Xboxlife forum

nyt spil :D men hvilket???

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

nyt spil :D men hvilket???

Indlægaf marko » 13. nov 2004 14:15

ja, jeg tænkte på hvilke gode spil er der på market lige nu??
marko
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Indlægaf Stoffer » 13. nov 2004 14:16

Halo 2, BurnOut 3, Fable er da et par eksempler ;)
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf marko » 13. nov 2004 14:22

ok jeg har Rainbow six 3 Black arrow. er det ikke meget det samme som halo 2, eller er det bare mig der synes det
marko
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Indlægaf Cowrider » 13. nov 2004 14:32

det synes jeg så ik det er.... men ville du spille med dansker halo 2 ville du spiller med andre halo 2... halo 2 er det spil folk spiller lige nu
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf thermalgeek » 14. nov 2004 09:55

Halo 2 og RSBA kan ikke sammenlignes. Det ENESTE de har til fælles er at de begge er FPS-spil.

Og Halo 2 er klart at foretrække.....
thermalgeek
Niveau 2
 
Indlæg: 102


Indlægaf thewoet » 14. nov 2004 10:09

Syntes også jeg mangler et spil, jeg gider spille.

har Halo 2, BurnOut 3, Fable og Rainbow six 3.
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf marko » 14. nov 2004 11:41

jeg har aldrig spillet halo.. så hvad er det gode ved det, og hvad er det specielle ved det :D håber i vil skrive lidt om det
marko
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Indlægaf Beatwolf » 14. nov 2004 14:58

Halo er bare nice..isaer i 1éren hvor du kan spille hele single player campaign igennem med en homie (split screen).
Har ikke proevet 2´2eren endu.
ellers er der: Burnout 3, Fable, Def jam: fight for NY, Mortal Kombat: Deception, Outrun 2, Star Wars: Battlefront. og sikkert mange flere ;)
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf raabhimself » 18. nov 2004 19:46

Jeg syntes halo er fedt fordi det har et enormt fedt "flow" bare følelsen af at være denne her gut der skal redde verdenen. Man er på en fremmed anordning (halo= glorien) som menneske racen ikke ved en døjt om og jo længere du kommer ind i spillet, jo mere finder man ud af.
En af de andre fede ting er følelsen af sci fi krig i rummet. I en mission (tror nok den hedder "the silent cart.. et eller andet) hvor du sammen med en del soldater skal storme fjenden "the covenant" på en strand! Det er en af mine yndlings missioner. Det har bare en fed atmosfære!

Ja undskyld sidesporet, men ville bare lige give dig mit bud på hvorfor halo er fedt.
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Wuk » 19. nov 2004 14:34

Der er ingen tvivl om hvad du skal købe hvis det står til mig.... Er du lidt racing glad, som jeg er, ja så er det klart at foretrække: Need For Speed Underground 2 !!! Det er virkelig fantastisk fedt!
- ONE BOX TO RULE THEM ALL -
Wuk
Niveau 0
 
Indlæg: 38



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron