Xboxlife forum

Xbox One eller PS4?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvilken konsol vælger du?

Xbox One
368
55%
Playstation 4
179
27%
Begge
92
14%
Ingen af dem
27
4%
 
Afgivne stemmer : 666

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 18. apr 2015 05:14

cigi silk skrev:@Nakka, jeg tror du skal sætte dig ned og se Battlefront traileren der bliver released senere i dag, så tror jeg hurtigt at du vil finde ud af at der er meget mere til spiludvikling end opløsning. Vi går ind i et nyt paradigme, hvor specielt lyssætningen, og kvaliteten af textures via Tiled ressources kommer til at få en hel ny betydning.
Læs CGI - og husk tilbage på hvad Brad Wardell sagde og CGI games - det handler ikke om 4K opløsning.

At vi har nogle spil som pt. er 10% bedre på PS4 tillykke med det og glæd dig over det, for der kommer en fremtid hvor GDDR5 ikke betyder squad. Men jeg er helt sikkert glad på dine vegne - forhåbentligt kommer det snar til at gå op for dig at vi lige nu snakker om latterlige små fordele. DX12 vil vise vejen til en helt ny ære for spil der bliver tættere på niveau mec CGI....

Glæd dig over de fremskridt i stedet for at flashe latterlige små fordele, som alene skyldes at udviklerne ikke har haft ressourcer til at tage nye SDK i brug og stadig trækker på max. DX 11.1.


Har skam set den. og jeg giver ikke meget for "jeg skal gøre mig relevant, for at reklamere for mit spil/lille firma" brad wardell. vi så alle hans hype om hans spil, hvorefter vi fik set det.. skuffende.
som nævnt, ps4 foran STADIG. hvor DU tidligere har sagt dette ikke noget vi ville se i 2015, da opdateringerne efter august i 2014 skulle fjerne de "10%".. ja faktisk skulle xbone lægge "ps4 i støvet". selv misterxmedias fine side, er ved at køre kold. der gribes efter strå.

multiplatformspil er og bliver bare bedre på ps4 :)
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 18. apr 2015 05:27

noget andet. amazon holder deres 100%
ps4 solgte bedst i marts. med over 100.000 flere solgte enheder. (faktisk mere end wii U + xbone tilsammen)
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1030552

i øvrigt sælges der flere konsoller i "pre season". host aaron greenberg.
hvorfor bringe salgstal frem? som tidligere nævnt ser vi flere og flere spil, kun udkomme på ps4. giver mening grunden brugerbase. springet mellem de to konsoller er stor. det kommer forbrugerne til gode.

i sidste uge, kom der endnu et officiel prisfald på xbone (i uk, nede til 299pund). xbone sælger ikke godt nok. forsætter dette tror jeg nemt vi kan se xbone til 1999kr omkring jul (med spil). ps4 sælger "beklageligvis" godt, og derfor er prisen stadig den samme. heldigvis sætter butikkerne prisen lidt ned
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf cigi silk » 18. apr 2015 06:46

Slimjay DK skrev:Men det er sjovt som opløsning er blevet ligemeget, dig som har prædiket os fulde med at DX12 nok skulle rette op på det, 4K gaming, 120FPS, 900% kraftigere, hemmelige chips osv selv MS er ude og hjælpe til hvor de kan for at få en FullHD oplevelse, de har tweaket på div. ting for at få flere resourcer....Men som tiden går og intet sker, så bliver det andre ting vi skal lægge vægt på.

For mig er en højere opløsning = mere rå power under hjelmen (jeg indrømmer gerne at jeg ikke kan se forskellen når musikken spiller, jeg sidder 4 meter fra en 42" skærm, jeg ville sikkert ikke engang bemærke hvis det kun var 720P) Men rå power under hjelmen kan være en god ting, når vi når hen mod de sidste par år af konsollernes levetid.


EDIT :

Iøvrigt tror jeg at de 720P er en fejl .. Men det finder vi nok snart ud af.


Hvor er det igen at jeg siger at opløsning er ligemeget? Og hvor er det jeg siger vi ikke får 4K spil her. Men hvis det er svært at forstå så skal jeg da gerne gentage. Der kommer muligheder med DX12 som betyder, at man kan lave markant højere opløsning på textures og som Brad Wardell siger gå fra en lyssætning på 2 -4 lyskilder i dag til stort set dem man ønsker. Det vil gøre meget mere for opfattelsen af om det man ser er ægte i forhold til opløsning.

Prøv at tage en film i 720p er det uægte - du vil opleve det er lidt skarpere i 1080p, men oplevelsen bliver efter min mening ikke meget større af det. Det er det vi kommer til at se med den nye generation og specielt DX12 og som sagt så er det for oplevelsen af større betydning.

Betyder det at der ikke kommer højere opløsning og 1080p eller 4k - Nej.

Men ligesom idag kan man som udvikler vælge hvor man vil ligge sine ressourcer. Vi har set mange eksempler på højere opløsning på ps4 men vi har set ligeså mange eksempler på at man har droppet AA eller end med en lavere framerate på ryggen af en 1080p fokus, specielt på PS4. Nu får udviklerne muligheden for at lave textures af en helt anden kvalitet, for crappy textures i 1080p gør intet godt for nogen, lidt ligesom når man zoomer ind på et digitalt kamera.
Senest rettet af cigi silk 18. apr 2015 08:23, rettet i alt 1 gang.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf IkkNico » 18. apr 2015 07:01

nakka skrev:ps4 sælger "beklageligvis" godt, og derfor er prisen stadig den samme.

Ja, hvad blev der egentlig af #ThisIs4ThePlayers?
PS4 var allerede i november 2013 tæt på at løbe rundt for Sony, så den må helt sikkert tjene en pæn slat penge til dem her 18mdr senere, men alligevel ser spillerne ikke rigtig nogle officielle prisnedsættelser der batter. Er det mon virkelig for spillerne?, Eller burde sloganet i virkeligheden skiftes til #ThisIs4TheStockholders?

http://www.polygon.com/2013/11/20/51250 ... 4-hardware

Personligt er jeg ligeglad. Jeg har foretaget mit valg; XBO, og skulle der komme spil til PS4 en dag, som jeg bare ikke kan undvære, så står der så vidt jeg ved ikke noget i EULAen om, at jeg ikke tidligere må have ejet en konkurrende konsol.

Det eneste der ærger mig, er at MS ikke holdt fast i sine online checks. Jeg er stort set gået digitalt, og ville elske et brugtmarked for digitale spil, og så kunne jeg fint leve med at MS, udgiverne og udviklerne alle fik en lille bid af kagen ved alle handler. Lige nu tager Gamestop alligevel en stor bid af kagen, med mindre jeg vil sælge brugt herinde (med den usikkerhed der nu er i det).
Et digitalt brugtmarked ville komme mig til gode. MS, udgiverne og udviklerne til gode (og derved spillerne i sidste ende), og ingen ville blive snydt fordi MS kan lukke adgangen til brugtmarkedet, hvis man ikke har en betalingsmetode knyttet til sin XBO.
Fucking internet og gammeldags tænkning ædelagde den gyldne mulighed.

Og fucking nakka, nu fik du mig til at ævle som den gamle mand jeg er ... igen
Billede
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 18. apr 2015 07:41

IkkNico skrev:
nakka skrev:ps4 sælger "beklageligvis" godt, og derfor er prisen stadig den samme.

Ja, hvad blev der egentlig af #ThisIs4ThePlayers?
PS4 var allerede i november 2013 tæt på at løbe rundt for Sony, så den må helt sikkert tjene en pæn slat penge til dem her 18mdr senere, men alligevel ser spillerne ikke rigtig nogle officielle prisnedsættelser der batter. Er det mon virkelig for spillerne?, Eller burde sloganet i virkeligheden skiftes til #ThisIs4TheStockholders?

http://www.polygon.com/2013/11/20/51250 ... 4-hardware

Personligt er jeg ligeglad. Jeg har foretaget mit valg; XBO, og skulle der komme spil til PS4 en dag, som jeg bare ikke kan undvære, så står der så vidt jeg ved ikke noget i EULAen om, at jeg ikke tidligere må have ejet en konkurrende konsol.

Det eneste der ærger mig, er at MS ikke holdt fast i sine online checks. Jeg er stort set gået digitalt, og ville elske et brugtmarked for digitale spil, og så kunne jeg fint leve med at MS, udgiverne og udviklerne alle fik en lille bid af kagen ved alle handler. Lige nu tager Gamestop alligevel en stor bid af kagen, med mindre jeg vil sælge brugt herinde (med den usikkerhed der nu er i det).
Et digitalt brugtmarked ville komme mig til gode. MS, udgiverne og udviklerne til gode (og derved spillerne i sidste ende), og ingen ville blive snydt fordi MS kan lukke adgangen til brugtmarkedet, hvis man ikke har en betalingsmetode knyttet til sin XBO.
Fucking internet og gammeldags tænkning ædelagde den gyldne mulighed.

Og fucking nakka, nu fik du mig til at ævle som den gamle mand jeg er ... igen
Billede


Jeg går ud fra at den indledende ramble omkring prisen er sagt lidt med et glimt i øjet. Jeg tror i al fald ikke at udbud/efterspørgsel tilgangen kommer bag på nogen. Men prisen er da dalet støt, hos forhandlerne, det er måske derfor at Sony ikke har lavet en officiel nedsættelse? Det skal jeg heller ikke kloge mig på , men at Sony (og MS) til enhver tid sætter aktionærerne foran kunderne hersker der ingen tvivl om.

I øvrigt er tanken om er digitalt brugtmarked er uhyre spændende. Jeg tænker umiddelbart, at det alene kan fungere ved, at man har en gensalgsværdi på sit digitale køb, altså således at MS/Sony stiller en tilbagesalgspris på det digitale køb. Jeg har lidt svært ved at se, at man skal kunne købe noget brugt, på det digitale marked. Men man kunne så håbe, af det at man fjerner mellemmænd som GS vil betyde, at digitale priser bliver markant lavere. Jeg tvivler dog på dette. Aktionærerne, du ved. Den samme gruppe mennesker, der sammen med et manisk internet, gjorde, at du ikke fik din always on konsol :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Major Oblivious » 18. apr 2015 08:27

tue69 skrev:
IkkNico skrev:
nakka skrev:ps4 sælger "beklageligvis" godt, og derfor er prisen stadig den samme.

Ja, hvad blev der egentlig af #ThisIs4ThePlayers?
PS4 var allerede i november 2013 tæt på at løbe rundt for Sony, så den må helt sikkert tjene en pæn slat penge til dem her 18mdr senere, men alligevel ser spillerne ikke rigtig nogle officielle prisnedsættelser der batter. Er det mon virkelig for spillerne?, Eller burde sloganet i virkeligheden skiftes til #ThisIs4TheStockholders?

http://www.polygon.com/2013/11/20/51250 ... 4-hardware

Personligt er jeg ligeglad. Jeg har foretaget mit valg; XBO, og skulle der komme spil til PS4 en dag, som jeg bare ikke kan undvære, så står der så vidt jeg ved ikke noget i EULAen om, at jeg ikke tidligere må have ejet en konkurrende konsol.

Det eneste der ærger mig, er at MS ikke holdt fast i sine online checks. Jeg er stort set gået digitalt, og ville elske et brugtmarked for digitale spil, og så kunne jeg fint leve med at MS, udgiverne og udviklerne alle fik en lille bid af kagen ved alle handler. Lige nu tager Gamestop alligevel en stor bid af kagen, med mindre jeg vil sælge brugt herinde (med den usikkerhed der nu er i det).
Et digitalt brugtmarked ville komme mig til gode. MS, udgiverne og udviklerne til gode (og derved spillerne i sidste ende), og ingen ville blive snydt fordi MS kan lukke adgangen til brugtmarkedet, hvis man ikke har en betalingsmetode knyttet til sin XBO.
Fucking internet og gammeldags tænkning ædelagde den gyldne mulighed.

Og fucking nakka, nu fik du mig til at ævle som den gamle mand jeg er ... igen
Billede


Jeg går ud fra at den indledende ramble omkring prisen er sagt lidt med et glimt i øjet. Jeg tror i al fald ikke at udbud/efterspørgsel tilgangen kommer bag på nogen. Men prisen er da dalet støt, hos forhandlerne, det er måske derfor at Sony ikke har lavet en officiel nedsættelse? Det skal jeg heller ikke kloge mig på , men at Sony (og MS) til enhver tid sætter aktionærerne foran kunderne hersker der ingen tvivl om.

I øvrigt er tanken om er digitalt brugtmarked er uhyre spændende. Jeg tænker umiddelbart, at det alene kan fungere ved, at man har en gensalgsværdi på sit digitale køb, altså således at MS/Sony stiller en tilbagesalgspris på det digitale køb. Jeg har lidt svært ved at se, at man skal kunne købe noget brugt, på det digitale marked. Men man kunne så håbe, af det at man fjerner mellemmænd som GS vil betyde, at digitale priser bliver markant lavere. Jeg tvivler dog på dette. Aktionærerne, du ved. Den samme gruppe mennesker, der sammen med et manisk internet, gjorde, at du ikke fik din always on konsol :)


Jeg må blank indrømme, at jeg også godt kan se fidusen ved et digitalt brugtmarked nu, da jeg ejer 2 fysiske spil. Resten er digitalt, og hvordan skal man ellers kunne få Dying Light til 20 dollars på release :mrgreen:

I mine øjne var problemet dengang, at de ville skabe monopol på brugtspilmarkedet i endnu højere grad end i dag, da den digitale brugtspils-forhandler 100% kunne sætte prisen sammen med MS (og Sony som sikkert ville komme 1 time efter med samme ide). Ideen er sikkert mere moden nu end i november 2013, men det kræver, at brugere også kan overdrage rettigheder til hinanden.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221

+2

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 18. apr 2015 08:32

Ah ja, en slags digital markedsplads, hvor ms/Sony tager 5-10 procent i kommission og brugerne ellers selv sætter deres rettighed til spillet til salg?

Det er sgu smart og skaber er user-to-user marked, hvor udviklerne og udgiverne ikke snydes. Jeg kan lide det!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf cigi silk » 18. apr 2015 09:31

nakka skrev:
cigi silk skrev:@Nakka, jeg tror du skal sætte dig ned og se Battlefront traileren der bliver released senere i dag, så tror jeg hurtigt at du vil finde ud af at der er meget mere til spiludvikling end opløsning. Vi går ind i et nyt paradigme, hvor specielt lyssætningen, og kvaliteten af textures via Tiled ressources kommer til at få en hel ny betydning.
Læs CGI - og husk tilbage på hvad Brad Wardell sagde og CGI games - det handler ikke om 4K opløsning.

At vi har nogle spil som pt. er 10% bedre på PS4 tillykke med det og glæd dig over det, for der kommer en fremtid hvor GDDR5 ikke betyder squad. Men jeg er helt sikkert glad på dine vegne - forhåbentligt kommer det snar til at gå op for dig at vi lige nu snakker om latterlige små fordele. DX12 vil vise vejen til en helt ny ære for spil der bliver tættere på niveau mec CGI....

Glæd dig over de fremskridt i stedet for at flashe latterlige små fordele, som alene skyldes at udviklerne ikke har haft ressourcer til at tage nye SDK i brug og stadig trækker på max. DX 11.1.


Har skam set den. og jeg giver ikke meget for "jeg skal gøre mig relevant, for at reklamere for mit spil/lille firma" brad wardell. vi så alle hans hype om hans spil, hvorefter vi fik set det.. skuffende.
som nævnt, ps4 foran STADIG. hvor DU tidligere har sagt dette ikke noget vi ville se i 2015, da opdateringerne efter august i 2014 skulle fjerne de "10%".. ja faktisk skulle xbone lægge "ps4 i støvet". selv misterxmedias fine side, er ved at køre kold. der gribes efter strå.

multiplatformspil er og bliver bare bedre på ps4 :)


Naka det har vi vist set nok eksempler på 1080p, men det kræver for det første at udvikleren vil bruge tid på at optimere sit spil, og så er det jo op til udviklerne mener de udnytter de muligheder der har med hver konsol. Bare fordi noget har højere opløsning gør det ikke bedre. XO har en scaler som giver meget høj kvalitet og så kan ressourcerne bruges til noget andet.

Bare se på AA pinlighederne hvor nu en række ps4 mangler helt basal AA.

Anisotropic filtering is bandwidth intensive - and that's a precious commodity on .... why something as basic as anisotropic filtering is missing or of a lower quality on PS4 than Xbox One.

The Xbox One and PC versions of DmC feature a high level of anisotropic filtering that keeps textures looking crisp and clear, whereas the PS4 game uses a simpler trilinear technique instead. This results in textures appearing blurry from a distance on the Sony platform, diminishing image quality significantly compared to both PC and Xbox One.


Og der er nu så mange eksempler på det at det ikke bare et en udvikler. Vi snakker en lang række af spil. Så ikke nok med din kommentar om at multiplats er best ikke holder så gør din forudsigelse det slet ikke. Du kan højst snakke om at nuværende må spil har højere opløsning på en række spil ifht XO. Men når man så negligere andre ting for at opnå det, så er det nok så som så med overlegenhed.
Senest rettet af cigi silk 18. apr 2015 09:35, rettet i alt 1 gang.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf cigi silk » 18. apr 2015 09:34

tue69 skrev:Ah ja, en slags digital markedsplads, hvor ms/Sony tager 5-10 procent i kommission og brugerne ellers selv sætter deres rettighed til spillet til salg?

Det er sgu smart og skaber er user-to-user marked, hvor udviklerne og udgiverne ikke snydes. Jeg kan lide det!


Ja sjovt nok at ingen kunne li det i 2013. Men nu er det nok gået op for mange at digitale spil er fedt, så man ikke skal rode med diske og bare kan skifte spil on the fly. Nogen gange betyder timing desværre mere end selve idéen.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf tue69 » 18. apr 2015 09:47

cigi silk skrev:
tue69 skrev:Ah ja, en slags digital markedsplads, hvor ms/Sony tager 5-10 procent i kommission og brugerne ellers selv sætter deres rettighed til spillet til salg?

Det er sgu smart og skaber er user-to-user marked, hvor udviklerne og udgiverne ikke snydes. Jeg kan lide det!


Ja sjovt nok at ingen kunne li det i 2013. Men nu er det nok gået op for mange at digitale spil er fedt, så man ikke skal rode med diske og bare kan skifte spil on the fly. Nogen gange betyder timing desværre mere end selve idéen.


Timing (og korrekt markedsføring) betyder med garanti en del. Det er klart at den digitale brugthandelsidé skal have nogle retningslinjer (eksempelvis at der er låst for brugthandel et par måneder efter release, for ellers vil ingen jo købe fra nyt, hvis "brugt" er billigere uden at der er forskel på versionerne).

Jeg tror at der markedsføringsmæssigt skal mere fokus på fordelene. Microsoft var ikke dygtige nok til at få de positive sider ved en "digital konsol" markeret, og derfor blevet de et nemt offer for den ubarmhjertige internethorde. Det minder om da Danske Bank kom med deres "abonnement". Ideen med et simpelt gebyroverblik burde være nemt at sælge indenfor bankmarkedet men markedsføringen var bare ikke stærk nok.

Jeg brød mig heller ikke om always on og DRM-helvedet, men jeg kan, blot halvandet år efter release, efterhånden se flere fordele ved det end ulemper. Jeg har sgu altid bare været en gammel nisse, og det erkender jeg blankt :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf nakka » 18. apr 2015 11:21

Mortal Kombat.
ikke bare 1080p vs xbox. nej her er kvaliteten af billedet også bedre
xbox one "poorer image quality and some partial degradation in artwork quality."

Framerate
"Performance shouldn't be an issue for more casual players, with its occasional 1-2 frame drops small enough to pass by unnoticed. However, hardcore players will be better served by the PS4's solid frame-rates."

http://www.eurogamer.net/articles/didig ... x-face-off

findes der "casual" fightingspillere ?

ps4 - stedet med de bedste multiplat, og hvor vi ikke skal vente på udviklere vil "optimere" - it fucking just works :)
håber i øvrigt vi snart ser noget ordentligt gameplay fra det nye star wars spil. det bliver fremvist på ps4 .. men hvorfor dog det.. xbone er jo åh så fantastisk?
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf Muggs » 18. apr 2015 11:34

Jeg har lige solgt min PS4 (for øvrigt anden gang jeg sælger en PS4) pga. Et alt for smalt og kedeligt katalog af eksklusiver.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke

+1

Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf susperia » 18. apr 2015 12:33

Muggs skrev:Jeg har lige solgt min PS4 (for øvrigt anden gang jeg sælger en PS4) pga. Et alt for smalt og kedeligt katalog af eksklusiver.

Det var sgu dumt Muggs, nu kommer du jo til at græde, hver gang du spiller på din lille sløve Xbox one, det er så dårligt et billede sådan en har, at du vil få slem migræne.

Jeg beholder stadig min Ps4, fordi det er så dejligt at kunne starte en maskine op, og bare sidde og smile over hele hovedet, fordi den har så godt billede, og mega mange pixels.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf jepsen80 » 18. apr 2015 12:49

nakka skrev:Mortal Kombat.
ikke bare 1080p vs xbox. nej her er kvaliteten af billedet også bedre
xbox one "poorer image quality and some partial degradation in artwork quality."

Framerate
"Performance shouldn't be an issue for more casual players, with its occasional 1-2 frame drops small enough to pass by unnoticed. However, hardcore players will be better served by the PS4's solid frame-rates."

http://www.eurogamer.net/articles/didig ... x-face-off

findes der "casual" fightingspillere ?

ps4 - stedet med de bedste multiplat, og hvor vi ikke skal vente på udviklere vil "optimere" - it fucking just works :)
håber i øvrigt vi snart ser noget ordentligt gameplay fra det nye star wars spil. det bliver fremvist på ps4 .. men hvorfor dog det.. xbone er jo åh så fantastisk?


Rytteren for helvede #-o
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Xbox One eller PS4?

Indlægaf CaptainKicker » 18. apr 2015 13:37

nakka skrev:Mortal Kombat.
ikke bare 1080p vs xbox. nej her er kvaliteten af billedet også bedre
xbox one "poorer image quality and some partial degradation in artwork quality."

Framerate
"Performance shouldn't be an issue for more casual players, with its occasional 1-2 frame drops small enough to pass by unnoticed. However, hardcore players will be better served by the PS4's solid frame-rates."

http://www.eurogamer.net/articles/didig ... x-face-off

findes der "casual" fightingspillere ?

ps4 - stedet med de bedste multiplat, og hvor vi ikke skal vente på udviklere vil "optimere" - it fucking just works :)
håber i øvrigt vi snart ser noget ordentligt gameplay fra det nye star wars spil. det bliver fremvist på ps4 .. men hvorfor dog det.. xbone er jo åh så fantastisk?


Cringe. Mere er der ikke at sige.

Muggs skrev:Jeg har lige solgt min PS4 (for øvrigt anden gang jeg sælger en PS4) pga. Et alt for smalt og kedeligt katalog af eksklusiver.


Overvejer virkelig også at sælge min. Har haft den siden november, og indtil da har jeg gennemført Killzone, og spillet PES2015 og Tennis in the Face, og så brugt den til WWE Network (da det nogengange hakker på XO, og andre gange på PS4). Det er helt tåbeligt hvor få spil der egentlig er. Havde set frem til The Order, men den dropper jeg, og Last of Us har jeg ikke fået gang i endnu :-/

Eneste der nogenlunde holder mig fra at sælge skidtet, er udsigten til det nye Disgaea-spil i efteråret - for ellers har PS4'ern været en kæmpeskuffelse. Især når Uncharted blev udskudt, og Bloodbourne ikke rigtig var så fedt, som hypen havde lagt op til.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 84 gæster

cron