Xboxlife forum

Xenon (XBox2) System Specs?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xenon (XBox2) System Specs?

Indlægaf Buktu » 27. apr 2004 16:17

Xbitlabs, har sendt det Her
ud...
Ser ud til at være Xbox2 specs. Men det er vist overhovedte ikke sikkert, for Xbitlabs skriver selv:


"A visitor of aChinese BBS revealed information that, he thinks, mirrors some architecture peculiarities of the Microsoft’s Xbox 2 console in addition to the date when the world’s largest software maker is expected to release the official details of the console."

Så det er langt fra sikkert.. :)
Men ville da lige poste det, hvis nogen synes det er interessant :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Chanozi » 28. apr 2004 14:13

..helt enig!..godt du lige smed et url :D
..det ser jo meget fornuftigt ud!

..lige et link til en anden tråd (af mig) ang "Xbox 2": JPMorgan - The Next Xbox: Consoling the Margin
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Buktu » 28. apr 2004 18:05

Ok, det med adressen gik ikke lige så godt.. :)

Men er der ikke en der vil sætte det lidt mere tydeligt op? For hvis jeg skal være helt rælig, har jeg lidt problemer med at finde ud af, hvad er er hvad, på den tegning... Har den 3, 3.5 Ghz processorer? Ifølge det der altså...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Chanozi » 8. maj 2004 23:40

..yeph!..3 stkz :D

..tjeck ogz lige denne her: "Analysts say Microsoft's next box does much more than play games"..
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Mio » 8. nov 2004 09:45

WTF får Xenon 3 CPUER af 3,5 GHz+???
Mio
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf GrillBillerDK » 8. nov 2004 15:08

Der er indet der er Officielt hvad angår xbox2 specs endnu.

og man fristes at tro at det billede i #0 skulle være fake.. da ms højst sansynlig nok ville havde fået firmaet til at fjerne billedet hvis det var ægte...

men det er rigtigt nok at Xbox2 får min 2 Motorola G5 CPUer med en clock et sted mellem 3.0-5.5Ghz.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster