Xboxlife forum

internet

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf psychotic » 20. sep 2004 22:13

Atlantica skrev:Har stofa 1 Mbit med 5 GB begrænsning, kunne godt tænke mig et andet 1 Mbit uden begrænsning men stadig til 300,- synes ellers Tiscalis nye 2 Mbit til 200 virker okay hvor der er 1 GB trafik inkluderet men det er alligevel ikke nok til mig. Måske man bare som en anden i tråden nævner skulle få Stofa 25 GB 1/2 mbit eller hvor meget det er.


du kan gratis skifte til 2mbit med 20 gb begrænsning for 400 kr om måneden det har jeg nemlig gjort, det koster så kun 300 om måneden resten af året, konverteringen er gratis frem til den 1 november.
psychotic
Niveau 4
 
Indlæg: 583


Indlægaf Saxe » 21. sep 2004 13:13

Ja, jeg har også skiftet! Jeg glæder mig til at slippe af med den lave begrænsning! Desværre syntes jeg ikke at Stofanet er pengene værd, for hastigheden er ikke fast. Og for 29 kr. mere om måneden kan man få en ubegrænset med fast fart hos Cybercity. Men det syntes min far åbenbart ikke var en god idé fordi hvad ved jeg :evil:
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf psychotic » 21. sep 2004 13:27

Saxe skrev:Ja, jeg har også skiftet! Jeg glæder mig til at slippe af med den lave begrænsning! Desværre syntes jeg ikke at Stofanet er pengene værd, for hastigheden er ikke fast. Og for 29 kr. mere om måneden kan man få en ubegrænset med fast fart hos Cybercity. Men det syntes min far åbenbart ikke var en god idé fordi hvad ved jeg :evil:


du skal så lige huske på at hos cc til 429 er uploaden kun 128 mod stofanets 256, mht. fart er jeg nu meget tilfreds men det går ned lidt for tit men det er nu ikke så slemt det er mest i perioder hvor det kører skidt, jeg er dog alt i alt nogenlunde tilfreds med stofanet
psychotic
Niveau 4
 
Indlæg: 583


Indlægaf Saxe » 21. sep 2004 13:30

Ja, men upload... Den er ikke det vigtigste for mig, selvom den er selvfølgelig også skal bruges. Men Stofanets 1 mbit har også kun 128 i upload, så vidt jeg ved (?), og det klarer jeg mig fint med
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Buktu » 21. sep 2004 13:40

Den har 256 i Upload.
Stadig ikke meget men hvad pokker.. :)


Og jeg synes sq da det går stærkt nok, hele tiden..
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf _case_ » 21. sep 2004 21:33

512/512 her..
men jeg har ikke live, da min røv ikke er stoppet med penge.
_case_
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Mr Alean Smith » 21. sep 2004 22:24

2048/1024 Dog ikke online nu, men kan når jeg gider :DD
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Basse DK » 22. sep 2004 09:11

_case_ skrev:512/512 her..
men jeg har ikke live, da min røv ikke er stoppet med penge.


:?

Nå, hvad er den så stoppet med :?: :?:


Basse DK
Basse DK
Niveau 4
 
Indlæg: 538


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 89 gæster