Xboxlife forum

Xbox One-tråden

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Re: Xbox One-tråden

Indlægaf cigi silk » 10. sep 2014 13:31

Niculla skrev:
Blauwy skrev:Mike, jeg tror ikke alle controllere er med fejl og at mange ikke bemærker det overall. Jeg tror dog at den batch EU har fået har, som andre har sagt, haft en fejlproduktion eller hvad man skal kalde det.

Min fra Spanien tilbage fra Marts har ingen fejl, hverken på controller eller maskine, så det må være denne batch der er noget galt med.

Det er lidt "imponerende" at der kan være så mange maskiner med fejl på og med controllerne. Som om de ikke har lavet tests undervejs i produktionen.


Jeg købte min X1 med én controller fra UK i marts faktisk, så det kan ikke være enkelte batches. 1 måned senere købte jeg via Tyskland en ekstra controller. Begge har jo så problemer. Jeg tror ganske enkelt bare kvaliteten er ualmindeligt ringe.

Kan ellers godt lide komforten og triggers på den nye controller her.


Har haft 3 controlleres indtil nu - og 7 9 13 så har jeg ikke haft noget problem overhovedet. Har dog byttet mig til en ny XBOX one med min gamle 360, så jeg skal lige have tjekket den !
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Derp » 10. sep 2014 15:32

Lige et hurtigt spørgsmål: Er en importeret EU model 100% identisk med en nordic model nu her hvor den er udkommet i Danmark? Sådan lige umiddelbart er det kun manualen som er på engelsk istedet for dansk ik? For så køber jeg bare en EU model, er fandme træt af at løbe frem og tilbage med defekte Xbox Ones.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 10. sep 2014 16:05

De er ens ja.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Thorpedo29 » 10. sep 2014 16:40

Har heldigvis heller ikke haft problemer med mine 2 controllere eller konsollen der heldigvis er fuldstændigt lydløs. Men det er jo importeret fra launch, så det virker som om de har produceret en hel serie med fejl, der lige er blevet shipped.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf ShumwayDK » 10. sep 2014 18:39

Nu har jeg i måneder brugt min controller uden at have lagt mærke til noget, og nu vil I så bilde mig ind at næsten alle controllere er defekte?? :wink:

Så jeg tænkte, at jeg lige måtte lave en kritisk gennemgang af min controller, for at se om jeg bare har været ignorant. Men det er heldigvis ikke tilfældet :D

Begge triggers reagerer som de skal. Begge bumpere klikker ens og reagerer fint, det samme med begge sticks, ingen hak i bevægelser eller knaselyde. Knapper og d-pad er også helt ok. Selve controlleren knirker heller ikke, feedback virker også fint også i begge triggers, så jeg vil sige den er 100% ok.

Eneste problem jeg har, er at controller/box en sjælden gang imellem mister forbindelsen et splitsekund, så der kommer en besked op om, at den skal forbindes igen. Men det er kun sket ca. 10 gange siden februar. Og jeg ved ikke rigtigt om det er controlleren eller boxen, og nå ja.... så er den lige løbet tør for batteri igen.... Men det er der heldigvis råd for :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 10. sep 2014 19:16

Så fik jeg en ny Controller der virker :D

Troede jeg. Begge skulderknapper virker. Men højre stick, når man rykker den ud til siderne føles fet som om man støder på noget inden man når kanten. Som om noget rasler i den....

Jeg giver op.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Dr.Herman » 10. sep 2014 19:38

Min ene stick "knaser" lidt når man rykker til venstre, men intet problematisk. Mere irriterende er at den taber forbindelse et par gange i timen :/
Dr.Herman
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 10. sep 2014 19:59

Jeg har som ShumwayDK testet min godt igennem, og den er fejlfri og jeg har pt. ikke mistet forbindelsen, men har også kun haft den siden fredag ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 10. sep 2014 20:02

Mike JezZ skrev:Så fik jeg en ny Controller der virker :D

Troede jeg. Begge skulderknapper virker. Men højre stick, når man rykker den ud til siderne føles fet som om man støder på noget inden man når kanten. Som om noget rasler i den....

Jeg giver op.


Er der en speciel grund til at du ikke tester controlleren før du forlader forretningen, eller får du dem tilsendt ?

Hvis du ikke har købt maskinen i en fysisk butik, har du så ikke en kammerat der har og kan gå ned og bytte den for dig med sin bon på maskinen og teste den med det samme ??
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Muggs » 10. sep 2014 20:04

Begge mine controllere er også 100% fejlfri. De har været i brug siden Maj
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Mike JezZ » 11. sep 2014 10:32

Er der nogle der kan anbefale Watch Dogs? Er det værd at spille hvis man gerne vil spille det MED en ven? Jeg har læst lidt om der er co-op med, men er det noget værd?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf BuBubbi » 11. sep 2014 10:37

Mike JezZ skrev:Er der nogle der kan anbefale Watch Dogs? Er det værd at spille hvis man gerne vil spille det MED en ven? Jeg har læst lidt om der er co-op med, men er det noget værd?

Jeg kan godt anbefale Watch Dogs, dog ikke som et Co-Op spil.
De Co-op missioner der er er nogle små spil så som online racing, hacking osv.
Jeg mener ikke man kan spille selve campaign i co-op.

Men det er er super fedt spil. En nørdet version af GTA.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 11. sep 2014 10:44

Mike JezZ skrev:Er der nogle der kan anbefale Watch Dogs? Er det værd at spille hvis man gerne vil spille det MED en ven? Jeg har læst lidt om der er co-op med, men er det noget værd?



Nu spørger jeg dig lige for 3. gang vedr. din store fejlrate på controllers.

Er der en speciel grund til at du ikke tester controlleren før du forlader forretningen, eller får du dem tilsendt ?

Hvis du ikke har købt maskinen i en fysisk butik, har du så ikke en kammerat der har og kan gå ned og bytte den for dig med sin bon på maskinen og teste den med det samme ??

Det ville være meget rart med et svar, nu når du har postet side op og side ned vedr. defekte controllers.

WatchDogs er ganske underholdende, der er dog mig bekendt ingen co-op i campaign.....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf gaxed » 11. sep 2014 10:44

hey til alle

ville lige give et link til jer hvis i ønsker at give jeres xbone et anderledes udseende...

https://www.decalgirl.com/skins/Microsoft-Xbox-One-Skins?EndlessScroll=0&StartFrom=1
gaxed
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Xbox One-tråden

Indlægaf cigi silk » 11. sep 2014 12:10

Jeg kan berette at jeg har købt / eller rettere byttet mig til en ny XBOX one. På grund af de mange rapporter her - ville jeg lige tjekke om der var problemer. Og jeg kan med sikkerhed sige at den nye ikke larmer mere end den gamle. Så det er i hvert fald ikke alle der er ramt.

I øvrigt så synes jeg det er sjvot at at at Sony fans nu er ved at snakke om at Destiney må være holdt nede af XBOX one - efter at der nu er 100% parity mellem de to versioner - og at spillet i øvrigt er dårligt så det er lige meget.

http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-analysis
Senest rettet af cigi silk 11. sep 2014 14:32, rettet i alt 1 gang.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 20 gæster