Xboxlife forum

Xbox/halo/LIVE etc.

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf mich » 11. jul 2004 15:14

Xbox 1.1 er det den nyeste version eller? Altså den jeg burde få når jeg køber en xbox på tirsdag?

Men jeg tror vist der er enighed om xbox larmer mindre end playstation 2.

Endnu et spørgsmål: Skal man købe et memorycard? Eller gemmer den savegames på harddisken?

EDIT: Ok, 1.1 er ikke den nyeste version...et hurtigt kig i jeres faq, gav svaret. :oops:
mich
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Zikor4 » 11. jul 2004 16:40

Syntes personligt ikke man ligger mærke til lyden når først man har haft den i ½ månede eller noget. Desuden når man skruer lidt op for tv-et kan man dælme ikke høre det, og har den ikke til at stå og køre når jeg ikke bruger den, så det er ikke et problem for mig.
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf mich » 11. jul 2004 16:53

Zikor4 skrev:Syntes personligt ikke man ligger mærke til lyden når først man har haft den i ½ månede eller noget. Desuden når man skruer lidt op for tv-et kan man dælme ikke høre det, og har den ikke til at stå og køre når jeg ikke bruger den, så det er ikke et problem for mig.


Ok, godt at høre. Jeg burde ikke høre den hvis jeg slutter den til anlægget og hører på normal volume.

-----
Fandt forresten ud af et memorycard ikke er nødvendigt, ved en søgning herinde.

Nogle der vil kommentere det med headsettet?
Progressiv output?
Er der kun optisk udgang på xbox'en, ingen coaxial?
mich
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Zikor4 » 11. jul 2004 18:07

Bestemt ikke, når du først sidder der, i midten af dit surround anlæg, og bilerne drøner forbi, eller plasma granaterne eksplodere bag dig. Så lægger du bestemt ikke mærke til den lille snurre lyd fra Xbox'en. Kun hvis du virkelig anstrenger dig, og gør alt for at lytte til den. Hvilket man normalt ikke gør jo :)
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf mich » 11. jul 2004 18:22

Nej jeg har ingen intentioner om at sidde og lytte efter lyden af xbox'en. Men forhåbentlig kan man ikke høre den i stille perioder af spil og cutscenes, for så bliver jeg gjort opmærksom på den og så sætter den "uden for spillet" indtil man glemmer den. Men der er ikke så meget andet at gøre, bortset fra at springe ud i det :)

Nogle der har kommentare til de andre spørgsmål?
mich
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 82 gæster