Xboxlife forum

Så kommer vi til at spille EA online

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Anastacio » 20. jun 2004 09:59

ISS Pro kommer ikke til Xbox og den serie er udgået.

Det er PES der kommer til Xbox og det er da også klart den bedste fodbold serie efter min mening.

Og PES kommer IKKE til at blive online i år på nogle platforme!
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Furiouz » 22. jun 2004 10:07

Det kommer ikke til at koste penge at spille FIFA 2005 Live, men DLC kommer nok til at koste en slat. Til gengæld kan man spille en IRL turnering, hvor spillerne bliver skadet/syg/solgt m.m. simultant med virkeligheden. Det er en fed feature.....men det kommer til at koste et beskedent beløb at abbonere på.....
Furiouz
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Indlægaf BAH Hawski » 22. jun 2004 14:34

Det var så godt nok også det fodbold spil jeg mente. men rigtigt godt se der!!!:D PES var det jeg mente jeg har bare spillet dem alle så nogle gange glemmer man lidt om hvad for et af dem det var. men ja det er rigtig PES er klart det beste fodbold spil EVER. FIFA go home forskæl til PES. men jeg menner nu der kommer til at være system link i det nye PES så kan man jo bare spille over Xbconnect. :D:D:D
[BAH - Breaking A Habit]

__________________________
IRC:
irc://copenhagen.dk.quakenet.eu.org:6667/clan-bah
__________________________
HP:
WwW.BREAKINGAHABIT.CoM
__________________________
BAH Hawski
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Indlægaf sir_nilo » 28. jun 2004 17:52

Glæder mig også vildt til fifa og nfsu2.. Håber at udfordre mange af jer i fifa når det kommer. :P Er det ikke til Oktober det kommer?

Sir Nilo
它是好一起演奏

Spiller fortiden: NFS:mw
sir_nilo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf Anastacio » 28. jun 2004 17:56

Der er endnu ingen officiel release, men Fifa spillene plejer at udkomm i slutningen af Oktober/starten af november så mon ikke vi kan forvente en Oktober release :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf UltraDK » 28. jun 2004 18:11

En anden ting som kan virke bekymrende er; det hedder ikke Xbox LIVE men EA SPORTS Online.... Tænker nu (igen) om det vil koste ekstra???
Pip..

[img]http://card.mygamercard.net/ultradk.jpg[/img]
UltraDK
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 97 gæster