Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 1. dec 2014 20:59

hackNICE1112@ skrev:Så var det Black friday og hvem løbe med det mest solgt det var xbox one :-)

Bundles & Xbox Dominate the Console War

http://blog.infoscout.co/gaming-consoles-black-friday/


hvis vi bare skal bruge random polls lavet af fåtal af købere.. jamen så er vgchartz vel en polidelig kilde?
black friday ugen.. ja der solgte ps4 mest - verdensplan
http://www.vgchartz.com/article/252320/ ... iday-week/

men nok om det. ved ikke med jer. men holder et vågent øje mod playstations keynote i vegas her næste weekend. der skulle komme nogle nyheder om spil til deres japanske awardshow, video game awards den 5dec og efterfølgende ved playstation eventet.

for xbonefolket er det nok kun video game awards der kan give et frisk pust?
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf famulor » 1. dec 2014 21:03

Major Oblivious skrev:
famulor skrev:PS4: Jeg har købt UFC via min US bruger og har fint kunne spille det på min EU bruger (også i dag). så her til aften da jeg vil spille det lidt igen så fremgår det slet ikke på min EU bruger? og går jeg ind og kigger på min US bruger så er spillet slet ikke downloadet derpå?

Sjovt nok mangler jeg også mit infamous second son som jeg har spillet for ca 10 min siden?


Har du husket at sætte din US-bruger som primary på din konsol ?

Jep men kan være det har fjernet sig selv igen.. kan lige prøve og se ad


edit: Der står downloads ved alle mine spil. Min kæreste har muligvis påpeget en brainfart jeg har lavet hvor jeg har trykket start på hvert spil jeg har spillet og så istedet for at vælge "luk applikation" er jeg kommet til at gå ned og vælge "slet spil" :<
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 3. dec 2014 14:08

Den her er fa'm fee'. Ren nostalgi.



Og så er det bare at smide det her tema på, for den ultimative retro-oplevelse

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf JohnH » 3. dec 2014 17:07

IkkNico skrev:Den her er fa'm fee'. Ren nostalgi.
Og så er det bare at smide det her tema på, for den ultimative retro-oplevelse


Den kunne jeg sgu godt finde på at købe, passer jo perfekt sammen med vores gamle PS1 :P

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 3. dec 2014 18:55

ja den er sgu lækker.

mere 20års pjat.
[youtube][/youtube]
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 3. dec 2014 18:55

ja den er sgu lækker.

mere 20års pjat.
[youtube][/youtube]
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 5. dec 2014 15:12

Jeg er ikke selv til fighters, men mon ikke Street Fighter V alligevel kan gå hen og blive en konsolsælger?

http://a.pomf.se/ohkntf.mp4 (link tyvstjålet fra Terrificy)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Zt3pH » 5. dec 2014 15:15

IkkNico skrev:Jeg er ikke selv til fighters, men mon ikke Street Fighter V alligevel kan gå hen og blive en konsolsælger?

http://a.pomf.se/ohkntf.mp4 (link tyvstjålet fra Terrificy)


Øhh nej
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 5. dec 2014 15:19

Det er i al fald en meget populær serie indenfor fighting genren, og synes også at jeg i live-konkurrence-regi oftest har set Tekken nævnt.

Noget af en overraskelse, for som det bliver nævnt på Pslife, så er det vel Tekken man forbinder med PlayStation.

Lad os nu se hvor eksklusivt det egentligt er - den officielle melding kommer sikkert først imorgen.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 5. dec 2014 15:52

IkkNico skrev:Jeg er ikke selv til fighters, men mon ikke Street Fighter V alligevel kan gå hen og blive en konsolsælger?

http://a.pomf.se/ohkntf.mp4 (link tyvstjålet fra Terrificy)


har ingen ide. men når man kan se bilfanatikere vælge konsol ud fra et spil, så kan slåspilsfanatikerne vel gøre det samme? vi så noget ala dette med DoA4 som fik mange i min omgangskreds til at købe xbox360 grundet dette ene spil (de er slåstosser).

men med sådan nogle nyheder, så bliver det en spænende weekend
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 5. dec 2014 18:00

Jeg tænker at SF er så stort et navn, at det sælger. Har vi nogle fighters her på siden, der kan be- eller afkræfte dette? Jeg ved både Senzai og terrificy har styr på deres fightere.

Nu er der jo tale om et leak, og det kunne sagtens være det, der afstedkommer "Lot of Noise, and RAGE" ...Selvom jeg har svært ved at se, hvorfor folk skulle blive rasende over en spilannoncering

Jeg har set forslag om Fallout 4 og FFVII remake. begge dele ville også være stort
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 5. dec 2014 18:30

hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Redman DK » 5. dec 2014 18:31

Hvis jeg husker rigtigt solgte det sidste SF 3 millioner, hvilket vel er udmærket. Fighters er vel blevet til lidt af en niche genre.

Men jeg bliver overrasket hvis den ikke også kommer til Xbox One, det er sikkert kun i Japan det er eksklusivt til PS4.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 5. dec 2014 18:45

hackNICE1112@ skrev:Det bliver nok ikke fallout 4 :-/

https://mobile.twitter.com/Bethblog/sta ... 5129974784


Betyder jo ikke, at de ikke deltager ved PSX dagen efter ;)

Redman DK skrev:Hvis jeg husker rigtigt solgte det sidste SF 3 millioner, hvilket vel er udmærket. Fighters er vel blevet til lidt af en niche genre.

Men jeg bliver overrasket hvis den ikke også kommer til Xbox One, det er sikkert kun i Japan det er eksklusivt til PS4.


ja 3 millioner er nu virkelig godt! sygt at man efterhånden skal sælge 20 millioner før folk syntes det godt. alt over 1 million for et spil der ikke hedder halo gran turismo eller uncharted er ofte udemærket, og har tjent sig selv hjem (uden pr møllen).

tror SFV er lige så meget et eksklusivt spil som rise of the tomb raider :)

IkkNico skrev:Nu er der jo tale om et leak, og det kunne sagtens være det, der afstedkommer "Lot of Noise, and RAGE" ...Selvom jeg har svært ved at se, hvorfor folk skulle blive rasende over en spilannoncering


som jeg forstår det, er SFV slet ikke en af de "vilde store wow" annonceringer for i morgen.
men når man ser hvor sure folk blev over tomb raider tidsekslusiviteten, opkøbet af gears ip'en og mojang. ja så tror jeg ikke der skal meget til at gøre "internettet" sur.
i kan se hvor få head2head sammenligniner af multiplatspil der for folk op og koge herinde. selvom jeg ved det er ren trolling, så går i med på den hver gang. har dog ikke postet de sidste 4 - i kender jo udfaldet :)

men lige dette event, og næste års E3 bliver internet dumt med hype, grundet playstation 20års pjat.
Senest rettet af nakka 5. dec 2014 18:50, rettet i alt 1 gang.
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf hackNICE1112@ » 5. dec 2014 18:49

Det er selvfølgelig rigtig at det kan være dagen efter men så skal der godt nok en stor penge pung til at gøre fallout 4 eksklusivt :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 79 gæster