Xboxlife forum

udgivelseslisten

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Basse DK » 7. maj 2004 17:59

Ja, jeg har læst og forstået. Men hvad er meningen med at have en udgivelsesliste man OVERHOVEDET IKKE kan regne med??

Det er ikke så meget det, at udgivelsesdatoerne på spillene passer, men snarere om troværdighed: Kan man stole på de informationer der skrives her på sitet. Enten skal listen opdateres jævnligt eller helt fjernes, efter min mening.

Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Basse DK » 7. maj 2004 18:09

Chanozi skrev:
Basse DK skrev:Jeg er fuldstændig ligeglad. Jeg syntes dette site er troværdige med de oplysninger der skrives, så jeg smutter lige ned i Fona og køber True Fantasy. Det udkommer jo idag.
Jeg kan da ikke forestille mig at i gætter jer frem til udgivelsesdatoerne!!


Basse DK


..på en helligdag!?*lmao*


:oops:
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Specialty » 7. maj 2004 18:23

Jeg kan informere jer om at udgivelseslisten er under en kraftig forbedring... Vi er klar over at der er et problem.

Der vil snarest komme en ny liste op hvor vi deler det op i sikre og usikre udgivelser og listen vil forsvinde fra forsiden så det kun bliver til ren informatik for de interesserede.

Der vil komme mere info herfra snarest.

Vi undskylder ulejligheden med de forkerte oplysninger.

Nicolai Dalsgaard
Redaktør, xboxlife.dk
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Chanozi » 7. maj 2004 19:05

..det lydet sq godt Specialty!
..men bare det at ha' nogle datoer på kommende spil på sitet, synes jeg er en ret "relevant"/nyttig ting :D

Keep up the good work mates!
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Basse DK » 7. maj 2004 21:19

Ja, det lyder fornuftigt. Jeg må jo så desværre skamrose holdet bag siden. Jeg syntes at det er en fed hjemmeside og når vi diskutterer emner vedr. sidens opbygning i forumet, så har jeg indtrykket af at der bliver gjort noget ved det.

Jeg er inde på siden flere gange om dagen, og det er vel egentlig den største ros der er.


Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Indlægaf Buktu » 7. maj 2004 21:22

Det er et site der er til for brugerne... ;)
Men jeg synes sq også det er Nice.. Store SItes som Gamereactor er kole i røven overfor kritik.. Deres site fungerer ikke i Mozilla, og på trods af mange, gode argumenter, nægter de at gøre noget som helst... Så jeg læser ikke nyheder på Gamereactor mere...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 74 gæster