Xboxlife forum

FOLKENS....!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

FOLKENS....!

Indlægaf Preell » 15. aug 2004 09:56

Hallo Folkens.

Inden i skriver i topics så tjek lige datoen på det topic.
En gang imellem får jeg nogle der spørger om jeg vil købe noget osv. det er over 4 måneder gammel.

Så for alles skyld så brug lige 10 sekunder på at tjekke hvor gammel det topic i vil ksrive i er...!

Mvh. Preell - Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf sorryass DK » 15. aug 2004 12:05

AMEN!
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Indlægaf Tommy » 15. aug 2004 14:50

=D>
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Azbox » 15. aug 2004 20:56

Yes Sir :P
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Slane » 15. aug 2004 21:45

Jeg kan ikke huske hvem det drejer sig om. Men på et tidspunkt var der en skrev, at han ville købe et LIVE Starter Kid. Efter nogen måneder, var der en der skrev noget med hvor det var rigtig billigt (eller noget ligende).
Der var så nogen der brokkede sig over, at en så gammel tråd blev taget op. :?

For det første; Personen prøvede bare at være flink.

For det andet; Det viste sig, at personen der til at starte med, havde efterspurgt et Live Starter Kid, først dagen før, havde fået anskaffet sig et... :?


Jeg ved godt det kan være irriterende at folk tager tråde op, der er en halv menneske alder gamle. Men taget i batragtning af, at du på andre boards, bliver flamet for vildt, hvis du laver nye tråde, med emner der har været oppe, så er problmet vidst heller ikke så stort igen... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Peet » 15. aug 2004 21:53

jeg mener præcist det samme - det er LANGT smartere, at finde et topic der har bare lidt at gøre med det man vil skrive om og skrive i dét, i stedet for at oprette et nyt HVER gang og ende med 14 siders gentagelser.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf IkkNico » 16. aug 2004 22:40

Jeg har en to år gammel tråd på laserdiskens site, hvor jeg vil sælge min LD. Jeg får stadig henvendelser på den :roll:
Ærgerligt jeg ikke kan huske hverken login eller pass, så jeg kan rette i tråden.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster