Xboxlife forum

Jeg overvejer at købe Xbox -Need info

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Jeg overvejer at købe Xbox -Need info

Indlægaf Teluc » 11. sep 2004 19:19

Hey, ja jeg er efterhånden blevet godt træt af Playstation 2 online, da jeg ikke syntes at SCEE gør en skid for deres online gamere!

Derfor overvejer jeg at købe en Xbox, jeg har indtrykket af, at Microsoft i det mindste retter fejl der er i deres online titler og også smider nyt stuff up.
Den største grund til at jeg vil købe en er pga. Live, jeg har selv spillet online på Playstation, mest Splinter Cell og Socom2, syntes også at disse spil var/er fede nok -men desværre fyldt med fejl, og vi ser ingen nye maps i Splinter Cell :cry: ..Hmmm, men efter at have ventet på en Harddisk i Europa i snart 1 år, så er ens tålmodighed ved at være opbrugt, da der endnu ikke er den mindste smule info omkring denne, og dens udgivelse (hvis den da overhovedet kommer :?)...

Nå, men jeg ville gerne høre hvordan Xbox live fungerer, er der nogle fede features? osv., og hvike spil der er de mest populære live, jeg har selv kigget på Counter Strike, men har indtrykket af at det ikke er så populært? Halo2 kommer jeg nok til at købe, men hvilke andre spil er et Must hvis man skal LIVE??

Håber på nogle gode svar... Så vi snart ses LIVE :-D
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Rechain » 11. sep 2004 19:38

Harddisk til PS2 er faktisk kommet ;)

HDLoader Harddisk Software:
http://www.gamebits.dk/shop/productinfo.asp?id=1512

http://www.gamescodes.dk/vis_artikel.asp?id=53 (HDLoader)

Men af Xbox Live spil du skal nok helt klart skaffe PGR2, Midtown Madness 3 og Unreal Championship
(eller bare vente på UC2)

MM3 er sjovt! Hvis man kan lide den genre, og PGR2 er helt klart et must...du kan bruge næsten hele dit liv på det, da det tager så lang tid i singleplayer, og du kan bruge en evighed online ;)

Af andre spil ved jeg ikke helt...hvis du kan lide fodbold...så skaf FIFA Football 2005 (som kan spilles online nu) hvis du er til FIFA... (Udkommer 14/10)

Køb ikke Counter-Strike...vent hellere på det nye CS der er med Half-Life2 når det kommer...

Og så selvfølgelig Halo 2 når det kommer :D
Er ikke så meget inde (endnu) med alle de fede online spil, har ikke prøvet så mange...

/Rechain
Senest rettet af Rechain 11. sep 2004 19:43, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Teluc » 11. sep 2004 19:42

Har allerede Harddisk til min ps2, men jeg snakker om den officielle Sony harddisk der bla. kommer til at understøtte DL af nye maps mm.

En harddisk med HDLoader er til lagring af spil, og kan ikke bruges i online sammenhæng...
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Rechain » 11. sep 2004 19:44

Ok, det med den harddisk...i didn't know :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Playkid » 11. sep 2004 19:45

XBL er et glimmerende stykke online "værktøk", nemt og simpelt.

Det der kræves er et starter XBL kit, som koster omkring 400-500 kr. (1 års abonement) alt efter hvor du køber det og en adsl forbindelse.
Du opretter simpelthen en unkit gamertag med kittet, og er klar til at spille, hvad der nu understøttes af live. Efter et år kan du vælge at forny pr. måned eller 1 år igen.

Gode live spil.

Racing:
Project Gotham Racing 2
Rallisport Challenge 2
Burnout 3

Shooting:
Rainbow Six 3: Black Arrow
Ghost Recon: Island Thunder
SC: Pandora Tomorrow
Mechassault
Crimson Skies

Er spil som jeg kan stå indenfor. Counter Strike er...well, Counter Strike.
Rigtigt dårligt synes jeg, heller ikke på pc finder jeg det noget værd.
Det kommer self. helt an på hvem man er, men jeg bryder mig bestemt ikke om det.

Halo 2 ser ud til at blive rigtigt godt :D

XBL netværket er klart bedre end på PS2. Jeg bruger slet ikke mit, selvom det er gratis.

Xboxe kan jo også fås til 999 kr. så det er da det helt rigtige tidspunkt at få en:)
Playkid
 


Indlægaf Teluc » 11. sep 2004 21:22

Hvad kan man med en Harddisk i sin Xbox?? er det udelukkende til updates og sån noget? eller kan man ligge film, spil og musik ind? evt. ved hjælp af chips?
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Buktu » 11. sep 2004 21:28

Når du har chip, kan du kopiere spillene ind...
Uden kan du kopiere Cd'er ind på den, som du så kan høre når du spiller. Hvis spillet altså understøtter det.

Derudover gemmer du selvfølgelig spil på den.. :) INGEN MEMORYCARD! Største fordel ved den IMO :)
Så er der selvfølgelig updates og lignende..

Desuden gør spillene også brug af den, til at forkorte loadingtiderne. Ret betydeligt... Hvis man skal sammenligne med PS2, så er de nok halvt så lange, gennemsnitligt..

Ved ikke med film.. Tror jeg ikke..?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Minihippo » 11. sep 2004 22:19

Teluc-->

Få købt en Xbox hurtigst muligt, da den er meget bedre end ps2. Jeg regner selv med at købe live, når HALO2 kommer. Jeg håber ikke, at der er for meget lag i xbox online spil som i PS2s online spil.
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf Playkid » 11. sep 2004 23:12

Bare husk Teluc, at hvis du fået chippet din maskine, skal du passe på med at gå på live, eller helt udelade det.
Playkid
 


Indlægaf Sp4 » 12. sep 2004 00:25

Pas på alle der har en Xbox, nu kommer alle fra Socom II og owner jer i alle skydespil!

Teluc<<Jeg kan ik huske det, men har du fået købt den eller ikke?

Mini<<Hvorfor har du ikke brugt dit argument med Berta? :wink:
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Teluc » 12. sep 2004 08:35

Dollo<<Det er jo lidt svært at skille sig af med "det sorte svin" :P især når man er ved at vinde Dm i Socom, så ville det da være klogest at vente lidt... Jeg køber nok en Xbox om 1½ måned elller sån noget... Der er Halo 2 vist også kommet er det ikk?....
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Indlægaf Zelion » 12. sep 2004 08:39

Narh mener jeg hvist ikke der udkommer fable hvist :) eller også er det bare mig der er stået op for tidligt :?
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Ryo » 12. sep 2004 08:43

Man kan få en Xbox + 2 controllere + Pgr2 og Top Spin Tennis for 999.- det er bare billigt!

Det er i Kvickly Xtra og der er 2 mdr. Live med
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf Peet » 12. sep 2004 08:47

Jeg synes personligt, at Splinter Cell: Pandora Tomorrow er det fedeste Live-spil hidtil.

Ang. harddisken, så kan du godt gemme film, men kun i form af replay-filer fra diverse sportspil og lign.

Fable kommer 8/10
Halo2 udkommer 9/11.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Teluc » 12. sep 2004 08:56

Peet<< Var den bedste SC:PT spille i DK til Ps2 (det sagde de andre ihvertfald :) )
Men ved ikke om jeg vil ofre penge på det igen, da lysten er gået lidt væk... Men måske kan 2 nye baner finde den frem igen :wink: Ps2 nåede jo aldrig at få "mall" og "bank"
Vi får se om i skal ownes når jeg køber Xbox
Teluc
Niveau 4
 
Indlæg: 652


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 68 gæster