Xboxlife forum

Xbox 2 - med nyt medie.. ?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Xbox 2 - med nyt medie.. ?

Indlægaf Peet » 22. dec 2003 23:28

Jeg har hørt rygter om at xbox 2 skulle fungere med et helt nyt medie, men på skiver med samme størrelse som de nuværende til xbox (1), så man kunne spille DVD'er og gamle xbox-spil..
Hvad pokker bliver det for noget??
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 23. dec 2003 12:14

Det bliver sådan så DvD skiverne ikke kan brændes denne gang.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Peet » 23. dec 2003 12:59

game killer skrev:Det bliver sådan så DvD skiverne ikke kan brændes denne gang.


Det vedste jeg ikke engang at de kunne før? :shock:

Hmm.. er der intet andet?
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf robinhood 007 » 10. jan 2004 14:00

har i ikke et link til hvor i har set det med xbox 2
******there can be only one*******
************xbox360************
robinhood 007
Niveau 2
 
Indlæg: 149


Indlægaf kurtdk » 10. jan 2004 14:10

det bliver nok med et af de nye blue ray drev, dem der kan være 40 gig på, de har også samme størrelse som alm. dvd skiver
kurtdk
Niveau 4
 
Indlæg: 557


Indlægaf Peet » 10. jan 2004 16:48

robin--> her er i hvert fald noget: http://gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=11093
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 11. jan 2004 11:18

Det kunne da være rimeligt blæret hvis det var med Blue Ray.. Jeg tror bare stadig det er for dyrt... Og er det ikke også Sony der har lavet Blue Ray? Og så så jeg den første Blue Ray afspiller der kom ud.. Den kostede 20.000 kr.... Så jeg etror ikke det blir sådan et drev der kommer i....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf DRHooKDK » 11. jan 2004 17:44

game killer skrev:Det bliver sådan så DvD skiverne ikke kan brændes denne gang.

Jeg ville nu aldrig brænde et spil alligevel! det ser federe ud med en række af normale spil!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Peet » 11. jan 2004 20:02

Hmm, der skal jo også kun være de spil man gider spille.. sorry off-topic..


Jeg glæder mig næsten ikke så meget til xbox 2 - med mindre at de gamle spil virker på den og at de også virker over Live.. for jeg slipper nok ikke Halo 2 så tidligt..
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Peet » 11. jan 2004 20:19

Har i alle sammen set den nyhed om Xbox 2 skal være i stand til at tage gamle spil!?

Jeg har skrevet som 13047.


Acidburn, er 13021 dig?
"??? dont know what to write here?"
Vedkommende havde kaldt sig selv acid, så slog det mig lige.. ?
:D
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 11. jan 2004 20:21

Jeg har lavet en tråd under nyheder der handler netop om det emne....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Cointreau » 3. nov 2004 13:47

DRHooKDK skrev:
game killer skrev:Det bliver sådan så DvD skiverne ikke kan brændes denne gang.

Jeg ville nu aldrig brænde et spil alligevel! det ser federe ud med en række af normale spil!

Enig, vil sgu heller ikke brænde spillene, ligger dem hellere ind på harddisken :wink:
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf GrillBillerDK » 3. nov 2004 16:19

Er da overbevist om at det ikke bliver Blueray.. da Det er et sony produkt.. og sony vil gnide sig i $$$$hænderne hvis de skulle give deres konkurrent en licens til at bruge dette medie.

Der er længe været rygter om HDDVD.. da hd dvd er bagudkontitibel og kan bruges til at afspille alm. dvd film.

en hd dvd skulle have ca dobbelt så meget plads som en alm. dvd. hvilket gør det muligt at lagre fulde film i hdtv format i 7.1 sourround sound.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Anastacio » 3. nov 2004 16:58

Nu er det jo så også længe siden jeg har postet i denne tråd :D

Men ja, Blueray er et Sony produkt og som vi allerede har skrevet på xboxlife.dk er der et firma (kan ikke lige huske det), som prøver at overbevise Microsoft til at understøtte HDDVD formatet.

Men der skulle være store chancer for at det bliver Blueray der overtager DVD formatet generelt grundet stører support.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 3. nov 2004 21:11

Blueray er ikke udelukkende et Sony produkt.

Der er faktisk en hel del andre firmaer som også har været med i udviklingen. Blandt andet Samsung.. Tror jeg nok? Er overhovedet ikke sikker, synes bare jeg kan huske noget med Samsung...

Så Blueray kunne godt være en Mulighed...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster