Xboxlife forum

GoW2 - stadig langsomt

Alt snak om Gears of War skal ske i dette forum.

GoW2 - stadig langsomt

Indlægaf OldTymer72 » 4. jul 2010 13:06

Jeg sidder og spiller lidt GoW2 og det er MEGET længe siden spillet sidst har været i maskinen og jeg er lidt forundret over at matchmaking STADIG tager en evighed. Er det fordi jeg ikke har de nye mappacks... eller hvad? Er det bare aldrig blevet bedre? Kan jeg gøre noget ved det eller er jeg nødt til at droppe det. Jeg kan nå at lave kaffe, poste og endda samle min nye grill mens jeg venter mellem de par kampe jeg har spillet! Det er vanvittigt.

jeg spiller ranked warzone og min nat er open osv.
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Elgaard » 4. jul 2010 13:08

Prøv at søge efter Social matches. Det er drop in/out, hvor du ikke ryger tilbage til lobby'en efter hver spil.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Indlægaf Rahbek » 4. jul 2010 13:10

Efter dres nye update er det blevet meget langsom igen desværre. Tilgengæl der lag i kampene nærmest væk.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf OldTymer72 » 4. jul 2010 13:25

tak for hurtige svar!

vælger jeg social får jeg matchmaking error. 1 eller flere party members mangler content... og det er jo så nok mig.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Pain-Killer » 4. jul 2010 13:27

Du skal have alle map packs før du kan spille social.
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Indlægaf OldTymer72 » 4. jul 2010 13:33

ok. tak!
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf iDanish Soul » 5. jul 2010 05:18

Lille tip hvis i vil have hurtigere matchmakings. Gå ind i system settings, console settings, language and locale og i locale vælger i så United Kingdom.
Effekten er at i nu har større chance for at komme i lobbyer med folk fra UK.
Og eftersom der er flere i UK der spiller GoW2 end i DK, er jeres chance for at finde en lobby nu væsentlig bedre. ;-)

Credits til Kasper201190 for tippet.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045



Tilbage til Gears of War

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron