Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Renoldo » 25. apr 2014 20:18

Hey.

Jeg havde stædigt holdt fast i min danske pre order. Men nu gad jeg ikke vente mere, så jeg bestilte den europæiske udgave. Den har jeg netop fået i dag. Jeg har lige sat den op, og er ved at installere forza 5.

Mit første hånds indtryk er: fuck, det er en nice maskine. Fedt at den er så stille, også selvom drevet kører.
Nu glæder jeg mig til lidt forza og lidt senere så skal jeg også lige prøve dead rising.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 25. apr 2014 20:29

Jeg droppede også min pre ordrer og købte en eu version, det har jeg ikke fortrudt.
Ville ikke vente helt til september.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Carsten O » 25. apr 2014 20:49

Renoldo skrev:Hey.

Jeg havde stædigt holdt fast i min danske pre order. Men nu gad jeg ikke vente mere, så jeg bestilte den europæiske udgave. Den har jeg netop fået i dag. Jeg har lige sat den op, og er ved at installere forza 5.

Mit første hånds indtryk er: fuck, det er en nice maskine. Fedt at den er så stille, også selvom drevet kører.
Nu glæder jeg mig til lidt forza og lidt senere så skal jeg også lige prøve dead rising.


Jeg gjorde det samme og har lige modtaget min i dag. Jeg har dog problemer med at indlæse en kode på Call of Duty - så jeg har ikke fået spillet noget endnu.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 25. apr 2014 22:08

Carsten O skrev:
Renoldo skrev:Hey.

Jeg havde stædigt holdt fast i min danske pre order. Men nu gad jeg ikke vente mere, så jeg bestilte den europæiske udgave. Den har jeg netop fået i dag. Jeg har lige sat den op, og er ved at installere forza 5.

Mit første hånds indtryk er: fuck, det er en nice maskine. Fedt at den er så stille, også selvom drevet kører.
Nu glæder jeg mig til lidt forza og lidt senere så skal jeg også lige prøve dead rising.


Jeg gjorde det samme og har lige modtaget min i dag. Jeg har dog problemer med at indlæse en kode på Call of Duty - så jeg har ikke fået spillet noget endnu.


viewtopic.php?f=27&t=89609&p=1263012#p1263012
Her er vist en der har haft samme problem som dig, han fik det til at virke
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Carsten O » 25. apr 2014 23:28

Tak for link. Jeg forstår dog ikke helt hvad jeg skal gøre?
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Phimosis » 26. apr 2014 09:42

Synes det er underligt den pludselig er kommet op i pris igen, synes amazone længe har solgt den til omkring 3100 kroner og nu er den oppe på omkring 3800, af en eller anden grund :/
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 26. apr 2014 09:52

Det var jo bare amazon der kørte tilbud. Kan tænkes de havde lige rigeligt på lager. MS har jo udtalt at der ikke er planlagt yderligere nedsættelser efter Titanfall bundlen blev reduceret.
Det udtalte de i forbindelse med at Amazon.com og en anden amerikansk kæde kørte tilbud
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf munckster » 26. apr 2014 09:54

Er det kun mig der er ved at være træt af at der konstant kommer kæmpe opdateringer til spillene på X1? Jeg spiller ikke hver dag længere, så næsten hver gang jeg tænder konsollen skal jeg hente opdateringer på flere Gb. Lad mig nu bare spille for dælen!!
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 26. apr 2014 10:05

synes ikke der er flere opdateringer end der var på X360. Men savner funktionen fra PS4, hvor den automatisk henter alle opdateringer til alle de spil du ejer, når konsollen er tændt eller er i standby.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zieglers » 26. apr 2014 12:25

Lige et lille tip til dem der ikke ved det:
Jeg fandt ved et tilfælde ud af i går, at man hurtigt kan slukke controlleren ved at trykke 2 gange på xbox home(?) knappen, hvor man holder den nede 2. gang man trykker:) - det er altså den knap i midten.
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Morten Skou » 26. apr 2014 12:58

Zieglers skrev:Lige et lille tip til dem der ikke ved det:
Jeg fandt ved et tilfælde ud af i går, at man hurtigt kan slukke controlleren ved at trykke 2 gange på xbox home(?) knappen, hvor man holder den nede 2. gang man trykker:) - det er altså den knap i midten.


Du kan bare holde nede på den i 3-4 sekunder tror jeg det er, så slukker den. Ikke grund til at trykke på den to gange :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Zieglers » 26. apr 2014 13:05

Morten Skou skrev:
Zieglers skrev:Lige et lille tip til dem der ikke ved det:
Jeg fandt ved et tilfælde ud af i går, at man hurtigt kan slukke controlleren ved at trykke 2 gange på xbox home(?) knappen, hvor man holder den nede 2. gang man trykker:) - det er altså den knap i midten.


Du kan bare holde nede på den i 3-4 sekunder tror jeg det er, så slukker den. Ikke grund til at trykke på den to gange :D


Popper den menu så ikke op hvor man skal vælge om man vil slukke xboxen eller controlleren? :p
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 26. apr 2014 15:46

munckster skrev:Er det kun mig der er ved at være træt af at der konstant kommer kæmpe opdateringer til spillene på X1? Jeg spiller ikke hver dag længere, så næsten hver gang jeg tænder konsollen skal jeg hente opdateringer på flere Gb. Lad mig nu bare spille for dælen!!


Jeg er ihvertfald glad for at udviklerne har fået lov til at opdatere og rette fejl. På 360 er det vist 10.000 $ udgiverne skulle betale for at få lov til at opdatere et spil, så tit blev små fejl ikke rettet.

Munckster: du kan sætte X1 til at hente opdateringer når du ikke spiller, så slipper du for at skulle vente på at der downloades når du tænder. Det tror jeg nok de fleste bruger
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Major Oblivious » 26. apr 2014 16:03

Zieglers skrev:
Morten Skou skrev:
Zieglers skrev:Lige et lille tip til dem der ikke ved det:
Jeg fandt ved et tilfælde ud af i går, at man hurtigt kan slukke controlleren ved at trykke 2 gange på xbox home(?) knappen, hvor man holder den nede 2. gang man trykker:) - det er altså den knap i midten.


Du kan bare holde nede på den i 3-4 sekunder tror jeg det er, så slukker den. Ikke grund til at trykke på den to gange :D


Popper den menu så ikke op hvor man skal vælge om man vil slukke xboxen eller controlleren? :p


Jo, men jeg tror, at vi tror det er den menu du fandt. Slukker controlleren uden menuen popper frem ved de to tryk ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Blandina » 26. apr 2014 17:10

[quote="Major Oblivious"]

Jo, men jeg tror, at vi tror det er den menu du fandt. Slukker controlleren uden menuen popper frem ved de to tryk ?[/quote
]
Det gør den ikke, har lige prøvet. Men det er jo også lidt ligegyldig, controlleren slukker efter nogle minutter hvis du ligger den fra dig.

Kunne godt tænke mig den tændte igen når man tager den op igen
Blandina
Niveau 4
 
Indlæg: 500
By: Skanderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster