Xboxlife forum

Vis dit ansigt i Rainbow

Snak om first-person-shooter spil.

Vis dit ansigt i Rainbow

Indlægaf Bateman » 6. dec 2006 11:28

Jeg kunne godt tænke mig at se andres resultater med Live vision kameraet. Jeg synes selv at jeg ligner en levende død.

Post jeres billeder og lad os se hvem der er mest skræmmende

Billede
Bateman
Niveau 4

Indlægaf spif2001 » 6. dec 2006 11:30

Haha - du ser ud som om du har fået en for gammel øl...
spif2001
Niveau 9

By: Horsens

Indlægaf Raider » 6. dec 2006 11:33

Shaun Of The Dead.
Raider
Niveau 7

Indlægaf MirageDK » 6. dec 2006 12:03

Men stadig meget imponerende kvalitet imho
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7

Indlægaf M2L » 6. dec 2006 14:18

Er det ikk helt fladt?
Jeg tænker på i spillet, det ikke sådan så hvis man ser det fra siden kan man se formen af ansigtet, men så er det bare fladt right?
M2L

Brugeravatar

Indlægaf Tzmir » 6. dec 2006 14:32

Må være funny at spille det online med alle de underlig ansigter på folk
Tzmir
Niveau 6

Indlægaf mummifar » 6. dec 2006 14:34

spif2001 skrev:Haha - du ser ud som om du har fået en for gammel øl...

Du har fuldstændig ret :wink:
mummifar
Niveau 5

Indlægaf Bateman » 6. dec 2006 15:14

Den tager din profil med, så dit ansigt er ikke fladt :)

Er der ingen der har nogle billeder at vise?
Bateman
Niveau 4

Indlægaf Sploink » 6. dec 2006 17:26

Nu ved jeg ikke helt hvordan det fungere, men kunne man ikke bare erstatte ens hoved med noget andet? Så hvis man tog billede af en toiletbørste ville man løbe rundt med den på hovedet? Lidt wierd, jeg ved det... :lol:
Sploink
Niveau 3

Indlægaf Vinterbird » 6. dec 2006 17:29

Sploink skrev:Nu ved jeg ikke helt hvordan det fungere, men kunne man ikke bare erstatte ens hoved med noget andet? Så hvis man tog billede af en toiletbørste ville man løbe rundt med den på hovedet? Lidt wierd, jeg ved det... :lol:

Spillet er "intelligent" og den vil kun godtage ansigter. Jeg prøvede med min fod, ain't working.
Vinterbird
Niveau 7

Indlægaf HunkyDory » 6. dec 2006 17:36

Vinterbird skrev:
Sploink skrev:Nu ved jeg ikke helt hvordan det fungere, men kunne man ikke bare erstatte ens hoved med noget andet? Så hvis man tog billede af en toiletbørste ville man løbe rundt med den på hovedet? Lidt wierd, jeg ved det... :lol:

Spillet er "intelligent" og den vil kun godtage ansigter. Jeg prøvede med min fod, ain't working.

Du skulle have tegnet øjne og næse på din fod! :)

Prøv at tænk hvor forfærdeligt det kan være hvis der er en person der er så grim at han/hun ikke bliver godkendt som menneske. :) .....bummer!
HunkyDory
Niveau 9

Indlægaf Cowrider » 6. dec 2006 17:50

Hanniste skrev:
Vinterbird skrev:

Du skulle have tegnet øjne og næse på din fod! :)

Prøv at tænk hvor forfærdeligt det kan være hvis der er en person der er så grim at han/hun ikke bliver godkendt som menneske. :) .....bummer!

HAHAHAHAHAHAHAHHA
Cowrider
Niveau 7

By: Frederikssund

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. dec 2006 18:13

Carl Mar Møller for eksempel :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8

By: Aarhus

Indlægaf Rotator » 6. dec 2006 18:39

StreetRacer DK skrev:Carl Mar Møller for eksempel :lol:

Carl Mar Møller?
Hvorfor nævner du den? Den har da ingen relevans?

Her sidder de og snakker om mennesker der er så grimme at spillet ikke vil godtage deres ansigter og så, ud af det blå, hiver du den omvandrende, hageskårsbefængte, dillersvingende, krølhårselskende krydsning mellem en hund der har jagtet parkerede biler og en anorektisk flodhest i løbetid, frem. Den eneste skabning der nogensinde har fået en døgnflue til at forkorte sit liv drastisk. At blot hentyde at Carl Mar Møller skulle tilhøre den menneskelige race er en fornærmelse over for alle vores nærmeste slægtninge, helt fra chimpanserne til snudebillerne.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent

By: 3630 Jægerspris

Indlægaf brwnx » 6. dec 2006 18:42

Vinterbird skrev:Spillet er "intelligent" og den vil kun godtage ansigter. Jeg prøvede med min fod, ain't working.

og er du sikker på det var din fod??? jeg ville helt klart have prøvet med noget andet...
Billede
brwnx
Niveau 5

Næste

Tilbage til FPS