Xboxlife forum

Bad Company 2 - faste gaming buddies

Alt som er klan relateret

Indlægaf LyngQ » 16. jul 2010 18:48

Jeg er klar på at spille med jer hvis i stadig har brug for nogle til jeres team, jeg spiller dog mest Recon, for er ikke specielt god til de andre kits (endnu det kommer nok) bare add mig: LyngQ

så kan vi tage den derfra :D!
LyngQ
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf IkkNico » 27. jul 2010 19:19

Har lige fået spillet, og er p vej gennem SP.
Jeg får et X11 i styraten af næste uge, hvorefter jeg er klar som filler. Så kan vi jo altid se om det bliver en fast plads, eller bare som cannon fodder i en mod/medspiller squad.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf AMZB » 30. jul 2010 10:40

LyngQ --> Jeg har ikke tilføjet dig endnu.. Gider du tilføje?
Vi kunne godt bruge en recon (ikke bush woogie) da ingen af os spiller den klasse.

IkkNico --> Du kan bare tilføje. Så ser vi om du kan følge med :lol:
AMZB
 


Indlægaf IkkNico » 31. jul 2010 00:08

AMZB skrev:IkkNico --> Du kan bare tilføje. Så ser vi om du kan følge med :lol:

Det fandt vi så ud af, at det kunne jeg ikke.
det er fa'me ikke fair at sprinte sådan fra en gammel mand :mrgreen:

Super hyggeligt at spille med jer drengene, og som sagt, I siger bare til næste gang I skal bruge nogle low-level servere, så skal jeg nok forsøge at gøre mig lidt mere umage (læs: ikke dø helt så tit, og rent faktisk score mere end 1000pt i en runde) ;)
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf AMZB » 31. jul 2010 00:29

Styrofoam skrev:
AMZB skrev:IkkNico --> Du kan bare tilføje. Så ser vi om du kan følge med :lol:

Det fandt vi så ud af, at det kunne jeg ikke.
det er fa'me ikke fair at sprinte sådan fra en gammel mand :mrgreen:

Super hyggeligt at spille med jer drengene, og som sagt, I siger bare til næste gang I skal bruge nogle low-level servere, så skal jeg nok forsøge at gøre mig lidt mere umage (læs: ikke dø helt så tit, og rent faktisk score mere end 1000pt i en runde) ;)

Bare husk løbeskoene til næste gang ;-)

Ellers klarede du dig godt syns jeg. Du er helt sikkert velkommen til at joine igen :)
AMZB
 


Indlægaf IkkNico » 31. jul 2010 08:25

AMZB skrev:Bare husk løbeskoene til næste gang ;-)

Ellers klarede du dig godt syns jeg. Du er helt sikkert velkommen til at joine igen :)


Klarede mig godt??
Jeg bar jo nærmest hele holdet :mrgreen:

Takker, og jeg joiner helt sikkert i nærmeste fremtid :)
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf AMZB » 31. jul 2010 08:51

Styrofoam skrev:
AMZB skrev:Bare husk løbeskoene til næste gang ;-)

Ellers klarede du dig godt syns jeg. Du er helt sikkert velkommen til at joine igen :)


Klarede mig godt??
Jeg bar jo nærmest hele holdet :mrgreen:

Takker, og jeg joiner helt sikkert i nærmeste fremtid :)


Det må man sige du gjorte :)
AMZB
 


Indlægaf sir.auron88 » 31. jul 2010 09:18

Jeg er på hvis folk vil have mig med.
jeg spiller PT assault, men er også en ret ferm Medic.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf AMZB » 2. aug 2010 08:49

sir.auron88 du kan bare tilføje.
AMZB
 


Indlægaf AMZB » 2. aug 2010 11:33

Må heller lige tilføje følgene (tror godt jeg kan tale for både mig selv og Grady i dette tilfælde)

Hvis du er stor tilhænger af c4, dvs på atv, uav og hvad man ellers kan smide c4 på skal du ikke bekymre dig om at joine. Gider ikke vinde på sådan en ussel måde.
AMZB
 


Indlægaf IkkNico » 2. aug 2010 12:04

AMZB skrev:Må heller lige tilføje følgene (tror godt jeg kan tale for både mig selv og Grady i dette tilfælde)

Hvis du er stor tilhænger af c4, dvs på atv, uav og hvad man ellers kan smide c4 på skal du ikke bekymre dig om at joine. Gider ikke vinde på sådan en ussel måde.

*ahem* ... og mig sagde hunden ;)

Nej, jeg er ikke en del af det faste inventar, men jeg kan alligevel klart anbefale at spille med Bruun og Grady. Et par hyggelige gutter, der kan en del udemærkede tricks, og ikke er bange for at give gode råd med på vejen.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf AMZB » 3. aug 2010 09:18

Styrofoam skrev:
AMZB skrev:Må heller lige tilføje følgene (tror godt jeg kan tale for både mig selv og Grady i dette tilfælde)

Hvis du er stor tilhænger af c4, dvs på atv, uav og hvad man ellers kan smide c4 på skal du ikke bekymre dig om at joine. Gider ikke vinde på sådan en ussel måde.

*ahem* ... og mig sagde hunden ;)

Nej, jeg er ikke en del af det faste inventar, men jeg kan alligevel klart anbefale at spille med Bruun og Grady. Et par hyggelige gutter, der kan en del udemærkede tricks, og ikke er bange for at give gode råd med på vejen.


Der må jeg irettesætte dig unge mand.. Vi har optaget dig som fast man på squad´et .. Har bare glemt at sige det :lol:

Når nico skriver en del tricks er det ikke c4.. Bare lige så det er på det rene :)
AMZB
 


Indlægaf OpaqueCypress » 3. aug 2010 10:16

vil gerne være en del af teamet.. kan jeg det? i kender mig fra Mitzurugi. spillede vist et par gange med jer.. :)

edit: har lige tilføjet dig bruun
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Indlægaf AMZB » 3. aug 2010 10:45

Squad'et er pt fuld bemandet. Warrior Grady - sergentbruun - ikknico - del pede.

Alle er selfølgelig velkomne til at spille med.
AMZB
 


Indlægaf OpaqueCypress » 3. aug 2010 10:53

i sender bare en game/party invite når i skal spille.
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


ForegåendeNæste

Tilbage til Klaner

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron