Xboxlife forum

Crackdown 2 tråd

Diskussion om third-person action spil her.

Crackdown 2 tråd

Indlægaf SealFox » 27. jun 2010 17:18

Nogle som skal havde det spil?
Og hvad glæder i jer mest til?
Jeg glæder mig til co-op og hunter øens, bliver ski fedt.
Og ja det er den samme by som 1ern who cares.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf VEJL » 27. jun 2010 17:20

Jeg nåede aldrig at spille nummer et før jeg solgte min xbox, kan man godt følge med i den nye eller kræver det man har gennemspillet det første?
Billede
VEJL
 
Indlæg: 58


Indlægaf Playkid » 27. jun 2010 17:44

Historien er på ingen måde vigtig i Crackdown. Det er et sandkasse spil, det bedste på 360, det handler bare om at lege :)
Der er såmænd heller ikke noget at følge med i, andet end der er nogle fjender i byen og du skal ryde op.
Playkid
 


Indlægaf VEJL » 27. jun 2010 17:54

Playkid skrev:Historien er på ingen måde vigtig i Crackdown. Det er et sandkasse spil, det bedste på 360, det handler bare om at lege :)
Der er såmænd heller ikke noget at følge med i, andet end der er nogle fjender i byen og du skal ryde op.

vil det sige der slet ingen StoryLine er?
Billede
VEJL
 
Indlæg: 58


Indlægaf NiklasOfDoom » 27. jun 2010 18:02

Der er en historie, men det er på ingen måde den man spiller det for. Jeg tror ikke engang at de anerkender det første spils mærkelige twist-slutning i efterfølgeren her. Det er udelukkende for gameplayet, at man køber det spil imo. :)
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf VEJL » 27. jun 2010 18:18

NiklasOfDoom skrev:Der er en historie, men det er på ingen måde den man spiller det for. Jeg tror ikke engang at de anerkender det første spils mærkelige twist-slutning i efterfølgeren her. Det er udelukkende for gameplayet, at man køber det spil imo. :)

okay, mange tak du :)
Billede
VEJL
 
Indlæg: 58


Indlægaf IkkNico » 27. jun 2010 20:26

NiklasOfDoom skrev:Det er udelukkende for gameplayet, at man køber det spil imo. :)

Jeps, det holder til gengæld 100%. Bedste sandbox spil eg nogensinde har været i nærheden af.

Historien:
Du er en genetisk superagent. Byen er fyldt med forbrydere og monstre. Jo mere du smadrer, skyder og kører i stykker, jo stærkere bliver du.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Major Oblivious » 27. jun 2010 21:07

1'eren var rigtig god fordi at ting man gjorde havde en indflydelse på spillet, og selvfølgelig hele character-opbygning en var til tider kedeligt, men bestemt det hele værd, når man hoppede 20-30 meter i luften.
Har set det til 300 på forskellige engelske shops,så regner selv med at købe det :D
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf BOOM » 27. jun 2010 21:40

Major Oblivious skrev:1'eren var rigtig god fordi at ting man gjorde havde en indflydelse på spillet, og selvfølgelig hele character-opbygning en var til tider kedeligt, men bestemt det hele værd, når man hoppede 20-30 meter i luften.
Har set det til 300 på forskellige engelske shops,så regner selv med at købe det :D


Kan du evt smide et link til et billigt sted? Det ville være kanon!
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf Major Oblivious » 27. jun 2010 22:17

BOOM skrev:
Major Oblivious skrev:1'eren var rigtig god fordi at ting man gjorde havde en indflydelse på spillet, og selvfølgelig hele character-opbygning en var til tider kedeligt, men bestemt det hele værd, når man hoppede 20-30 meter i luften.
Har set det til 300 på forskellige engelske shops,så regner selv med at købe det :D


Kan du evt smide et link til et billigt sted? Det ville være kanon!

Selvfølgelig, ved ikk om det findes billigere, men denne pris er rimelig for mig :p
Crackdown 2 pt £37.95 + 2.95 i fragt, så alt i alt 40.94 ca. 332 kr
Har købt spil fra dem før, og der gik 3-4 dage fra afsendelse til jeg havde dem i hånden
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf BOOM » 28. jun 2010 08:45

Det lyder meget fint. Tror også jeg køber derfra så
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf BuBubbi » 9. jul 2010 09:23

Hva så?
Har i fået jeres Crackdown 2?

Har lige selv hentet min, og er ved at installere det på harddisken.. :)

Efter det skal jeg lige have downloaded de der Exclusive Suits der følger en kode med til..
Og så er det ellers bare i gang..

Gennemførte lige Crackdown i går i "keys to the city"-mode..
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Indlægaf Major Oblivious » 9. jul 2010 09:27

Fik en mail d. 5/7 om at det var sendt afsted fra England, så HÅBER at det kommer med posten i dag!
Du må lige poste nogle indtryk når du får gang i spillet.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Danny Beyer » 9. jul 2010 10:23

Køber mit i Game. Indbytter 1 spil der ikke er på deres ekskluderingsliste og får det til halv pris.

Det er en fin pris.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf BuBubbi » 9. jul 2010 11:20

Det er rigtigt nice..
Der er et par pænt nemme achievements i starten.. :D
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Næste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron