Xboxlife forum

Jeg overvejer at købe Xbox -Need info

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Zelion » 14. sep 2004 20:13

Unskyld jeg spørge men hvad f***** har det med det hele at gøre?
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Buktu » 14. sep 2004 20:17

ChillOutMonkey har fået en advarsel, og så snakker vi ikke mere om det.

Ikke flere kommentarer tak!
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf ChillOutMonkey » 14. sep 2004 20:56

Dollomio skrev:Er der egenligt klan-mulighed i RS3 Black Arrow? Det mener jeg da, men er ikke sikker


Der er gjort en del mere ud af Klan-muligheder og den slags i forhold til SOCOM2...

Man kan lave sine egne små turneringer, man kan lave et klan-logo, der er statistik og ranklister for de forskellige modes man spiller. Både som team og som singleplayer. Det virker meget gennemført.

Har lige spillet lidt RS3:BA online... Det var sgu fedt... Spillede lidt tidligere på dagen hvor jeg kom ind i et spil, hvor man skulle nakke det andet hold... Jeg anede selvfølgeligt ikke hvad der var op og ned i mappet og blev relativt hurtigt nakket, hvilket ikke var så sjovt.
Nu her til aften kom jeg ind i et spil, hvor man skulle arbejde sammen om at klare en af de baner der også er i singleplayerdelen - og det var fandme SJOVT... Selv om det er bots så skal man sgu tænke sig om alligevel og passe på snuden og i stedet for at ens teammates er bots (som godt kan være lidt dumme en gang imellem) så var det fedt at spille med andre spillere og kunne tale med dem...

Måske skulle vi danne en klan på XBox med alle de "gamle" SOCOM-spillere ??? Det kunne være meget hyggeligt - og sjovt.
Senest rettet af ChillOutMonkey 15. sep 2004 00:04, rettet i alt 3 gange.
ChillOutMonkey
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf Morphiuz » 14. sep 2004 22:13

Chill<<<< Pas på du ikke bevæger dig ind på et område som er irellevant for dette topic... Vær venlig st svare på at Teluc skal købe xbox eller ej... Jeg ved ikke helt hvilket spil jeg køber endnu, har ikke hørt noget om livedelen på FSW er god... Er der noge nder har et svar dertil??
Morphiuz
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Indlægaf ChillOutMonkey » 15. sep 2004 00:00

Selvfølgelig skal han købe en KrydsBox... Star Wars kommer jo også til KrydsBoxen og det er vist et spil han har set frem til...

Jeg har bestilt FSW og skal nok fortælle hvad jeg synes om det, når jeg har modtaget det og spillet det.

De forskellige gamer-anmeldelser er lidt blandede. Nogle synes at det er kedeligt og andre synes at det er totalt fedt. Så det er nok meget en smagssag om man kan lide det eller ej.

Men RainBow Six 3:Black Arrow er et must-buy, vil jeg mene...

Det er også det eneste spil jeg har lige p.t. :lol: De andre ligger et sted i posten. Men synes sgu at det er fedt. Og en del mere taktisk end SOCOM, hvilket du jo vist godt kan lide. Altså det taktiske element.

N.B: Har tilføjet lidt i mit forrige indlæg.
ChillOutMonkey
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf Morphiuz » 15. sep 2004 07:42

Det lyder fedt nok Krede... Jeg overvejer at købe det nu du har fortalt om det..... Jeg er med på den idé du kom med... Kunne være grineren nok..
Morphiuz
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Indlægaf Minihippo » 15. sep 2004 15:32

Spørgsmål til RBS: BA

kan man spille 8 mod 8 over live?

CooP over live er det med 4 eller?
Senest rettet af Minihippo 15. sep 2004 17:00, rettet i alt 1 gang.
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf L1 Solid » 15. sep 2004 16:55

Detter er igen forskelligt fra spil til spil, men ja du kan godt spille 8 mod 8 i de fleste live spil, og co-op er for det meste 4 eller 2.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Minihippo » 15. sep 2004 16:59

Undskyld, jeg glemte at skrive spørgsmålene var til rainbowsix: black arrow. :oops:
MINIHIPPO
Minihippo
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Indlægaf L1 Solid » 15. sep 2004 17:03

Der kan du spille 8 - 8 og 4 i co-op.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf ChillOutMonkey » 16. sep 2004 00:22

Minihippo skrev:Spørgsmål til RBS: BA

kan man spille 8 mod 8 over live?

CooP over live er det med 4 eller?


Ja...

Men det er sådan at når man kobler sig på, så får man oplyst hvad det optimale antal spillere man kan hoste med sin forbindelse er... Har man en god forbindelse på flere millioner MegaBit, vil serveren oplyse at man uden problemer kan hoste 16 spillere... Har man en mindre god forbindelse anbefaler serveren måske kun op til 6 spillere... Men man kan alligevel godt hoste for flere, men så ophører "lagge-garantien"...

"At the top of this screen is the maximum suggested number of players for your Internet connection, server type, and voice setting. You can create a match that allows more than the maximum number of recommended players (an Oversized match), but you may experience lag if you do so"

Man kan også "ofre sig" og stille sin forbindelse tilrådighed, således at der kan være mange spillere uden lag og med en bedre framerate - MEN MAN KAN SÅ IKKE SPILLE SELV !!! Måske noget man bruger ved klan-kampe hvor man vil være sikker på at det ikke lagger ???

"SERVER TYPE: Make the match dedicated or not. Dedicated matches have better framerate and can hold more players, but the person hosting the match cannot play in it."
ChillOutMonkey
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Indlægaf Sp4 » 16. sep 2004 09:09

Det er sgu da en fed måde at gøre det på! Bare hvis det var mere udbredt til andre spil og andre konsoller.

Krede jeg vidste ikke at du havde Xbox!?
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Morphiuz » 16. sep 2004 09:16

Han har også kun lige købt en forleden ligesom jeg har, derfor...
Morphiuz
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 90 gæster