Xboxlife forum

Hvorfor ikke bundle versioner?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Hvorfor ikke bundle versioner?

Indlægaf thermalgeek » 6. jun 2004 08:45

Nu har jeg efterhånden set at der er mange der ligefrem nægter at købe/bytte bundlespil.... Men så vidt jeg ved, har bundle og non-bundle spil de samme features... Så hvorfor er folk så meget imod overhovedet at betale mere end end 50'er for et glimrende spil?




Thermalg33k out//// :!:
thermalgeek
Niveau 2
 
Indlæg: 102


Indlægaf Pruhl DK » 6. jun 2004 10:47

Det har vel lidt med udbud og efterspørgsel at gøre.

Halo og midtown maddnes3 for man jo nærmest smidt i nakken.

Pgr2 og Top spin ligger vel i ca 150-180kr.

Jeg har købt pgr2 i bundlet version og så vidt jeg kan se er der ingen ting der mangler i forhold til retail versionen.
Pruhl DK
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Buktu » 6. jun 2004 11:06

Det er der heller ikke...

Det er bare princippet i det, der trækker voldsomt ned... :)
Samlerværdien ryger ned...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Tommy » 6. jun 2004 11:12

Sådan en bundle spil har ikke noget rigtigt cover, så den ser ikke så godt ud på hylden blandt de andre spil..
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Blaine » 6. jun 2004 11:13

Ja, man gider ikke have sine spil i konvulutter, det ser ikke godt ud på hylden :P
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf thermalgeek » 6. jun 2004 12:01

Blaine skrev:Ja, man gider ikke have sine spil i konvulutter, det ser ikke godt ud på hylden :P



Og af den grund er spillene næsten intet værd??? Jeg vil ihvertfald hellere købe et bundle spil end et "originalt" fordi at det så er billigere.... For det er jo SPILLET man køber, og så kan det vel være underordnet om der følger et blændende flot cover med... (med mindre mand i mine øjne er 101% freak..)
thermalgeek
Niveau 2
 
Indlæg: 102


Indlægaf Buktu » 6. jun 2004 12:04

Og mange er 101% freaks :)

Bundlespil er jo "billig"versionen af et spil, som ofte følger med når man køber en ny konsol.Så folk har ikke selv brugt særligt mange penge på dem, hvorfor skule de så tjene på dem?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Blaine » 6. jun 2004 12:13

Ja, hvis man ikke kan lide bundle spil hvorfor skulle man så give noget for det? Det er heldigvis op til en selv. Lige så vel som du kan være ligeglad, kan andre vel også gå op i det?
Blaine
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Playkid » 6. jun 2004 12:18

Det har vel noget at gøre med samlerværdien, selvom spillet måske er det samme, så er det noget federe at have en spil med cover og manual stående på hylden.
Det synes jeg i hvert fald.
Playkid
 


Indlægaf Slane » 6. jun 2004 17:11

Som mange allerede har skrevet, er det helt sikkert på grund af samlerværdien. :)

Men jeg er også ret sikker på, at f.eks. EB-Games, ikke gidder købe brugte spil, som ligger i en konvulut. Det vil sige, at hvis du som gamer, vil sælge dit spil, kan du f.eks. gøre det her på siden. Men hvis der ikke er nogen der er interesseret, kan du med et "originalt" (i cover), altid gå ned og sælge, eller bytte spillet... Selvfølgelig er du ikke selv med til at bestemme prisen, men du kommer af med spillet.... ;)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Alex DK » 6. jun 2004 18:45

Slane skrev:Men jeg er også ret sikker på, at f.eks. EB-Games, ikke gidder købe brugte spil, som ligger i en konvulut.


Du kan være helt sikker på, at EB ikke tager imod bundle versioner, da de er ulovlige at sælge vidre.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf ant0z » 6. jun 2004 19:27

"Not to be sold seperatly" ..
De er præcis som Paasch siger, ulovlige at videresælge..

-Anders
Anders Overgaard - ant0z, nu med Xb0x..
Billede

Help us! Klik Dobbeltklik
ant0z
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Slane » 6. jun 2004 19:30

Jamen, så er det jo 100% også en grund, til at folk ikke gidder have dem... ;)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Peet » 7. jun 2004 09:49

Ja, det er rigtigt nok... det tror jeg bare kke de fleste ved :lol:
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 7. jun 2004 14:05

Jeg kan heller ikke selv lide bundle versioner, men hvorfor nogle folk ikke gider at have "Xbox classics" forstår jeg ikke!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 91 gæster