Xboxlife forum

Hvorfor ikke bundle versioner?

Generelt snak om Xbox & Xbox360 hardware og services.

Indlægaf Goose Fraba » 7. jun 2004 14:28

Det med Classics forstår jeg så heller ikke, når nu de er billigere end de "normale" udgaver. Men nogen vil måske gerne give 50-100 kr mere for at noget skal se lidt bedre ud på reolen. Bundle spil er dog heller ikke så meget værd i mine øjne, da de er sværere at sælge videre.
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Slane » 7. jun 2004 15:22

Goose Fraba skrev:Det med Classics forstår jeg så heller ikke, når nu de er billigere end de "normale" udgaver. Men nogen vil måske gerne give 50-100 kr mere for at noget skal se lidt bedre ud på reolen. Bundle spil er dog heller ikke så meget værd i mine øjne, da de er sværere at sælge videre.


Er det ikke lidt at svare på dit eget spørgsmål? :)

Hvis folk ikke gidder at have Classics, så er de vel også svære at sælge. Altså lige som med Bundle-versionen... Og så er det vel der for?... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 7. jun 2004 15:49

Jeg har ingen problemer med at købe en classic! Hvis valget stod mellem en classic og en normal, til samme pris, valgte jeg jo nok normalen, da de nok er lidt sværere at skaffe (f.eks. sælges Halo og DOA3 meget ofte kun som classics)
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Preell » 8. jun 2004 20:22

Jeg fik da 2 bundle spil med til mig xbox. PGR 2 og Top spin. Jeg solgte begge spil på lidt under 20 minutter uden problemmer. Men Jeg vil også sige at det er lidt skod at havde sådan et sort DVD cover uden papir foran hvor spillet er på... Det vil jeg give alle ret i :P

Mvh. Preell // Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf k75 » 9. jun 2004 10:12

Jamen, så er det jo 100% også en grund, til at folk ikke gidder have dem...


:? Hvis det er sådan et stort problem for Jer, så bare send de bundle-spil I ikke gider ha' til mig.. :D
/Kenneth
k75
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf Preell » 9. jun 2004 10:28

Hehe. Hva er det for noget at skrive.
Nå F*** det ... :?: :?: :?:

Bundle er bare ikke sejt :x
Okey :?:

Hehe :) :lol: :lol: :lol:

Mvh. Preell // Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Zelion » 9. jun 2004 14:27

har ikke helt læst det hele men hvad er bundle?? er det spil som ikke er i rigtige cover men i dvd eller andre cover?? eller er de der hvide nogen??


DaRk_DK
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Tommy » 9. jun 2004 14:31

Ja! En bundle er sådan et sil man normalt får, når man køber xbox'en. Et originalt spil, som ikke har noget cover, kun en manual.
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Preell » 10. jun 2004 15:57

Det er dem du fik med da du købte din Xbox :oops: :lol: :lol:

Mvh. Preell // Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Goose Fraba » 13. jun 2004 03:50

Slane skrev:
Goose Fraba skrev:Det med Classics forstår jeg så heller ikke, når nu de er billigere end de "normale" udgaver. Men nogen vil måske gerne give 50-100 kr mere for at noget skal se lidt bedre ud på reolen. Bundle spil er dog heller ikke så meget værd i mine øjne, da de er sværere at sælge videre.


Er det ikke lidt at svare på dit eget spørgsmål? :)

Hvis folk ikke gidder at have Classics, så er de vel også svære at sælge. Altså lige som med Bundle-versionen... Og så er det vel der for?... :)


Pointen var at hverken bundle eller classic versionerne ser lige så godt ud som originalerne, men at jeg derfor stadig godt kunne se formålet i at købe classic udgaver, da de som regel sælges billigere end originalerne (også i brugt tilstand) og fordi de stadig, i modsætning til bundle udgaver, kan afsættes i butikker, hvis man bliver træt af dem.
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Müll3r » 8. jul 2004 20:00

Jeg har solgt mine bundle spil. Og jeg gider ikke købe Classics fordi de er grimme. Og de passer ikke ind på min hylde.
Müll3r
Niveau 0
 
Indlæg: 5

Brugeravatar

Indlægaf Hubbi » 8. jul 2004 21:53

Müll3r skrev:Jeg har solgt mine bundle spil. Og jeg gider ikke købe Classics fordi de er grimme. Og de passer ikke ind på min hylde.


Jeg har købt MotoGP og Yager som Xbox Classics til 139 kr stykket,og det synes jeg var en god handel.Om så Classic dvd coveret "skæmmer" på min hylde ved jeg ikke - da jeg ikke køber spil for coverets skyld,men indholdets.... :wink:
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Zikor4 » 9. jul 2004 01:28

Tror det er fordi folk gerne vil have det originalt stuff, som f.eks. cover, manualer, osv.

Nogle bundle's er der dog manualer med, jeg har selv 2 bundle, og der var 2 manualer med til hver, har bare smidt dem i DVD cover og smidt den overflødige manual ud som forside.. Det er rigeligt fint, men førhen ville jeg ikke købe bundle. Har bare ændret mening..
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Müll3r » 9. jul 2004 09:42

Til Hubbi---> Ja men når man sagtens kan finde dem i originalt cover og til samme pris så...
Müll3r
Niveau 0
 
Indlæg: 5

Brugeravatar

Indlægaf Hubbi » 9. jul 2004 09:54

Müll3r skrev:Til Hubbi---> Ja men når man sagtens kan finde dem i originalt cover og til samme pris så...


Jamen så er det jo en klar fordel hvis man kan det :)
Hubbi
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 70 gæster