Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 12. dec 2013 20:00

Major Oblivious skrev:
munckster skrev:
Major Oblivious skrev:Det er nemlig herude, hvor den nu opfanger 90-95 % af hvad jeg siger. Og jeg skal endda ikke tale højt, og kan sidde tilbagelænet i sofaen. De her 3-4 meter fra mikrofonen. Så tror at du vil kunne drage fordel af det, også..


Kinect er stadigt ligeså tungnem som før for mig desværre. Fanger intet når jeg sidder i min sofa 3-4m væk. Hvis jeg sidder 1m fanger den ca 80%, men stadigt så ustadigt jeg ikke gider bruge det.


Husker du at skrue rigtig højt op for anlægget/TV´et når du kalibrerer ?
Jeg holdte mig for ørene, da jeg gjorde det, og nu fanger den temmelig meget


Jeg har haft det skruet så højt op at xboxen sagde det var for højt og så skruet trinvist ned til den acepterede det.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 12. dec 2013 21:08

munckster skrev:Tro mig. Den er kalibreret jeg ved ikke hvor mange gange. Både med fuld spade på højtalerne og normalt niveau. Ingen forskel. Skulle mene mit engelsk er ganske habilt. Uden obskur Villy-accent. Mine kammerater kan heller ikke få den til at reagere.


Hvilket land står di Xbox til?
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 12. dec 2013 22:28

Bubbibubbi skrev:
munckster skrev:Tro mig. Den er kalibreret jeg ved ikke hvor mange gange. Både med fuld spade på højtalerne og normalt niveau. Ingen forskel. Skulle mene mit engelsk er ganske habilt. Uden obskur Villy-accent. Mine kammerater kan heller ikke få den til at reagere.


Hvilket land står di Xbox til?


Den har stået til både US og UK uden forskel :(
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf olli pach » 13. dec 2013 15:24

Hej er der nogen der ved hvordan man købe med et dansk kreditkort over en Xbox One fra Tyskland mit Local er US. Har hørt/set at man kan skrive postnummer, by og den slags, men kan I ikke være søde at skrive hvordan man gør. ????
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 13. dec 2013 15:32

olli pach skrev:Hej er der nogen der ved hvordan man købe med et dansk kreditkort over en Xbox One fra Tyskland mit Local er US. Har hørt/set at man kan skrive postnummer, by og den slags, men kan I ikke være søde at skrive hvordan man gør. ????


Du skal bare udfylde med en amerikansk adresse.
Et postnummer kan du vel nemt finde på Google.
Ellers er 90210 Beverly Hills California vel til at huske. ;)
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 13. dec 2013 16:21

olli pach skrev:Hej er der nogen der ved hvordan man købe med et dansk kreditkort over en Xbox One fra Tyskland mit Local er US. Har hørt/set at man kan skrive postnummer, by og den slags, men kan I ikke være søde at skrive hvordan man gør. ????


Ellers kig her:
http://www.xboxlife.dk/news/11038/xbox- ... tkort.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf olli pach » 13. dec 2013 16:45

Morten Skou skrev:
olli pach skrev:Hej er der nogen der ved hvordan man købe med et dansk kreditkort over en Xbox One fra Tyskland mit Local er US. Har hørt/set at man kan skrive postnummer, by og den slags, men kan I ikke være søde at skrive hvordan man gør. ????


Ellers kig her:
http://www.xboxlife.dk/news/11038/xbox- ... tkort.html


Tak for svar.;D Hvad så hvis jeg på et tidspunkt når Xbox One udkommer i Dk, og jeg skifter region. Mister jeg så min spil jeg har downloaded over den Amerkanske/US region ????
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf olli pach » 13. dec 2013 16:46

Bubbibubbi skrev:
olli pach skrev:Hej er der nogen der ved hvordan man købe med et dansk kreditkort over en Xbox One fra Tyskland mit Local er US. Har hørt/set at man kan skrive postnummer, by og den slags, men kan I ikke være søde at skrive hvordan man gør. ????


Du skal bare udfylde med en amerikansk adresse.
Et postnummer kan du vel nemt finde på Google.
Ellers er 90210 Beverly Hills California vel til at huske. ;)


Tak for svar.;D Hvad så hvis jeg på et tidspunkt når Xbox One udkommer i Dk, og jeg skifter region. Mister jeg så min spil jeg har downloaded over den Amerkanske/US region ????
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Rustynail » 13. dec 2013 17:27

Bavi skrev:
Askinas skrev:Det jeg har hørt som rygte er Q3 2014....


Netop. Jeg synes det er dybt problematisk at de ikke melder ud, om den oprindelige plan holder eller ej. Jeg kan lige gå med til 'hurtigst' muligt i 2014, men gider simpelthen ikke give fuldpris for maskinen i Q3...!!! Der kommer jo nok en ala Slim 'extra-experience'-edition på et tidspunkt og i 3. kvartal er maskinen jo knap 1 år gammel.
Tror jeg ender med at stå helt af ræset så. Har slemme tanker om PS4, men dén vej har jeg lovet mig selv at jeg ikke ønsker at gå ned af.

Tag det roligt, have noget tålmodighed, den skal nok komme, jeg tror Microsoft spenderer deres lager på de lande hvor den virkelig er krævet, det ville ikke give nogen mening at lancere den i lande hvor den er krævet mindre, indtil da findes der alligevel heller ikke noget særligt at spille på Xbox One, så jeg tror at ventetiden er det værd, at lancere den på et tidspunkt hvor der virkelig er mange spil, ville være et førstedags køb værd. Skaf den fra nettet hvis du virkelig vil have den, den er alligevel billigere i udlandet.
Rustynail
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 13. dec 2013 20:46

olli pach skrev:
Bubbibubbi skrev:
olli pach skrev:Hej er der nogen der ved hvordan man købe med et dansk kreditkort over en Xbox One fra Tyskland mit Local er US. Har hørt/set at man kan skrive postnummer, by og den slags, men kan I ikke være søde at skrive hvordan man gør. ????


Du skal bare udfylde med en amerikansk adresse.
Et postnummer kan du vel nemt finde på Google.
Ellers er 90210 Beverly Hills California vel til at huske. ;)


Tak for svar.;D Hvad så hvis jeg på et tidspunkt når Xbox One udkommer i Dk, og jeg skifter region. Mister jeg så min spil jeg har downloaded over den Amerkanske/US region ????

Nej, du kan skifte allerede nu, og nægter at tro MS ændre fundamentalt i deres struktur bare fordi at de kommer ud i de mindre lande.
De har jo ikke pisse travlt nu, så tror heller ikke de får det senere ;-)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf olli pach » 14. dec 2013 00:54

Du skal bare udfylde med en amerikansk adresse.
Et postnummer kan du vel nemt finde på Google.
Ellers er 90210 Beverly Hills California vel til at huske. ;)[/quote]

Tak for svar.;D Hvad så hvis jeg på et tidspunkt når Xbox One udkommer i Dk, og jeg skifter region. Mister jeg så min spil jeg har downloaded over den Amerkanske/US region ????[/quote]
Nej, du kan skifte allerede nu, og nægter at tro MS ændre fundamentalt i deres struktur bare fordi at de kommer ud i de mindre lande.
De har jo ikke pisse travlt nu, så tror heller ikke de får det senere ;-)[/quote]

Tak for svar det har du nok ret i ;D
olli pach
Niveau 2
 
Indlæg: 113
By: kgs lyngby


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 14. dec 2013 01:08

Og som andre påpeger, så kan folk i UK også skifte mellem US, UK, Australien osv. præcis som vi kan.
Tror at vi nok nærmere skal spekulere i, om der kommer DK-tale på Kinecten
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 14. dec 2013 11:01

M$ France har afsendt en pakke med 2 xbox til mig igår, pakken vejer 7,1kg... ehm...
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf TU I Raven » 14. dec 2013 11:10

Dreiager skrev:M$ France har afsendt en pakke med 2 xbox til mig igår, pakken vejer 7,1kg... ehm...

7,1 kg der lyder sku underligt, da min kom fra shopto stod der at den vejede 15 kg, så 7,1 kg for to :?
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dreiager » 14. dec 2013 11:21

Yeah, M$ Spain sendte mig 2, der vejede pakken omkring det dobbelte...
Dreiager
Niveau 4
 
Indlæg: 661


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 84 gæster