Xboxlife forum

Controller mod *56k warning*

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf acidburn dk » 15. maj 2004 11:16

or. den er sq gejl.. nice job =)
acidburn dk
Niveau 3
 
Indlæg: 215


Indlægaf Playkid » 16. jun 2004 20:39

Nu havde jeg jo ikke rigtigt noget at lave i dag, så jeg besluttede mig for at pille i Xbox'en ;)

Resultatet blev:

Billede

Kanont simpelt at lave.
Playkid
 


Indlægaf Cowrider » 16. jun 2004 20:42

fuck hvor er det fedt hvis jeg får mig en xbox til så kommer jeg forbi for jeg skal have en del lavede til den :)
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Albertino » 17. jun 2004 11:15

Mega nice lavet!!

Darm jeg gad også godt at kunne det :P
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 17. jun 2004 14:46

Det var faktisk meget simpelt at lave. Det kræver bare man bytter om på 2 ledninger, eller 4 (hvis man vil have den helt rød).
Det kræver dog også, at du fjerner harddisken og DVD-drevet for at komme til.
Derefter kan man (som jeg gjorde) bruge en skruetrækker til at vride fronten ud. Man skal lige vide hvordan det skal gøres, da den sider godt fast, og man let kan ødelægge noget.

Når man så har fået fronten af, kan man lige bruge et eller andet blødt til at skille print pladen med power og reset knap fra plasticen. Bagpå, skal man bare bytte om på ledning 7 og 8, og så er den hjemme:)
Eller bytter om på 5/6 og 7/8, så rækkefølgen kommer til at hedde 123465879, i stedet for 123456789. Så kommer den nemligt til at lyse helt rødt :D
Playkid
 


Indlægaf Albertino » 17. jun 2004 15:20

Shit du får det til at lyde simpelt, synes stadigvæk det virker sindsygt svært!!..
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 17. jun 2004 15:59

Der er også ret simpelt. Man skal bare have lidt forstand på hvad man gør, hvad man har at gøre med, samt være meget forsigtig med hvad man laver.
Playkid
 


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 83 gæster