Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 29. jul 2014 08:45

IkkNico skrev:Kun Quantum Break mener jeg, og det var som forklaring på hvorfor det ikke var med ved E3.

Mit gæt (og de plejer er være meget ved siden af) er, at vi får mere at se til:
Phantom Dust, Scalebound og Crackdown 3. Mener ikke MS plejer at overraske på Gamescom. Tror ikke vi ser noget til Black Tusk eller LXP før til næste år

Uanset hvad så er mit efterår og vinter reddet med Destiny, COD:AW og muligvis Mordor


Jeg er lidt spændt på Crackdown. Hvis bare det har en lille snert af den galskab som traileren lagde op til, så bliver det røvfedt. Det bliver godt at se mere derfra.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Major Oblivious » 29. jul 2014 09:12

tue69 skrev:
IkkNico skrev:Kun Quantum Break mener jeg, og det var som forklaring på hvorfor det ikke var med ved E3.

Mit gæt (og de plejer er være meget ved siden af) er, at vi får mere at se til:
Phantom Dust, Scalebound og Crackdown 3. Mener ikke MS plejer at overraske på Gamescom. Tror ikke vi ser noget til Black Tusk eller LXP før til næste år

Uanset hvad så er mit efterår og vinter reddet med Destiny, COD:AW og muligvis Mordor


Jeg er lidt spændt på Crackdown. Hvis bare det har en lille snert af den galskab som traileren lagde op til, så bliver det røvfedt. Det bliver godt at se mere derfra.


Crackdown vil jeg meget gerne se mere til - Crackdown 1 (2´eren falder lidt udenfor Crackdown universet) var ikke noget teknisk mesterstykke, men absolut et af de sjoveste spil jeg har prøvet!

IkkNico - husk at herinde skal man skrive Penis på sin konsol, og poste et billede, hvis de insider-spådomme man kommer med, ikke holder stik. Uanset hvor meget man garderer sig med forhold ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 29. jul 2014 10:04

Zt3pH skrev:Slet ingen penis i MS lineup? :(

Bare rolig, vi skal nok få masser af penis. Nogle mener jo, at vi fik det allerede ved annonceringen af DRM sidste år ;)

Major Oblivious skrev:IkkNico - husk at herinde skal man skrive Penis på sin konsol, og poste et billede, hvis de insider-spådomme man kommer med, ikke holder stik. Uanset hvor meget man garderer sig med forbehold ;)

Aah, det er derfor jeg aldrig rammer rigtigt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 10:06

Så er system update 1.75 klar .. 3D support woop woop ..
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 10:11

tue69 skrev:
IkkNico skrev:Kun Quantum Break mener jeg, og det var som forklaring på hvorfor det ikke var med ved E3.

Mit gæt (og de plejer er være meget ved siden af) er, at vi får mere at se til:
Phantom Dust, Scalebound og Crackdown 3. Mener ikke MS plejer at overraske på Gamescom. Tror ikke vi ser noget til Black Tusk eller LXP før til næste år

Uanset hvad så er mit efterår og vinter reddet med Destiny, COD:AW og muligvis Mordor


Jeg er lidt spændt på Crackdown. Hvis bare det har en lille snert af den galskab som traileren lagde op til, så bliver det røvfedt. Det bliver godt at se mere derfra.


Jeg fatter slet ikke man kaster sig over Crackdown igen .. Men det må jo være fordi genren ikke ikke er noget for mig, at jeg tænker sådan.... :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 29. jul 2014 10:35

Slimjay DK skrev:
tue69 skrev:
IkkNico skrev:Kun Quantum Break mener jeg, og det var som forklaring på hvorfor det ikke var med ved E3.

Mit gæt (og de plejer er være meget ved siden af) er, at vi får mere at se til:
Phantom Dust, Scalebound og Crackdown 3. Mener ikke MS plejer at overraske på Gamescom. Tror ikke vi ser noget til Black Tusk eller LXP før til næste år

Uanset hvad så er mit efterår og vinter reddet med Destiny, COD:AW og muligvis Mordor


Jeg er lidt spændt på Crackdown. Hvis bare det har en lille snert af den galskab som traileren lagde op til, så bliver det røvfedt. Det bliver godt at se mere derfra.


Jeg fatter slet ikke man kaster sig over Crackdown igen .. Men det må jo være fordi genren ikke ikke er noget for mig, at jeg tænker sådan.... :mrgreen:


Det var også meget tæt på at 2'eren dræbte det fuldstændigt for mig, for det var saftsuseme godt nok et cheapshot. Men jeg hyggede mig gevaldigt med 1'eren så er da lidt spændt på at se, hvad der bliver trukket frem i seriens 3. spil.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Slimjay DK » 29. jul 2014 10:38

Ja, det kan vel kun blive bedre :) Dog ser Quantum Break stadigt lækkert ud, glæder mig til at se mere fra det.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Zt3pH » 29. jul 2014 11:05

tue69 skrev:
Det var også meget tæt på at 2'eren dræbte det fuldstændigt for mig, for det var saftsuseme godt nok et cheapshot. Men jeg hyggede mig gevaldigt med 1'eren så er da lidt spændt på at se, hvad der bliver trukket frem i seriens 3. spil.


"trukket frem" må være den rette formulering, set i lyset af denne tråds overordnede emne.
Jeg har personligt ingen forventninger til Crackdown ud over det selvfølgelig er et must buy. Synes ligesom Tue at det første spil var mega underholdende - Sådan lidt Duke nuke'em / serious sam overpowered agtigt i et sandkasse spil, samtidigt med en meget højtidelig speaker ala Nick Fury - det var spot on.

2'eren var bare ikke nær så fed, så tør ikke håbe noget for 3'eren - udover det fede trailer man selvfølgelig har set. Men håber bare at de går ind for at "keep it simple" og ikke går saints row amok med den nye titel
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 29. jul 2014 11:18

Så har PS4 fået bluray opdatering:
http://www.pslife.dk/news/9056/firmware ... es-nu.html

Æv bæv bussemand, penismand i saftevand.....til alle Xbox One ejere!

Har i øvrigt fået spillet lidt Last Of Us: Remastered. Hold kæft hvor ser det bare godt ud, og hvor er det fedt :) Naugthy Dog er altså bare the shit til at lave spil. Efter at have prøvet Uncharted 3 til PS3, og nu The Last of Us på PS4 er det uden sammenligning mit favorit studie. Har ikke haft nogle eksklusiv oplevelser der var i nærheden på Xbox platformen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Scooter dk » 29. jul 2014 11:45

Cena skrev:Så har PS4 fået bluray opdatering:
http://www.pslife.dk/news/9056/firmware ... es-nu.html

Æv bæv bussemand, penismand i saftevand.....til alle Xbox One ejere!

Har i øvrigt fået spillet lidt Last Of Us: Remastered. Hold kæft hvor ser det bare godt ud, og hvor er det fedt :) Naugthy Dog er altså bare the shit til at lave spil. Efter at have prøvet Uncharted 3 til PS3, og nu The Last of Us på PS4 er det uden sammenligning mit favorit studie. Har ikke haft nogle eksklusiv oplevelser der var i nærheden på Xbox platformen.


Har set en del gameplay på youtube fra TLOUR og må sige, jeg er ikke imponeret, det ser gameplay mæssigt ret middelmådigt ud imo.
Det har en fantastisk god historie lyder det til, men kunne ikke finde på at købe en ps4 for dette spil.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 29. jul 2014 11:50

Scooter dk skrev:
Cena skrev:Så har PS4 fået bluray opdatering:
http://www.pslife.dk/news/9056/firmware ... es-nu.html

Æv bæv bussemand, penismand i saftevand.....til alle Xbox One ejere!

Har i øvrigt fået spillet lidt Last Of Us: Remastered. Hold kæft hvor ser det bare godt ud, og hvor er det fedt :) Naugthy Dog er altså bare the shit til at lave spil. Efter at have prøvet Uncharted 3 til PS3, og nu The Last of Us på PS4 er det uden sammenligning mit favorit studie. Har ikke haft nogle eksklusiv oplevelser der var i nærheden på Xbox platformen.


Har set en del gameplay på youtube fra TLOUR og må sige, jeg er ikke imponeret, det ser gameplay mæssigt ret middelmådigt ud imo.
Det har en fantastisk god historie lyder det til, men kunne ikke finde på at købe en ps4 for dette spil.


Det bringer ikke noget nyt med sig gameplaymæssigt. De fleste elementer har man set før og Naughty Dog har ladet sig inspirere mange steder fra, for at lave en kombineret gameplayoplevelse som er ganske solid (om end der ikke er meget nyt i det). Som du skriver, så er det historien man skal spille det for, og den er simpelthen vanvittig godt skrevet.

Figurinteraktionen er det bedste jeg har set, og stemmeskuespillet samt galleriet er på højde med Rockstar-titler. Jeg er, som anmeldelsen på PSLife viser, meget, meget imponeret over TLoU som helhed, også selvom det ikke er gameplayelementerne der driver værket. Gameplayelementerne passer bare perfekt til den oplevelse, som Naughty Dog ønsker at spilleren skal have + at der er så sindssygt meget ekstra i at traske rundt og samle collectibles og undersøge miljøerne, både i form af dialoger og baggrundshistorie.

Men jeg kunne da personligt heller ikke finde på at købe en PS4 KUN for at spille TLoU.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Cena » 29. jul 2014 11:52

Scooter dk skrev:
Cena skrev:Så har PS4 fået bluray opdatering:
http://www.pslife.dk/news/9056/firmware ... es-nu.html

Æv bæv bussemand, penismand i saftevand.....til alle Xbox One ejere!

Har i øvrigt fået spillet lidt Last Of Us: Remastered. Hold kæft hvor ser det bare godt ud, og hvor er det fedt :) Naugthy Dog er altså bare the shit til at lave spil. Efter at have prøvet Uncharted 3 til PS3, og nu The Last of Us på PS4 er det uden sammenligning mit favorit studie. Har ikke haft nogle eksklusiv oplevelser der var i nærheden på Xbox platformen.


Har set en del gameplay på youtube fra TLOUR og må sige, jeg er ikke imponeret, det ser gameplay mæssigt ret middelmådigt ud imo.
Det har en fantastisk god historie lyder det til, men kunne ikke finde på at købe en ps4 for dette spil.


Well. Dig og Kicker er så nogle af de få der måske syntes at spillet er meeh :) Men det er der en del andre der ikke syntes:
http://www.metacritic.com/game/playstat ... remastered

Jeg er ikke færdig med spillet endnu, så kan ikke sige om det er en konsol sælger. Men det kan det vel næppe blive når det er en remastered udgave som er udgivet på en tidligere konsol. Men jeg syntes i hvert fald det er fedt, og noget af det flotteste jeg har set på next-gen so far :) Og så er det bare hamrende troværdigt!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Thorpedo29 » 29. jul 2014 12:00

Det er en af grundene til at jeg køber en PS4 senere når den får et ordentligt spil katalog. Syntes det virker som et fremragende spil med fin grafik og rigtig god historie.

Uncharted er jeg ikke så meget til skal dog siges jeg kun har spillet det en times tid. Men det jeg har prøvet syntes jeg Tomb Raider var fint på højde med.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 29. jul 2014 12:04

Thorpedo29 skrev:Det er en af grundene til at jeg køber en PS4 senere når den får et ordentligt spil katalog. Syntes det virker som et fremragende spil med fin grafik og rigtig god historie.


Jeg tror det har rigtigt meget med forventninger at gøre. Jeg glædede mig primært til historien, og blev ikke skuffet. Der er simpelthen så mange fine kapitler med hver sine primærfigurer med, og det hele er meget, meget troværdigt og på en eller anden måde meget mere voksent end de helt store spilklichéer. Jeg troede også at jeg havde regnet hovedpersonen Joel ud efter et par timer - jeg blev slemt overrasket.

TLoU er bare én af de titler som gør, at det er skægt at være gamer. Det er ved at være ret lang tid siden at jeg sidst har haft det så fedt over en titel. Alan Wake gjorde det samme for mig, Spec Ops: The Line også derhenad - fremragende historie og solidt gameplay. Jeg elsker den slags, hvor det ikke er den standardiserede amerikaner-historie om heltemod og good vs. bad, men hvor linjerne i hele tiden er lidt udviskede.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Psymatiq » 29. jul 2014 12:19

nakka skrev:last hail mary pass er i halo, and its done.
tråden er tilbage ;)



Billede

Du er da helt blæst hr. nakkeost.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster