Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 17. aug 2014 08:37

Phimosis skrev:Hvis nu ens xbox er helt ved siden af og hard boot ikke virker, er det eneste så at "restore factory settings".

og hvad indebære det så?? er det at hente alt hjem igen, oprette ens profiler igen eller... ???

Det skal virkeligt være galt før jeg kunne finde på at lave et factory reset.
Hvad er der galt da?

Men du kan jo fx overføre dine spil/apps til en ekstern harddisk, så slipper udenfor at hente det hele igen.
Og dine online profiler skal du jo ikke lave igen.
De skal bare hentes ned igen fra Skyen. :)
Hvis du har nogle offline profiler skal disse nok oprettes igen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Danny Beyer » 17. aug 2014 08:53

Jeg ved ikke om det er blevet diskuteret, men jeg har to spørgsmål.

1. Jeg havde nogle ældre 48 timers guld liggende som jeg redeemede via boxen. Den sagde jeg havde guld, og kunne hente games with gold. Kort efter siger boxen at jeg bør opgradere til guld så jeg kan få mere ud af boxen.. Og jeg har ikke længere guld. Nogen der har oplevet det?

2. Der er en måde at få boxen til at tænde for fjernsynet, når man eksempelvis siger Xbox on, men kan man ikke få den til at slå over på kanalen? På min ps4 slog den over på kanalen automatisk når jeg tændte den.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JesperN2820 » 17. aug 2014 09:02

Phimosis skrev:Hvis nu ens xbox er helt ved siden af og hard boot ikke virker, er det eneste så at "restore factory settings".

og hvad indebære det så?? er det at hente alt hjem igen, oprette ens profiler igen eller... ???


Hvis du er i previewet og dine problemer er langsom fobindelse til xbox live (hakker voldsomt i alle spil), så lad være med at reboote. Det er et kendt issue, og der er en midlertidig workaround: http://forums.xbox.com/xbox_early_acces ... 13386.aspx

Vh jesper
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 17. aug 2014 09:11

BuBubbi skrev:
Phimosis skrev:Hvis nu ens xbox er helt ved siden af og hard boot ikke virker, er det eneste så at "restore factory settings".

og hvad indebære det så?? er det at hente alt hjem igen, oprette ens profiler igen eller... ???

Det skal virkeligt være galt før jeg kunne finde på at lave et factory reset.
Hvad er der galt da?

Men du kan jo fx overføre dine spil/apps til en ekstern harddisk, så slipper udenfor at hente det hele igen.
Og dine online profiler skal du jo ikke lave igen.
De skal bare hentes ned igen fra Skyen. :)
Hvis du har nogle offline profiler skal disse nok oprettes igen.


Hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg kun det er Bf4, jeg har problemet med, for synes ikke min søn snakker om at Plants vs Zombies er i stykker, godt nok forkommer der sort skærm en gang i mellem, og det er da også sket at den ikke loader grafikken i banen, men der går langt i mellem der sker.

Men ved Bf4, hver eneste gang jeg starter spillet, så starter den op som om det er første gang den starter.
Det vil sige indstille skærm, og you name it, hele tiden, om jeg så starter op og indstiller det hele, lukker spillet ned og starter det op igen, uden at slukke box'en så er vi helt tilbage til start.
Og spillet tager faktisk helt op til 5 min at starte, da det virker som om det fryser et par minutter, og det er også hver eneste gang.

Så jeg ved ikke om det bare er Bf4 jeg burde slette og hente det hjem igen, eller om jeg burde slette alt på box'en og starte igen, som sagt ved ikke særlig meget om alt det her, det var faktisk grunden til jeg sprang på xbox'en og solgte min computer, at jeg var fri for at tage stilling til de her ting ;)

Bare når Bf4, så er startet så er alt faktisk næsten perfekt, kun lige igår oplevede jeg lidt problemet, at der pludselig ikke var nogen lyd, og ved bane skift udblev det meste af grafikken så også. (faktisk var det en smule flippet, intet grafik, kun en bane og så 63 andre spillere, man kunne slet ikke gemme sig eller noget)

Så hvis der er en der har en ide, vil det være perfekt.
Og har som sagt prøvet en hard-boot eller hvad de nu hed, og det virkede desværre ikke :/


Jesper <---- Når først spillet køre, så køre det perfekt, intet hakker faktisk vil jeg sige jeg har adlrig haft et spil der køre så godt før :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 17. aug 2014 18:42

Kan så sige det ikke hjalp at slette og installere Bf4 igen - så er sgu ved at løbe lidt tør for ideer, ud over at trykke på restore og så se hvor det føre hen... :/
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 17. aug 2014 20:14

Har Xbox One egentlig fået pre-load endnu eller kom det i efteråret?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 17. aug 2014 20:21

Cena skrev:Har Xbox One egentlig fået pre-load endnu eller kom det i efteråret?

Forza Horizon 2 og FIFA 15 bliver de første spil der vil have preload.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 17. aug 2014 20:23

BuBubbi skrev:
Cena skrev:Har Xbox One egentlig fået pre-load endnu eller kom det i efteråret?

Forza Horizon 2 bliver det første spil der vil have preload.


Okay cool nok :) Er startet med pre-load på D3 nu på PS4. Mener alle spil får det efter Destiny. Det er en lækker funktion. Så spreder de også trafikken lidt mere.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 17. aug 2014 20:25

Cena skrev:Okay cool nok :) Er startet med pre-load på D3 nu på PS4. Mener alle spil får det efter Destiny. Det er en lækker funktion. Så spreder de også trafikken lidt mere.

Jep.
Dog har jeg ikke haft de store hastighedsproblemer på Xbox'en.
Men det kan da være det kommer nu når der jo nok kommer flere brugere på efter september.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 17. aug 2014 20:31

BuBubbi skrev:
Cena skrev:Okay cool nok :) Er startet med pre-load på D3 nu på PS4. Mener alle spil får det efter Destiny. Det er en lækker funktion. Så spreder de også trafikken lidt mere.

Jep.
Dog har jeg ikke haft de store hastighedsproblemer på Xbox'en.
Men det kan da være det kommer nu når der jo nok kommer flere brugere på efter september.


Så vidt jeg husker ligger du også på den gode side af 100 mbit forbindelse? Jeg har indtil jeg får bestilt Waoo kun en 20/3 forbindelse og så tager det sku nogle timer at hente 26 GB. Derfor syntes jeg det er super fedt jeg kan pre-loade. Men med din forbindelse er det meste nede inden for ganske få timer. Det glæder jeg mig også til at få :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 17. aug 2014 21:00

Rigtigt, har en 150 Mbit linje.
Men har nok også været heldig at kunne hente de nyudkomne spil nærmest med det samme efter de er udkommet.
Så presset på serverne har nok ikke været det højeste på de tidspunkter.

Men er ingen tvivl om at jeg også vil få gavn af preload. Selvom det kun tager få timer at hente et spil, så ville det jo være rart at kunne gå igang så snart der bliver åbent for det.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 17. aug 2014 21:15

BuBubbi skrev:Rigtigt, har en 150 Mbit linje.
Men har nok også været heldig at kunne hente de nyudkomne spil nærmest med det samme efter de er udkommet.
Så presset på serverne har nok ikke været det højeste på de tidspunkter.

Men er ingen tvivl om at jeg også vil få gavn af preload. Selvom det kun tager få timer at hente et spil, så ville det jo være rart at kunne gå igang så snart der bliver åbent for det.


Er der meldt ud om pre-load bliver på samme måde som på PS4 hvor man f.eks efter 6 gb ud af 24GB kan starte spillet, eller skal det hentes færdigt først?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 17. aug 2014 22:02

Cena skrev:Er der meldt ud om pre-load bliver på samme måde som på PS4 hvor man f.eks efter 6 gb ud af 24GB kan starte spillet, eller skal det hentes færdigt først?

Blander du ikke lidt tingene sammen?
Man har jo hele tiden på Xbox One kunne starte et spil fær det var downloadet færdigt.
Men det er jo ikke hvad preload er.
Ved preload får du lov før release at hente spillet, så man har det klar til start så snart man passere midnat på udgivelsesdatoen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Cena » 17. aug 2014 22:16

BuBubbi skrev:
Cena skrev:Er der meldt ud om pre-load bliver på samme måde som på PS4 hvor man f.eks efter 6 gb ud af 24GB kan starte spillet, eller skal det hentes færdigt først?

Blander du ikke lidt tingene sammen?
Man har jo hele tiden på Xbox One kunne starte et spil fær det var downloadet færdigt.
Men det er jo ikke hvad preload er.
Ved preload får du lov før release at hente spillet, så man har det klar til start så snart man passere midnat på udgivelsesdatoen.


Jo det gav ingen mening det jeg skrev. Ved ikke hvad jeg tænkte da jeg skrev indlægget :)

Hold kæft mit indlæg er sort nu jeg læser det igen :) Jeg ville egentlig bare spørge om i havde den funktion. Ved ikke hvorfor jeg ville blande pre-load ind i det da det ikke giver mening :)

EDIT:
Nu har læst mit indlæg 5 gange og det giver overhovedet ikke mening!!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 17. aug 2014 22:39

Haha fair nok. Gonat Cena. Lyder som om du trænger til lidt søvn. ;)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster