Xboxlife forum

Se Xbox2 controlleren!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf d0minat0r DK » 6. sep 2004 14:01

Syntes altså heler ikke det ligner noget originalt.. MS vil da 100% beholde hvid og sort knap..!

den til venstre ligner mere en ps2 controler lavet efter xbox design..!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Buktu » 6. sep 2004 14:10

Det er faktisk ikke sikkert.. Der har været snak om at fjerne dem...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf d0minat0r DK » 6. sep 2004 14:14

Nooo...! Gider ikke det der lige som ps2.. jeg blir altid så forviret.. er det den øverste eller nedereste.? Jeg blir sindsyg af det :D

EDIT*

Så må man jo håbe at de laver boxen sådan at man kan bruge sine gamle kontrolere..!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf GreenBeast DK » 7. sep 2004 08:47

PS2 playkid skrev:
bio skrev:[color=red]Jeg håber at de fyrer nogle flere knapper på, for jeg syntes at det er monster provokerende at man skal bruge de to styrepinde som knapper nogen gange. F. eks. i Halo dukkede man sig på den højre tror jeg. Det var meget irreterende[/color]



Det kaldes udnyttelse af controllerens knapper, hvilket jeg synes fungrer og virker helt fint.


Er helt enig: Syntes at styringen i f.eks. Halo og SW-KOTOR var (er) ganske fin. - Er GLAD for min store, klumpede standard controller; syntes at Controller S er for bette :-)

Hvis den der controller til venstre på billedet VIRKELIG er en MS prototype - vil jeg håbe for dem at 1) de får lavet den federe 2) at man kan bruge de gamle controllere på XB2 - ellers tror jeg at jeg dropper 2'eren
GreenBeast DK
 


Indlægaf Aalborg » 17. sep 2004 07:52

whæææiiii den nye kontroller... zzzzzzzzz
Aalborg
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 87 gæster