Xboxlife forum

Nye ting i v2.0

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Nye ting i v2.0

Indlægaf Specialty » 28. jul 2004 23:12

Til de interesserede nævnes her de nye ting som er kommet efter opdateringen igår.

- Tilføjet en brugermenu i højre side som indeholder alle bruger relateret sider.

- Tilføjet søgeboks i bjælken til venstre. Denne søger i nyheder, anmeldelser, previews og artikler. Søge resultater bliver sorteret, hvor de øverste har mest relavans.

- Anmeldelses siden har fået tilføjet en top som præsentere nyeste anmeldelse og det er blevet muligt at sortere alle anmeldelser efter titel, karakter og dato.

- Previews siden har fået tilføjet en top som præsentere nyeste preview og det er blevet muligt at sortere alle previews efter titel og dato.

- Artikler siden har fået tilføjet en funktion så man kan sortere ud for navn på artiklen eller dato.

- LIFE|SHOP har ændret navn til LIFE|TILBUD da det mere er en tilbuds side end en reel butik.

- Der er blevet tilføjet en Prisoversigt side som viser forskellige priser for spil og hvilke spil som er de nyeste i butikkerne. Data'erne er leveret af spilpriser.dk.

- Om xboxlife.dk er opdateret med korrekt information, og der er blevet skrevet noget mere tekst om xboxlife's forløb.

- Forummet har fået tilføjet en ignorer liste, så du kan ignorere en bestemt bruger. Du vil ikke modtage PM's fra en bruger på din ignorer liste. Posts i forummet fra en person du ignorere vil blive erstattet med en tekst om at personen er på din ignorer liste. Du kan dog stadig se beskeden ved at trykke på et link. Når en bruger bliver fjernet fra ignorer listen vil alle PM's og posts fra personen mens han har været på ignorer listen blive synlige.

- Forummet har fået reklame bjælken øverst så det er blevet endnu nemmere at støtte xboxlife.dk. Pengene vil blive brugt til indkøb af t-shirts, præmier m.m.

- Knappen Opret Profil er ikke længere synlig i menuen hvis du er logget ind, da denne så ikke er relevant.

- Nyheder siden er blevet udstyret med en søger så du kan nøjes med at søge i nyheds arkivet alene. Du kan også vælge kun at se nyheder fra en bestemt måned.

- I den nye brugermenu er der kommet en Ret Profil knap, så det er endnu lettere at gå ind og opdatere sin profil med de nyeste informationer. Husk også at rette jeres profil når i køber nye spil, så jeres spil oversigt er helt opdateret.

- Der er fjernet knapper øverst på forummet som ikke var relevante når man ikke var logget ind.

- Der er blevet tilføjet knapper øverst på forummet som kun er synlige når man er logget ind.

- Små grafik ændringer hist og her.

- Splinter Cell tema er sat i værk. Tema'et vil køre i ca. 14 dage hvor vi vil sætte focus på Splinter Cell serien og lave f.eks konkurrancer og lign.

Dette skulle være alle ændringer. Der er flere ændringer på vej som desværre ikke nåede at blive færdige til tiden.

Ris & Ros er meget velkomment og hvis der er fejl vil vi meget gerne have det afvide så vi kan udbedre dem hurtigst muligt.

God fornøjelse med den nye xboxlife.dk.

XboxLife Team.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Slane » 28. jul 2004 23:23

Jaaa... Jeg kan kun sige; XBoxLife er gået fra at være en rigtig fed side, til at være en endnu federe side... :)

Da jeg prøvede at gå ind på siden, og jeg fandt ud at der var ændringer på vej, tænkte jeg ikke over hvor meget mere, af fantastisk fede features, i kunne proppe ind. Well, jeg er rigtig positivt overrasket... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Preell » 28. jul 2004 23:50

Syntes det er fedt at i opdatere og nu har i Ignorer Liste som jeg ikke så i havde sidst... ( HVIS I HAVDE ) :P
Syntes også det er super nice at i informere os om hva i har lavet osv... :P
Siden er bare Mega nice ... :P

Mvh. Preell
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Azbox » 29. jul 2004 09:05

Godt gået, siden har altid været nice men nu tjaa nu er den bare for cool! :P
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf S.I.D.O » 29. jul 2004 13:52

Det lyder sgu fedt. :D
"What lies behind us and what lies before us are small matters compared to what lies within us.."
S.I.D.O
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Indlægaf Tommy » 1. aug 2004 14:16

"Ret profil" burde stadig være øverst på forummet, istedt for kun på selve siden!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Saxe » 1. aug 2004 14:25

Tilbudet på forsiden, med splintercell linker til shop.php og ikke tilbud.php
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster