kan streaming til pc vise sig at være et stort plus for mig, Jeg har kun et husalter, så det bliver fedt at kunne spille over computeren mens kæresten skal se sine serier :)
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Zt3pH » 25. jun 2015 11:59

Uden at skal lyde som en fanboy, så synes jeg også at XO blev lige lidt federe efter E3. Og det er muligvis fordi jeg ikke ejer en PS4 endnu, at jeg synes at MS konference var langt federe og mere interessant end Sony's

Dog kommer der også nogle ret lækre titler til PS4, som måske kan retfærdigøre et køb - Men det er overkill i min situation, da jeg knap har tid til at spille på min XO
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 25. jun 2015 12:18

Er det bare mig eller ser det nye Tony Hawk en anelse last-gen agtigt ud. :shock:

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 74 gæster

cron