Xboxlife forum

Passende overskrifter

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Blaine » 4. okt 2004 23:09

Dollomio skrev:Dem der skriver at han er mavesur, skriver det nok fordi de selv føler lidt skyldfølelse..


Jeg synes også han er mavesur, men har egentlig ikke noget at have skyldfølelse over? Er enig med ham, men det hjælper ikke at flippe ud og smadre alt omkring sig (måske en overdrivelse). Jeg ville nok bare ha' foreslået det stille og roligt og sagt at der nok ikke var nær så mange der gad læse deres indlæg hvis de ikke havde en passende overskrift. Det tror jeg ville virke bedre :)
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf ChillOutMonkey » 4. okt 2004 23:19

Tror jeg ikke...

Og det andet er sjovere at skrive :) :wink:
ChillOutMonkey
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf hansi » 5. okt 2004 10:55

man kan da godt lave lidt sjov uden man selv har gjort noget..jeg synes da også det er rigtigt hvad han siger.. men det koger måske lidt over for ham...hehe ta det som sjov og det bliver sjovt.. ;-)
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Morphiuz » 5. okt 2004 14:58

Se her og lær.....

Chill, slap af, eller du ryger rundt.....
Morphiuz
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Indlægaf hansi » 5. okt 2004 19:40

hehe sådan kan man jo også sige det... ;-)
hansi
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Re: Passende overskrifter

Indlægaf Cointreau » 5. okt 2004 20:55

ChillOutMonkey skrev:Kunne I ikke prøve at lave nogle passende overskrifter på de emner I laver, så man for fanden ikke behøver at spilde sin tid på at åben totalt uinteressante emner...

Det er da ****ing irriterende at læse overskrifter som "ØHHH", "hjælp mig" eller "hvad mener I ??"

Prøv da for fanden lige at bruge indersiden af hovedet og lav en passende overskrift til det emne som I starter, så man har en idé om hvad man kan forvente at finde i en tråd inden man åbner den.

Der er selvfølgeligt nogen personer som har lys i pæren og kan finde ud af at lave en nogenlunde dækkende overskrift, men der er så sandelig også en del scooter-hoveder som er totalt mørkelagt på øverste etage.

Enig, der er en hel masse indlæg som ikke er "mærket" særligt hensigtsmæssigt, også en opfordring herfra til at div. mods evt. ændrer misvisende overskrifter eller beder den ansvarlige ændre den.
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 74 gæster