Xboxlife forum

PRIS PÅ XBOX LIVE!

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

PRIS PÅ XBOX LIVE!

Indlægaf il gigolo » 2. aug 2004 20:23

Hej alle....

jeg ville gerne tilslutte mig alle jer andre på xbox live, da jeg som gammel pc-gamer ved at der intet federe er end at spille online...

men jeg har en del betænkeligheder:

1. hva er årsprisen på dette abonnement! har kun fundet prisen på et start kit, men selve prisen for abonnementet står ingen steder :?:

2. skal nok trække en 10 meter ledning fra min xbox til min switch... forringer det hastigheden?? jeg ahr en 512 forbindelse... håber at det er nok...

ellers hav en god dag'!
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Buktu » 2. aug 2004 20:27

1: 500 kr.

2: Ikke hvad jeg ved af, nej.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf il gigolo » 2. aug 2004 20:30

tak ska du ha'! frygtede at det var lidt dyrere...

endnu et spørgsmål... er der stadig nogle som spiller R6 3 og Unreal championship?? det er jo gamle spil, men stadig gode (og billige!)
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Indlægaf Tommy » 2. aug 2004 20:32

Jeg har Unreal Championship, men ikke live lige nu. Når jeg får, skal jeg spille det geniale spil meget!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf GrillBillerDK » 2. aug 2004 20:34

Rainbow six 3 er en af de mest spillede spil på live, sammen med Project godtham racing2, rallysport Challanger2,
UC er nærmest gået død.. jeg kender da et par stykker her fra.. som har uc.. så det hænder at vi lige samles lidt... så nye medlemmer af uc er altid velkommen..
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Playkid » 2. aug 2004 20:37

Der er forfærdelig mange der spiller RS3, ja ;)

Når du køber et starter-kit, har de samtidigt betalt for et års abbonement, bare s du ved det :)
Playkid
 



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 82 gæster