Xboxlife forum

Er du tro mod Microsoft[Royal Fanboy]

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Valkyrie » 26. jul 2004 15:43

hvad er der galt i en Konsol hvor du interaktivt kan købe de nyeste blockbuster film osv?


Det er lidt ligemeget for mit vedkommende. Det har intet med spil at gøre. Desuden kan man allerede gøre det med en parapol selector.. og på mange internet sider for lidt penge.. Det er jo allerede hvad PCen er? en platform hvor man kan høre musik, se dvd, downloade demos, trailers, se nyheder, surfe etc.. Er det så meget værd at gøre det i sofaen på en TV skærm? Er det de penge værd det nok kommer til at koste oveni?

Pointen er jo at det ikke har noget med spil at gøre! Når spilindustrien er i den krise den er i, burde konsolfabrikanterne fokusere på andre ting end at kunne downloade film og få gratis SMS igennem XBox Live, eller whatever..

Der har ALDRIG nogensinde i spilhistorien været så få Triple AAA spil der er den dag idag! Det er et fact... ESCT er i de sidste par år gået hen og blevet joke! Tokyo gameshow og spaceworld imponere heller ikke mere, og der er bare meget langt imellem de gode spil. Der er næsten ingen profit til de spil der ikke er mainstream spil, og de bliver kastet ud hurtigt.

Desuden ville det sikker lade prisen stige. Hvad med MS prøvede at give os mindre lag på live og mere downloadable content istedet for at begynde på alt muligt multimedie.

PS2 er det perfekte eksempel på hvorfor det ikke er nogen god ide. Dreamcast har stadig flottere og mere imponerende spil end noget PS2 har leveret endnu, og det siger meget når man tænker på at DC er to år ældre. Da PS2 var dyr og man fandt ud af den kostede 4000, og man tænker "Hvad fanden? Hvorfor... Tekken Tag ser da ok ud, men er ikke 4000 værd!!!" - Og man for det klassiske var "DEN HAR JO DVD!!! og kan spille musik!!!" - Måske går det rent ind hos nogen, men jeg blev aldrig fanget af det, og jeg fik aldrig en PS2 for dens ikke gaming features og jeg har det på samme måde med Xbox 2. PS2s DVD har en hamrende lang liste af DVD film den ikke kan afspille... Siger også noget om kvaliteten af det(og larm)...

Kort sagt; Microsoft har så mange mål de burde fokusere på med Xbox 2. Forbedre voice features og hele Live systemet. Lave et godt solidt system og controller... Levere en god og let platform for udvilkere at lave spil til, og helst ikke for stor eller for larmende. Det er hvad jeg håber på. en bedre og flydende oplevelse med flere AAA spil.

Når vi har alt det kan vi begynde og tale om at smelte alle mulige medier sammen.

Harddisken i Xbox var jo godt udnyttet. Det gjorde en forskel at kunne høre sit favorit musik i Amped f.eks.!

Jeg er dog nok alene af den mening. Jeg har intet imod alle de ting hvis de fungere og er gode, men jeg ville sætte spillene og spilfeatures i første prioritet, det er trods derfor jeg ejer en konsol:)

-Valkyrie
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Slane » 26. jul 2004 16:21

Valkyrie skrev:
Jeg er dog nok alene af den mening. Jeg har intet imod alle de ting hvis de fungere og er gode, men jeg ville sætte spillene og spilfeatures i første prioritet, det er trods derfor jeg ejer en konsol:)

-Valkyrie


Læs evt. mine indlæg... ;)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 26. jul 2004 17:23

Ja selvfølgelig kommer spil delen som første prioritet. Men hvis nu MS kan klare det hele på en gang?
Hvordan kan man så have noget imod de nye features?

Lad os nu se om de virkelig KAN klare det. Hvis de kan, er det fatastisk, hvis ikke, ja så mister de nok nogle hardcore gamers som kunder, men de vinder nok også nogle Mainstream?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Antique DK » 26. jul 2004 20:30

:-#
Senest rettet af Antique DK 21. mar 2005 17:50, rettet i alt 1 gang.
Antique DK
Niveau 4
 
Indlæg: 364

Brugeravatar

Indlægaf mich » 27. jul 2004 08:29

Jeg skal have den næste nintendo (altså den til at sætte til tv/projektor), da jeg elsker de fleste spil der kommer til deres maskiner...de er rent faktisk SJOVE og underholdende.

Til online og flere actionspil køber jeg den der er i mine øjne kommer med flest ting jeg kan bruge og fører en fornuftig politik på deres onlinesystem. I denne generation valgte jeg her xbox, påtrods af jeg ikke bryder mig om microsoft. Men deres bud på en konsol var bedre end sonys (som jeg heller ikke bryder mig om).

Så jeg er ved ikke om jeg får en microsoft maskine næste gang..jeg tror det ikke rigtigt...sony må da være ude på hævn når de lancerer playstation 3's online del og cell processoren glæder jeg mig til at se. Men hvis der kommer et halo 3 bliver det nok til en xbox next/2 whatever :lol:

Jeg håber bare ikke de vil prøve, at få os til at handle på nettet eller surfe via en konsol...så laver jeg min egen konsol. :idea: :lol:
mich
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Buktu » 27. jul 2004 11:19

Playstation? Hævn?
Næppe.
Det er nok snarere oomvendt. Det er jo Playstation der har solgt godt... Så kan ikke se hvad Sony skulle hævne...


Men SKAL man bruge Projektor til den næste Gamecube?! For så blir det da en dyr fornøjelse...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf mich » 27. jul 2004 11:23

Deres onlinedel de vil tage hævn for...den er mildest talt ringe.

Og man skal ikke have en projektor til den "næste gamecube". Jeg skrev jeg skulle have den næste nintende konsol til tv eller projektor...så man ikke troede jeg mente den dual screen gameboy.

Comprende?
mich
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Buktu » 27. jul 2004 11:29

Nåh, på den måde :)

Fint nok, bare mig der misforstod så :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf d0minat0r DK » 27. jul 2004 19:53

Jeg satser på xboxen :)
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 84 gæster