Xboxlife forum

Er du tro mod Microsoft[Royal Fanboy]

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Zikor4 » 15. jul 2004 00:16

Jeg kan ikke tage stilling til dette, da jeg slet ikke ved noget somhelst om de 2 maskiner, så det må tiden vise sig, men hvis titler som Splinter Cell, Halo, Need For Speed Underground, osv. osv. osv. vidreudvikler sig til Xbox2'eren så skal jeg da helt klart have den, er også på en måde loyal til den maskine som Halo leveres på, deraf Xbox :D
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Valkyrie » 15. jul 2004 09:24

TuxPower skrev:
Valkyrie skrev:... men jeg synes at efter Windows XP er PCen ikke kun et mere brugervenligt system men også et bedre og mere stabilt.

Windows og stabilt er ikke to ord man kan bruge i samme sætning med mindre man sætter "ikke" foran stabilt. Til det vil jeg lige nævne at sidste gang min PC gik ned var for tre år siden, da den stadigvæk var inficerede med det produkt M$ kalder for et operativsystem.


Hi - Jeg har ikke haft nogen problemer overhovdet med Windows XP.

Windows 95, 98 og 2000 gav mig crap....

Med XP har jeg kunne indstallere ting som ADSL på 2 minutter - Jeg har haft lettere ved at indstallere nyt hardware, og jeg synes generelt interfacen er brugervenlig(jeg har ingen problemer) Og det er nok for mig, ærlig talt.

Jeg kan ikke huske hvornår min computer sidst har crashet.. Heldigvis!


Det der skræmmer mig for at bruge Linux, er at jeg har hørt at det ikke er spor bruger venligt, om det så er mere stabilt og man kan ændre på alt i det system!

Well... Høre vel ikke hjemme i den her diskution;)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf TuxPower » 15. jul 2004 12:10

Valkyrie skrev:Well... Høre vel ikke hjemme i den her diskution;)

Sorry, vi kom vist lidt af sporet.

Men tilbage til topic, jeg køber ikke nødvendigvis Xbox2. Jeg skal have Nintendo's nye maskine og måske PS3 eller Xbox2 (eller begge to).
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Slane » 15. jul 2004 14:09

Saxe skrev: Men hvis Xbox2 bliver denne "pc wannabe" som de har snakket så meget om så køber jeg den i hvert fald ikke. Jeg vil ikke have en konsol der kan ringe til udlandet, vise mig nyheder, lære mig blindskrift eller whatever. Hele ideen med en konsol er jo at det skal være simpelt! Det andet har jeg min pc til - og den beholder jeg. Sæt spillet i, tryk start og så er man igang på sin konsol. Nemmere bliver det ikke. Personligt leder jeg ikke efter nye muligheder i en konsol. Jeg har det fint med det der er nu. Jeg vil hellere have bedre spil, bedre grafik og sådan noget.


Amen! :)

Hvofor skal konsollerne kunne brygge kaffe og lave håndmadder? Som du siger er en kosol, den enkleste måde at game på. Og det er jo også idden. Hvis MicroSoft satser på at lave en konsol Computer (?), istedet for at lave en konsol, så tror jeg der er mange der ryger fra! Inkulsivt mig. Som dig, synes jeg de skal satse på gamingen. Hvordan kan vi gøre det bedre? Hvordan kan vi gøre det enklere for spil-producenterne, at lave spil til hvores konsol? Osv, osv...


Den første ad 3. Generations-konsollerne, jeg køber, er helt sikkert PS3. Om jeg køber en af de andre, 3. Generations-konsoller, kommer helt an på spillene, og featursne... OG prisen...:)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Goose Fraba » 15. jul 2004 14:55

Jeg er ikke tro overfor nogen af de eksklusive Playstation titler som GT og FF, så umiddelbart vil det være hardware specifikationer og online muligheder, som trækker i mig. Jeg er sikker på, at både PS3 og Xbox2 vil få mange flere top titler end jeg nogensinde vil have tid til at spille. Hvis Nintendo kører videre i samme rille som med GC, så er det ikke et alternativ, jeg vil overveje.
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf stuckpizza » 15. jul 2004 16:05

Jeg skulle efter planen købe en Xbox 2(jeg er tro fan til microsoft), PS3, Nitendo DS og PSP...
Jeg ved ikke om de håndholte kosoller holder min tidsplan, og jeg ved ikke meget om den næste Nitendo.

Ellers vil jeg holde lidt på PCèn, da jeg(Efter planen) skal lave MOD`s til fremtidige multiplayer spil.

Her hvad jeg tror at fremtiden ser nogenlunde ud:

2005
------

1Q:
Nintendo DS Udgives
Nintendo DS indtjener store summer penge

Maj:
PS3 vises frem.
Vanguard SOH får problemer med udviklingen.

Juni:
Ati nye chip R500 Udgives.
Ati indgår fremtidige planer for Xbox 2.
Den første trailer fra B.C 2

Juli:
Xbox 2 vises frem
Koder til PS3 bliver stjålet.

December:
Xbox 2 udskydes
Xbox 2 får Ati`s nye R600 chip
PSP udgives, men får en dårlig start

2006
------

Februar:
Bungie begynder på et nyt Strategi spil til PC, og et FPS spil til PC og XBox.

Marts:
Nitendo DS får et meget større salgstal end PSP

April:
PS3 udgives får en okay start
Nintendo DS CE(Mere avanceret version) udgives.
Nintendo N5 ser frem til en udgivelse til November

Juni:
Xbox 2 ser frem til en Oktober release

September:
Nintendo ser frem til at sælge bedre ved juletiden

December:
Nintendo N5 sælger et lille antal ved starten

2007
------

Marts:
Xbox 2 bliver released sælger okay, men sætter sig som den stærkeste, grafisk.
Xbox 2 udnævnt med bedste launch spil.
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Anastacio » 15. jul 2004 16:23

PSP udgives så i marts måned i samme uge som NintedoDS i 2005. (næsten officielt)

Og PS3 bliver fremvist i år (officielt) :)

Of NintendoN5 hedder Revolution og skulle efter Nintendos planer udgives i 2007^^ (officielt)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf stuckpizza » 15. jul 2004 16:36

Tæt på, da...
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf Preell » 15. jul 2004 16:40

Tror ikke jeg skal blive ved xbox når 2´eren ska nok havde en playstasion eller en Gamecube. Men vil god aldtid havde min Xbox 1.

Til sådan en gang imellem lige at tage et omgang Race eller Basketkamp :)

"Preell"
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Sp4 » 15. jul 2004 16:59

Tror du selv at NDS vil sælge bedre end PSP? Jeg tror ikke!

Og der var ikke meget af det du skrev som du var tæt på med. Bedre held næste gang :wink:

Og hvor bliver PS3 udgivet henne, den har du glemt!
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Anastacio » 15. jul 2004 17:06

Stuckpizza har skrevet, at han tror PS3 udgives i april måned 2006 så det har han skrevet :)

Jeg tror dog den får et eksplosivt salg.

Tror også selv, at PSP sælger mere end NDS.

Tror og håber, at PSP sælger mere end NDS & håber også at PS3 sælger mere end Xbox2 for indtil videre synes jeg ikke Xbox2 lyder SÅ konsolagtig igen :)

Og tror heller ikke, at Xbox2 bliver den grafisk stærkeste når PS3 udkommer 1 år eller mere efter Xbox2.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf GrillBillerDK » 15. jul 2004 19:36

game killer skrev: Xbox2 for indtil videre synes jeg ikke Xbox2 lyder SÅ konsolagtig igen


tja.. hvor skulle du vide det fra?

MS har jo ikke fortalt hvad Xbox2 tilbyder af nye ting.
Vi ved jo ingen ting om den kommende xbox... ikke andet end hvad man kan tolke ud af nogle løse rygter.
faktisk ved vi mere hvad PS3 kan end hvad vi kan forvente af den nye xbox.


Det jeg skrev tidligerer, som du nok har læst var taget ud fra en bog som bill gates havde skrevet lang tid før Xbox og windows98.
det var bare min fortolkning af fremtidens konsol ud af noget jeg havde læst i den bog... måske nok noget der først er allemands eje i år 2015...
og Xbox1 var/er det første skrit i lang række af enheder som skal vende os til at have en multimedie maskine til daglig dags ting.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Anastacio » 15. jul 2004 19:40

Det kan du så godt have ret i Grillbiller :)

Men ligenu kan jeg jo kun basere mine valg angående Xbox2 ud fra rygter :)

Dog støtter jeg Sony og Microsoft lige meget. Jeg er faktisk interesseret i om nuværende serier forsætter på Xbox2.

Men designet bliver også en afgørende faktor for mig denne gang og Xboxens online del (Live) bliver nok det mest afgørende sammen med spillene^^

Tror ikke nogle af dem kommer til at imponere mig hardware mæssigt denne gang.
Senest rettet af Anastacio 15. jul 2004 22:03, rettet i alt 1 gang.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 15. jul 2004 21:55

Jeg regner med at skulle have en Xbox2 fra starten.
Min grund er at der er mange spil som der forhåbentligvis kommer efterfølgere til på Xbox2 end der er spil serier jeg vil følge med PS3.

Jeg har aldrig spillet et Final Fantasy spil, og udfra hvad jeg har læst, og set af screens, er det ikke lige min kop te.
Gran Turismo har jeg et spil af. Og det er To'eren til PSOne.
Den eneste serie jeg har haft der er GTA, og den regner jeg sq med kommer på fremtidige Xboxen også.

Og så synes jeg at Mixrosoft i den her Generation vil mere end Sony. Bedre support og kundeservice, bedre community(;)) og vice versa.

Og de har da udtalt at de ikke regner med at være førende på markedet før Xbox3 eller noget.
Og jeg er sq ligeglad med hvad deres Spin doktore siger! ;)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Alex DK » 16. jul 2004 12:34

Hvis jeg skulle begrændse mit valg af konsoller i næste generation til én enkelt konsol, vil mit valg formenligt falde på xbox2. Grunden til dette er at de franchises der har min interesse, formenligt bliver fortsat på xb2, samt jeg ville have svært ved at undvære en ordenlig online service. Men når det kommer til stykket, så ender det nok med at jeg både køber en xb2 og en ps3. Nintendo´s kommende konsol tvivler jeg noget mere på at jeg vil invistere i, da spiludvalget til deres foregående konsoller har været noget moderat, og hovedsagligt koncentreret i få genre, der generelt ikke har min interesse.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 52 gæster