Xboxlife forum

hvilket spil ville du helst se på Xbox?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

hvilket spil ville du helst se på Xbox?

Indlægaf Valkyrie » 11. aug 2004 08:35

Der kommer mange spil til andre formatter... Hvis du kunne vælge et, du gerne ville se til Xbox, hvad skulle det så være?

San Andreas? KillZone? GT4? STALKER(er jo lidt usikkert..)? Zelda? Metroid Prime 2? Jak 3? Rachet and clank 3? Tekken 5?



For mig er det helt klart MGS3... damn mand!

Tjek de her ud;

http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_ ... izo_gi.wmv

http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_mgs3_e3_2k4.wmv

Jeg synes det ser så vildt ud... Fantastisk cinematic og movie feel.

Jeg elskede MGS1 til PSX og MGS2 substance til Xbox(en af mine fave Xbox spil)... Men MGS3 ser virkelig godt ud.

Jeg ber virkelig til det kommer til Xbox... MGS historien er en af dem der så fantastiske at man aldrig glemmer dem.


Runner up: San Andreas... Det ser altså godt ud! Nye screens; http://ps2.boomtown.net/da_dk/articles/ ... p?id=60014

hvad med jer?
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 11. aug 2004 12:50

Jeg tror og håber stadig på en Xbox Release af San andreas! For det ser rimeligt vildt ud... GTA gameplayet, så stort, og med så mange muligheder.. :)

MGS....
Har aldrig spillet nogen af spillene, og har aldrig hørt særligt meget om dem. Men jeg har hørt at MGS skulle være meget lovende.. Ham Japaneren der laver det siger det er det sidste MGS spil han arbejder på, og han vil derfor lave det det bedste.. :) Så mange har åbenbart enorm tiltro til det...


Men ellers er der faktisk ikke rigtig nogen titler jeg ville have på Xboxen.. Foruden dem der allerede kommer... Zelda og Mario spillene hører jo ligesom til på Nintendo, så efter min mening skal de også spilles på en Nintendo ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 11. aug 2004 12:54

Jeg vil nok mene, at MGS er det mest succesrige og mest kendte serie overhovedet i denne verden.

Jeg skal ville faktisk ikke se nogle af spillene på Xbox for jeg er alligevel ved at falde så småt ud af spil branchen :?

MEN, hvis jeg SKULLE vælge ville det blive GranTurismo4 for MGS3 ser jeg helst på PS2 :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Valkyrie » 11. aug 2004 13:08

game killer skrev:Jeg vil nok mene, at MGS er det mest succesrige og mest kendte serie overhovedet i denne verden.

Jeg skal ville faktisk ikke se nogle af spillene på Xbox for jeg er alligevel ved at falde så småt ud af spil branchen :?

MEN, hvis jeg SKULLE vælge ville det blive GranTurismo4 for MGS3 ser jeg helst på PS2 :)


Er du i spilbranchen? :shock:

Hvad mener du med på vej ud?
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 11. aug 2004 13:12

Jeg tror han mener hans Interesse i spil branchen er nedadgående.. :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 11. aug 2004 13:13

Helt rigtigt Buktu ;)

Og den er faktisk så slem, at jeg sælger størstedelen af mine spil :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Valkyrie » 11. aug 2004 13:37

game killer skrev:Helt rigtigt Buktu ;)

Og den er faktisk så slem, at jeg sælger størstedelen af mine spil :)


Arghh mate, sådan har de fleste af os det da også.. Hvis vi sidder og hænger med mulen over hvor u-originale de spil vi spiller idag, og hvor mange penge vi bruger på spil er det let at blive umotiveret..

Nogen gange har man bare brug for en pause, eller en anden type spil!

Hvis du har en computer så download en MMO trial.. Så kan du virkelig gå i dybden og et spil kan trække dig ind på en anden måde:) har hjulpet for mange!

At sælge sine spil er da helt ok... gå ned og byt nogen i EB og køb nogen andre brugte billige... du kan faktisk få en del! spil nogen spil du ikke havde troet du ville kunne lide først...

take some chances mate;) eller hold en pause:P
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 11. aug 2004 13:38

Det er bare ikke mig længere, jeg vil faktisk ikke være med i branchen kender også andre der er stoppet helt, men det er jo mit valg :)

Men nu skal det jo ikke handle om mig hehe så lad os hurtigt komme tilbage til topic :D
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Valkyrie » 11. aug 2004 13:42

game killer skrev:Det er bare ikke mig længere, jeg vil faktisk ikke være med i branchen kender også andre der er stoppet helt, men det er jo mit valg :)

Men nu skal det jo ikke handle om mig hehe så lad os hurtigt komme tilbage til topic :D


ok! Så det er bare sådan en konklusion du er kommet til!

Jeg overvejer også at gå ud af spise branchen.. og film branchen.. !:)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 11. aug 2004 13:54

Du forstår ikke, der er en længere forklaring og alt andet, har faktisk også taget pauser førhen, men denne gang er det helt anderledes.

Gider ikke ligefrem diskutere det :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Valkyrie » 11. aug 2004 13:56

Ok... sorry mate!

Du lyder bare som om at du er ræd for spil, eller du har været forpligtet til at spille computerspil!

men ok!... Der er bare 3 topics hvor du nævner at du er på vej ud af branchen så gik ud fra du ville diskutere det, men ok;)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Slane » 11. aug 2004 14:58

Valkyrie.... Vi kan vidst alle huske tråden "En gamers nedtur" (mener det var det den hed), på JGD... ;)

Well. Ja, MGS:SE ser rigtig fedt ud. Spillede 1éren og 2éren (som jeg i øvrigt købte på release-dagen) på PS2. Jeg aldrig oplevet en så fed historie (næst efter MAFIAS), i et spil. Og grafikken, jamen alstå... :P

3éren fulgte jeg på et tidspunkt rigtig meget med i. Men lige pludselig kom der ikke rigtig noget nyt om spillet, og interessen faldt så... I går aftes kom så endnu en trailer, og jeg mærkede en slags varme i hjertet. Det spil skal ejes... :)

Dog gør det mig ikke så meget, om spillet udkommer til XBox eller PS2... Har dem begge... :D


Hvis jeg endelig skulle vælge et spil, som skulle udkomme til XBox, skulle det være Zelda. Ikke fordig jeg er fan af spillet, men fordig jeg aldrig har prøvet det... Man høre så meget godt om den serie, og man skal vel prøve det på et tidspunkt... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Valkyrie » 11. aug 2004 15:11

Slane skrev:Valkyrie.... Vi kan vidst alle huske tråden "En gamers nedtur" (mener det var det den hed), på JGD... ;)



Har heller ikke sagt noget andet;

"Arghh mate, sådan har de fleste af os det da også.. Hvis vi sidder og hænger med mulen over hvor u-originale de spil vi spiller idag, og hvor mange penge vi bruger på spil er det let at blive umotiveret..

Nogen gange har man bare brug for en pause, eller en anden type spil!":=)

Dog var det alligevel totalt nederen....

Fable, BC, Halo 2, DOom 3, HL2, NG og KOTOR delayed delayed delayed... Der i den periode.... SEGA droppede support etc.. Og Splinter cell var for mig ikke så cracked up! Så var det da helt klart en nedtur og spillede ikke noget i et halvt år.. egentlig ikke rigtig.. Indtil KOTOR kom ud om sommeren!

Men jeg var ikke sådan: ARGHHH JEG RØR ADLRIG ET COMPUTERSPIL IGEN.. ARGH... SØN AF SATANS værk:p
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 11. aug 2004 15:16

JEg kan da godt spille, jeg mente bare at jeg ikke køber flere spil.

Jeg vil forsat spille sammen med venner, men alene spiller jeg kun WE8.

Men det har også noget at gøre med skole, tiden og at jeg generalt synes spil nu ikke er så interessante.

Det handler ikke om at tage en pause i denne omgang ;)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Slane » 11. aug 2004 15:32

Val... jeg skrev det skam også bare som noget positivt... :) Men du har da ret. Der kommer formegentlig altid, en periode, hvor det hele ser en lille smule grådt ud... :? Men heldigvis går vi jo en rigtig god fremtid i møde.... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster