Xboxlife forum

hvilken program foretrækker I?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

hvilken program foretrækker I?

Indlægaf Docmesty » 13. jun 2004 20:05

hvilket program, til en modden xbox, self. foretrækker i af afspillere, dashboards osv. hvilke svagheder, stærlesider er der ved de forskellige?- grunden er at jeg vil ha min xbox chippet, og så vil jeg lige høre hvilke programmer I foretrækker.
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Docmesty » 13. jun 2004 20:53

-og hey, nogen der kan sige mig hva man kan bruge til at hente spil med?
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Specialty » 13. jun 2004 21:03

Docmesty: Ingen warez snak... Se evt. reglerne.
Specialty
Niveau 6
 
Indlæg: 1524


Indlægaf Docmesty » 14. jun 2004 10:25

..okay.. men nmogle kan vel godt fortælle mig hva de synes om de forskellige dashboards!!
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Salleman » 14. jun 2004 11:10

Som der står i reglerne er det forbudt at snakke om warez.. Kort fortalt er det ikke tilladt at diskutere p2p programmer og lign.. Derfor kan jeg ikke hjælpe dig.. Men jeg kan da sagtens sige hvilke programmer jeg mener er at foretrække:

Som dashboard bruger jeg avalaunch. Til at starte med brugte jeg EvoX men synes ikke dets brugerinterface er ligeså lækkert som avaL.. Mulighederne er næsten de samme, bortset fra at avalunch har inbygget filemanager, mulighed for at downloade skins, og mulighed for selv at opdatere til den nyeste version.

Som film afspiller bruger jeg Xbox Media Player (XBMP)... Skifter dog snart til Media Center da XBMP ikke bliver opdateret længere..

Har også haft meget sjov ud af LinksBox der er en WWW browser til boksen.

Til DVD film bruger jeg det originale dashboard da jeg mener at det er det mest velfungerende.. Hvis filmene er importerede (ikke kode 2) bruger jeg DvDX dongle free. Prøver dog at finde et ordentligt prog der gør brug af remoten..

Håber ikke det støder nogen at jeg nævner disse programmer.. Det står ikke nævnt i reglerne at det er forbudt at diskutere ikke M$ licenserede programmer til xboxen.. Hvis folk alligevel får ondt bagi, skal i bare sige til, så fjerner jeg post'en
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 90 gæster