Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Raxxu » 17. okt 2014 21:32

Det virker fint her og alt ser ud til at kører som det skal: http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 17. okt 2014 21:44

Raxxu skrev:Det virker fint her og alt ser ud til at kører som det skal: http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status


Ikke nu da :wink:

'Xbox members, are you having issues editing your profile settings, or viewing your Friends? We are aware of the issue and currently working hard to get things fixed as quickly as possible. Thanks for being patient during this process. We’ll provide an update on our progress in 30 minutes.'
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf jepsen80 » 17. okt 2014 21:48

JohnH skrev:Kan det virkelig være rigtigt at friendssystemet er nede igen på X1 ??? ... det er sgu da belastende, at man kan se sine venner online, men man kan ikke joine/invite dem!


Ja kan heller ikke se friends list
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Raxxu » 17. okt 2014 21:49

JohnH skrev:
Raxxu skrev:Det virker fint her og alt ser ud til at kører som det skal: http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status


Ikke nu da :wink:

'Xbox members, are you having issues editing your profile settings, or viewing your Friends? We are aware of the issue and currently working hard to get things fixed as quickly as possible. Thanks for being patient during this process. We’ll provide an update on our progress in 30 minutes.'


Haha lol the timing ;)
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 17. okt 2014 21:56

En ting er sikkert... det er skideirriterende at det ikke virker - nu for anden gang på blot et par dage hvor jeg rent faktisk havde tid til at spille lidt med en god kammerat online

Lad os håbe de får det fixet hurtigt... sidste gang gik der såvidt jeg ved en del timer...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 17. okt 2014 21:58

BulletEyeDk skrev:En ting er sikkert... det er skideirriterende at det ikke virker - nu for anden gang på blot et par dage hvor jeg rent faktisk havde tid til at spille lidt med en god kammerat online

Lad os håbe de får det fixet hurtigt... sidste gang gik der såvidt jeg ved en del timer...


Kan du sige næsten et døgn! :evil:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 17. okt 2014 22:33

Kan vel være samme brute force gruppe der for en måneds tid siden eller to slog PlayStation netværket ned og uden held forsøgt at slå Xbox Live ned også.
Kan være de var fundet de porte/servere der tager sig af friends og parties og så bare bomber dem med trafik.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Rechain » 17. okt 2014 23:24

Lækker opdatering :) lyden på dashboardet er forsvundet og det samme med lyden fra den når strømmen sættes til. Slukker nemlig altid for alt, så nu er den stille + det tager kortere tid for strømforsyningen at skifte fra hvid til orange :D og de lækre tilføjelser er super! Men mangler dog support af min Triax HD505VA box, den er der ikke :( bruger den til lidt tv når jeg vil game også. Altid noget jeg godt kan se tv og guiden via Xbox One..men savner at kunne styre den uden fjernbetjeningen..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 18. okt 2014 07:03

BuBubbi skrev:
jepsen80 skrev:Er der nogen der ved om der kommer en viaplay app til xboxone?

Der er så vidt jeg ved ikke annonceret noget som helst endnu.
Jeg kan huske der var en bruger der spurgte om det samme på deres facebook side da Xbox One udkom i Danmark, og der var der på det tidspunkt ikke planer om et viaplay app lige forløbigt.
Men vi må da håbe de danske app udviklere for øjenene op for den nye konsol.

Ikke at jeg selv bruger Viaplay, men mener det sådan mere generelt.


Synes på en måde det er ret så tyndt de ikke lige gider, samme gælder for HBO.
Prøvede da jeg fik box'en at åbne den gennem dens browser, og der skulle den ved viaplay installere en lille fil, som box'en ikke ville give tilladelse til desværre.
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Bavi » 18. okt 2014 11:32

Ham fyren fra God morgen/aften DK, som også er på Pixel TV og Gamers OneTake(?), sad da og snakkede med en dansk gut fra MS, der lovede at der ville være danske apps når boxen ramte landet, og det var bl.a. derfor den blev forsinket. Er der lige nogen der kan gennemskue, hvilke apps DKDK har, som der ikke er på USA/UK...?!

Jeg synes godt nok det er elendigt, at der ikke er blevet taget initiativ fra Yousee/Stofa/TDC/HBO/Viaplay/TV2play til at udvikle noget lir til Xbox One.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 18. okt 2014 12:06

Jeg tror ikke der er solgt nok Xbox One's i DK til at de overhovedet gider at bruge tiden på det endnu. Yousee overvejer stadig om der skal laves en Yousee play app til Windows Phone.. Og der er nok solgt betydeligt flere Windows Phone's end der er solgt Xbox One's.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Rechain » 18. okt 2014 14:22

Der er adskillige koder til diverse bokse indenfor forskellige udbydere, så den tror jeg ikke på. Jeg kørte igennem 12-15 forskellige triax koder, min mangler bare. Tjekkede listen bagefter og der er sjovt nok til 405, 409 og så videre..bare ikke min 505! Hvis bare jeg kendte koden selv..kan ikke finde den nogle steder? Har sendt en mail til Triax support, for de burde kunne sende mig koden som jeg skal bruge :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf KingHans » 20. okt 2014 14:05

Hvor kan man købe tomme x1 spil case's
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zt3pH » 20. okt 2014 14:34

Rechain skrev:Der er adskillige koder til diverse bokse indenfor forskellige udbydere, så den tror jeg ikke på. Jeg kørte igennem 12-15 forskellige triax koder, min mangler bare. Tjekkede listen bagefter og der er sjovt nok til 405, 409 og så videre..bare ikke min 505! Hvis bare jeg kendte koden selv..kan ikke finde den nogle steder? Har sendt en mail til Triax support, for de burde kunne sende mig koden som jeg skal bruge :)

/Rechain


Det er lidt mystisk med det der.
Den kan sagtens finde min box og det virker upåklageligt. Jeg kan også indtaste mit fjernsyn manuelt, men ligegyldigt hvad jeg gør, kan jeg enten kun få den til at tænde eller slukke for det - aldrig begge ting på en gang (ARGH)
Hvis jeg beder XO om selv at finde fjernsynet, så virker den ene ting og hvis jeg selv taster det ind, så virker den anden. Og sporadisk virker det hele - det giver ingen mening overhovedet :(
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Rechain » 20. okt 2014 15:14

Mit TV og receiver er tastet ind, men min Triax boks er ikke på listen. Skal have fat i Boxer, siden Triax ikke har koden jeg skal bruge. Har bare sat min Xbox One til at tænde tv+receiver hvis det ikke er tændt i forvejen, den slukker intet :) godt man selv kan vælge det..

Lyder mærkeligt det du oplever? :shock:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 72 gæster

cron