Xboxlife forum

Silent Hill 8 Tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Silent Hill 8 Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 1. jul 2010 20:12

Silent Hill 1 var et af de første spil, hvor jeg sat mig ind i historien og nød hvert et sekund, i en ung alder. Da jeg først lejede det fra Blockbuster i 99', og smed det i min meget ubrugte PlayStation (Sega Saturn var min favorit på det tidspunjt), så blev jeg trukket ind i det underlige og uhyggelige univers. 10 år og nu 8 (+ det løse) senere, står vi overfor et nyt spil, som pt. er kaldt Silent Hill 8.

Kan de lave en succes, efter det elendige Homecoming spil?

Trailer her:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QbosxdmIr24&feature=player_embedded[/youtube]
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Rahbek » 1. jul 2010 20:19

Jeg kan kun sige jeg så sandelig håber at de gør det bedre denne gang ellers siger jeg RIP Silent Hill :/
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf 2ndkrueger » 1. jul 2010 20:47

Det ser udemærket ud, ligner Alan Wake utroligt meget.. ikke at det er en dårlig ting, men håber ærlig talt på et monster uhyggeligt spil. Homecoming var da ikke så dårligt :)
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Indlægaf lassefar » 1. jul 2010 20:47

De har da helt sikkert kigget lidt på Alan Wake :)

Men det kunne godt blive et spil jeg skulle se lidt nærmere på :)
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Indlægaf Danny Beyer » 1. jul 2010 22:15

Det ligner ikke Alan Wake. Det er Alan Wake der ligner Silent Hill. Silent hill kom først. Spil de allerførste i serien og sig de ikke ligner.

Bortset fra det, så ser det utrolig fedt ud. Gik desværre død i Homecoming, men håber da lysten til at gennemføre det dukker op.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf makta » 3. jul 2010 14:52

Wow, har de ikke lavet mange Silent Hill spil her på det sidste? Er de ikke lige kommet med Shattered Memories?
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf Kossefar » 3. jul 2010 15:07

Fuck det ser scary ud! :D Glæder mig ihvertfald til den her udgave af Silent Hill. Den ser noget mere attraktiv ud end Homecoming gjorde, dog har jeg ikke prøvet Homecoming..

Men det bliver da ihvertfald et spil jeg holder øje med. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf Macheta » 3. jul 2010 15:55

Uhh det ser sgu dejligt ud, håber bare de får den uhyggelige stemning med! Det må gerne være noget ala Resident Evil 2& 3-Nemesis.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron