Xboxlife forum

Hvorfor valgte du at købe en Xbox?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Saxe » 9. jun 2004 13:38

Købte den på grund af TFLO og Halo2... Og så dropper de bare det spil mand!
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf HopeyS » 9. jun 2004 14:13

Jeg valgte og købe en Xbox fordi, jeg kunne lide den. Ok måske ikke lige designet. Men er jo heller ikke det jeg skal bruge, det er det indeni.

Jeg har haft prøvet Nintendo og PSP 1 og 2. Og kan ikke lide de der små controllers, og synes ikke grafikken er den fedeste.

Jeg gik en uges tid og tænkte en del over købet, og rendte så forhandleren på dørene. testede maskinen, spurgte om flere spil, og fik lov til at prøve dem. Kunne lide det hele, og så meget frem til at man kunne spille live.

Jeg syens hele ideen med Xbox er genialt, og ser frem til at den bliver udviklet endnu mere end den er. Ikke at jeg er tilfreds, er jeg. Men jeg er af typen. Must have more of that kind :oops:

Jeg er glad for mit køb!

KH HopeyS
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Cointreau » 12. jun 2004 16:36

Fordi den kunne moddes så meget, ikke noget der tidligere har kendetegnet nogen konsol. Synes også 3000,- for en Crystal clear Xbox med 2 crystal clear controllere samt Halo og Midtown Madness 3, en 160 GB harddisk og SmartXX chip er ganske billigt. Den fungerer nærmest som en spillepc til små 3000,- hvilket en tilsvarende PC vist ikke kan fåes til.
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cowrider » 13. jun 2004 13:25

Tja jeg købte den pga. den har harddisk og grafikken og gameplay.. jeg ville heller af en xbox end en ps2 de har stor set de sammen spil og nogle kommer slet ikke til ps2... ps2 skal man have memory card for af gemme der behøver man ikke til xbox... XBOX 4 EVER
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Øh,

Indlægaf thabastdj » 13. jun 2004 14:33

Jeg vandt den :D Fordi jeg kom på 3 pladsen i Dm i fifa 2004
thabastdj
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf blackzi » 19. jun 2004 14:54

Min far vandt en da den lige var blevet udgivet..... :) Og da den var slidt ned til randen - så jeg lige der var kommet en ny udgave af x-box konsollen (crystal) Så den købte jeg da lige... og har siddet ved den siden... Crystal konsollen er bare en dejlig ting for en nørd - tilmed en pige :)
Blackzi :)
blackzi
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf sorryass DK » 19. jun 2004 18:53

jeg købte den fordi alle mine venner sagde at jeg ikke skulle...
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Indlægaf BladeZ » 19. jun 2004 19:16

købte den fordi jeg ville have en ny konsol......
When Darkness Falls, We are Reborn!
BladeZ
Niveau 4
 
Indlæg: 590


Indlægaf d0minat0r DK » 20. jun 2004 13:03

CowRider skrev:Tja jeg købte den pga. den har harddisk og grafikken og gameplay.. jeg ville heller af en xbox end en ps2 de har stor set de sammen spil og nogle kommer slet ikke til ps2... ps2 skal man have memory card for af gemme der behøver man ikke til xbox


Som taget ud af munden på mig
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf HopeyS » 20. jun 2004 13:32

Kaninus skrev:Tak tak for den varme velkomst :oops:


Du er ikke den eneste. Dog er mine pigeår vist vel overstået. Er for længst overgået til Quinde. :shock:

Jeg købte Xboxen fordi jeg syntes den tilbød mere end de andre, og naturligvis at muligheden for at gå live ville komme. (købte den sidste år)
Grafisk er det rigtig godt! Gider ikke spil hvor grafikken ligner noget fra en gammel Amiga (fra 80erne)
Det hele skal være flydende og godt og langt. Altså langt spil der ikke tager en uge og gøre færdig. På trods af at jeg er vældig nysgerrig og enormt utålmodig *G*
Har prøvet PSP1 og 2 og Nintendo og øhh sega var det vist?
Det var da ok, i mangel af bedre synes jeg. Men nahhhh I øvrigt kunne jeg heller ikke lide controllerne. Hos Xbox er de rare og have med at gøre. (bruger den store, og har fået slidt en ned :oops: . Men har da også en lille.)

Jeg gik en uges tid og var "efter" forhandlerne *G* Om Xboxen nu også havde alt. Til sidst var vi jo nærmest ved fornavn *G* Men valgte og købe Xboxen, og forhandlerne lærte lidt mere om Xbox *G*

Jeg fortryder langt fra mit valg! *S*

KH HopeyS
HopeyS
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf tbkiller_dk » 28. jun 2004 21:21

jeg fik en ps2 i et stykke tid så gad jeg ikk så købte jeg en Xb0x for den vr bedst
tbkiller_dk
Niveau 1
 
Indlæg: 59

Brugeravatar

Indlægaf Azbox » 6. jul 2004 20:25

Grunden til at jeg købte Xboxen er meget enkel; Jeg vil have det bedste af det bedste. Det er ikke kun det grafisk, men også spil messigt. Mange mener at spillene til ps2 er bedre en dem til xbox, men jeg er stærkt ueniog med dem, plus der snart vil udkomme en masse brilliante spil til xbox. Gamecube kommer der næsten ingen spil til som er værd at købe, og så er jeg heller ikke ret vild med gc controller.
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » 6. jul 2004 22:04

Fordi den skulle med i samlingen ligesom alle de andre konsoller! ;)
Som jeg faktisk allerede har skrevet en gang i dette her emne...

Men det gør vel ikke noget man skriver en extra gang...hmm...
...bare for at bevise at man siger det rigtige ;)

DET SKAL LIGE SIGES AT: Sega Master System 2 nu er med i samlingen 8)

Min andet indlæg:

Rechain skrev:Jeg købte den fordi jeg manglede den i min SAMLING! :lol:

Det startede for lang tid siden med en Nintendo (NES)
Og så fik jeg PSX og derefter PS2 og derefter Xbox og derefter GameCube...

Og forhåbentlig også PS3+Xbox2 en dag :wink:
I LOVE GAMES AND THE CONSOLES!

Men jeg spiller stadig pc...der skal jeg have Half-Life2 og Doom3...
Måske...ellers bliver Doom3 til Xbox...hmm...ja, det til den tid...

Nu er det mest Far Cry der tager min tid :P


MEGET SORRY! Hvis man ikke må det her.... :roll:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Müll3r » 7. jul 2004 16:16

Fordi jeg havede PlayStation 2 og GameCube og begge skuffede :cry: . Så var der jo kun Xbox tilbage. Hvad kan jeg sige?... Jeg er i hvert fald ikke skuffet over den. :D
Müll3r
Niveau 0
 
Indlæg: 5

Brugeravatar

Indlægaf Raphael DK » 7. jul 2004 16:35

Jeg købte den på grund af Halo, jeg havde læst at det var et af de bedste konsolspil overhovedet og så købte jeg xboxen!

Hvilket var kanon!! :D
Beregn valuta: www.valutaen.dk
Raphael DK
Niveau 1
 
Indlæg: 74


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron