Sploink skrev:Nu ved jeg ikke helt hvordan det fungere, men kunne man ikke bare erstatte ens hoved med noget andet? Så hvis man tog billede af en toiletbørste ville man løbe rundt med den på hovedet? Lidt wierd, jeg ved det...
Vinterbird skrev:Sploink skrev:Nu ved jeg ikke helt hvordan det fungere, men kunne man ikke bare erstatte ens hoved med noget andet? Så hvis man tog billede af en toiletbørste ville man løbe rundt med den på hovedet? Lidt wierd, jeg ved det...
Spillet er "intelligent" og den vil kun godtage ansigter. Jeg prøvede med min fod, ain't working.
Hanniste skrev:Vinterbird skrev:Sploink skrev:Nu ved jeg ikke helt hvordan det fungere, men kunne man ikke bare erstatte ens hoved med noget andet? Så hvis man tog billede af en toiletbørste ville man løbe rundt med den på hovedet? Lidt wierd, jeg ved det...
Spillet er "intelligent" og den vil kun godtage ansigter. Jeg prøvede med min fod, ain't working.
Du skulle have tegnet øjne og næse på din fod!
Prøv at tænk hvor forfærdeligt det kan være hvis der er en person der er så grim at han/hun ikke bliver godkendt som menneske......bummer!
StreetRacer DK skrev:Carl Mar Møller for eksempel
Vinterbird skrev:Spillet er "intelligent" og den vil kun godtage ansigter. Jeg prøvede med min fod, ain't working.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster