Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 25. dec 2014 19:06

Tror jeg ikke du skal regne med. USA åbner jo først gaver idag, så der er nok også en DEL aktiveringer idag.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 25. dec 2014 19:07

Damn... Så må den sgu stå på GTAV til PS4... Ville nu egentlig gerne have spillet lidt Forza :-)

Men jeg havde da håbet at man var mere forberedt på det problem. Sker jo 'næsten' hvert år... Men det er nok oven på alle de ting man læser i medier om den ene eller den anden hacker gruppe der åbenbart ser sig sure på alle gamere i verdenen. #-o
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf pede B » 25. dec 2014 19:14

The following service is experiencing issues: Xbox Live Core Services

What the... Kan slet ikke komme ind i Destiny :(
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf klarityDk » 25. dec 2014 19:16

Kan overhovedet ikke logge på.
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 25. dec 2014 19:20

Nej, serverne er overbelastet pga. Julen. Der er alt for mange nye konsoller der forsøges aktiveret og der skal downloade updates. Så ingen kan komme på. Det samme gør sig gældende for PSN.
Det samme sker hvert år..
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 25. dec 2014 22:16

hack, kan anbefale du køber hele telltale bundlen. det er lidt under 400 kr (dansk pris) med et par gode spil udover the walking dead. :)

edit: overså der var en side mere #-o
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 26. dec 2014 02:56

Har spillet et par timers dragon age: inquisition. For satan det spil er godt.

Jeg var ikke så super begejstret for de første spil. Sku sparke til mig selv for at spille etteren (kvaliteten var der, men lukketheden dræbte det for mig).

Jeg har konstant lyst til at drage ud og opdage i da: i
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ALIE » 26. dec 2014 03:12

Både Psn og Live skulle være så hårdt ramt på grund af over belastning.
Nej den tvivler jeg på, hvorfor er hacking eller Dos angreb så svært at tro på?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 26. dec 2014 10:23

Hurtigt spørgsmål...

Jeg har i Forza Horizon 2 fundet den der "Barn Find" på Storm Island. Men den achievement der hører til, er IKKE unlocked. Jeg fik den i går aftes da' der var nogle problemer med at komme online på Live. Men på det tidspunkt hvor jeg låste op for den var jeg online... Sig mig, vil den achievement så aldrig mere kunne låses op?? :-(
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 26. dec 2014 10:35

UnrealPirate skrev:Hurtigt spørgsmål...

Jeg har i Forza Horizon 2 fundet den der "Barn Find" på Storm Island. Men den achievement der hører til, er IKKE unlocked. Jeg fik den i går aftes da' der var nogle problemer med at komme online på Live. Men på det tidspunkt hvor jeg låste op for den var jeg online... Sig mig, vil den achievement så aldrig mere kunne låses op?? :-(


Du burde kunne køre det løb igen senere og så når du får besked om at der er et barfind i nærheden kan du hente bilen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 26. dec 2014 10:54

Problemet er bare at der kun er 1 barn find og når man først har fundet det kommer det ikke frem igen.
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf JohnH » 26. dec 2014 11:02

UnrealPirate skrev:Problemet er bare at der kun er 1 barn find og når man først har fundet det kommer det ikke frem igen.


Det gør de da i 'hovedspillet' , jeg gik glip af en af dem og næste gang jeg spillede det løb der hører til, så dukkede den op, tror jeg altså også det gør på Storm Island.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 26. dec 2014 11:17

Så poppede den achievement. Ved ikke lige hvorfor, den kom bare lige pludselig :-)

Men lige for at være helt sikker: Så kan man reelt ikke opnå achievements på X1 uden at være online?. Og man kan heller ikke klare dem imens man er offline, og så på et senere tidspunkt gå online og så låse op for dem man nu havde klaret?
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Twinkling » 26. dec 2014 12:29

UnrealPirate skrev:Hurtigt spørgsmål...

Jeg har i Forza Horizon 2 fundet den der "Barn Find" på Storm Island. Men den achievement der hører til, er IKKE unlocked. Jeg fik den i går aftes da' der var nogle problemer med at komme online på Live. Men på det tidspunkt hvor jeg låste op for den var jeg online... Sig mig, vil den achievement så aldrig mere kunne låses op?? :-(

problemet har været der siden Xbox One launch. Afvent eller prøv at udføre løbet igen. Powercycling er også en mulighed.

UnrealPirate skrev:Så poppede den achievement. Ved ikke lige hvorfor, den kom bare lige pludselig :-)

Men lige for at være helt sikker: Så kan man reelt ikke opnå achievements på X1 uden at være online?. Og man kan heller ikke klare dem imens man er offline, og så på et senere tidspunkt gå online og så låse op for dem man nu havde klaret?

Jo, men de unlocker ikke før du connectewr til LIVE. Det er i al fald det jeg har hørt.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 26. dec 2014 14:37

Det kunne være rart hvis man kunne deaktivere de achievements som man er "ved at få" på den der leaderboards.

Jeg har en titanfall achievement hvor jeg skal ha 10 win streaks og har tabt dem på 8 og har svært ved at komme derop igen. Det er virkeligt kedeligt at sku se den ligger der og driller for evigt :P

Udover det, er sunset overdrive noget værd hvis man ikke gider det der slide på gelænderet hele tiden?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster