Xboxlife forum

Jeg overvejer at købe Xbox -Need info

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Peet » 12. sep 2004 08:58

Hehe, det er noget at leve op til, hva? ;)

Nej, det kan jeg godt se.. men siden du selv har spillet det så meget, må det vel være nogenlunde de samme ting der faldt indenfor interessen =) det var primært teamwork og intensitet, det gjorde spillet så herresejt.

Men jeg tror ikke der er så meget ved at købe det for de 2 baners skyld, måske mere for at spille med andre mennesker (og bedre controllers :D).
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Teluc » 12. sep 2004 09:01

Har altid syntes at Xbox controller var noget L*** men man ændre vel mening når man får den i hånden... og tror kun jeg har prøvet den store af dem... måske derfor jeg har den instilling til deres pads.....

Men ja,SC.PT -100% teamwork.. det er helt klart det fedeste, og så også det at man kan lave et online spil, hvor man skal være "snigeren" :)... det er IMO det der gør spillet så sindsygt fedt...
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Peet » 12. sep 2004 09:06

Jeg syntes engang controlleren så så stor ud, men den er ikke slem mere synes jeg. Jeg har kun prøvet den store, så det er den jeg udtaler mig om.

Ja, det at man gemmer sig osv. er fedt, men den største rolle er alligevel intensiteten, eller presset der bliver lagt på én.. det er bare fedt :D
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Teluc » 12. sep 2004 09:17

Uhh... jeg kan mærke at det kribler i mine finger.. vil ha en Xbox og det skal være nu :)

Hvor mange DK er der ca. på Xbox LIVE?
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Frodo » 12. sep 2004 09:31

vi er vel omkring 500 dankere? ander det faktisk ikke :S men der er 1 mio. XBOX LIVE brugere i verden ^^ og 500.000 PS2 online
Hvis XBOX er en PC, så er en PC sq da også en XBOX!
Frodo
Niveau 1
 
Indlæg: 59


Indlægaf Peet » 12. sep 2004 09:31

Hmm.. meget godt spørgsmål. Du kan måske finde svaret på http://www.xbox.com/da-DK/ .
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Teluc » 12. sep 2004 09:52

Ved at der er over 1.2 mio ps2 online..

hvordan fungerer Live og Lagg?? er der meget lag i spil? eller er det kun enkelte spillere der lagger?
I Socom 2 fik enkelte spillere med lag oftes hele spillet til at lagge... (Ja genialt ikk?? :roll: )
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Teluc » 12. sep 2004 10:02

Lige en tanke mere...

Hvis jeg købte Xboxen i Kvickly til 999,- m. 2 cont. og PGR2 + Top Spinn, så er der 2 måneders live m. PGR2 ikk?
hvis jeg så køber live starter kit til 379 m. headset og 1 års live + demoer samtidig, og så taster ind for 1 år, kan man så taste de 2 måneder for PGR ind og så har man 1 år og 2 måneder? eller skal man vente til året er gået? og kan de der 2 månederes test blive for gammel?
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Peet » 12. sep 2004 10:04

Det er nogen tid siden jeg sidst har spillet, men min erfaring er, at det naturligvis lagger hvis spillerne er langt fra hinanden rent geografisk set. Ellers fungerer det ret upåklageligt, ISÆR hvis alle er fra DK og har en fornuftig forbindelse - så kører det bare =)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Minihippo » 12. sep 2004 10:06

Hvilket spil er der flest danskere, der spiller live?
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf Peet » 12. sep 2004 10:12

Det varierer jo en hel del. Men jeg tror Rainbow Six 3 (evt. Black Arrow) er ret populært endnu. Men hæng mig ikke op på dette ;)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Sp4 » 12. sep 2004 10:21

Er der egenligt klan-mulighed i RS3 Black Arrow? Det mener jeg da, men er ikke sikker
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf L1 Solid » 12. sep 2004 10:41

Teluc skrev:Lige en tanke mere...

Hvis jeg købte Xboxen i Kvickly til 999,- m. 2 cont. og PGR2 + Top Spinn, så er der 2 måneders live m. PGR2 ikk?
hvis jeg så køber live starter kit til 379 m. headset og 1 års live + demoer samtidig, og så taster ind for 1 år, kan man så taste de 2 måneder for PGR ind og så har man 1 år og 2 måneder? eller skal man vente til året er gået? og kan de der 2 månederes test blive for gammel?


Når de 2 gratis månders Live er afsluttet fortsætter de bare, så du kan rent faktsik bare købe et headset, og så bare køre videre på de 2 månders Live...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Buktu » 12. sep 2004 10:55

Lige til det med Controlleren:

Jeg synes også det var noget lort, før jeg fik den selv. Man skal lige vænne sig til den, når man ellers kun har spillet PS2, men nu synes jeg (og jeg ved jeg ikke er den eneste) at den er klart PS2 controlleren overlegen. Faktisk, så er det den bedste controller jeg nogensinde har haft i mine hænder.. :)
Bare ærgeligt de ikke laver den store mere.. :/
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf L1 Solid » 12. sep 2004 11:14

Så må man jo importere den når man er udenlands ;)
Og lige nu tror jeg nok at bilspillet Burnout 3 er det mest populære blandt danskere...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 70 gæster