Xboxlife forum

Sniper : ghost warrior

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Sniper : ghost warrior

Indlægaf Aaliyahchili » 19. jun 2010 13:18

Hej

Har kigget lidt på Sniper :Ghost Warrior.....Ser sgu meget fedt ud og prisen ligger omkring 30 £,så det er jo ikke så galt..

Er der nogen af jer der skal have dette spil.....?
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Indlægaf DKliller » 19. jun 2010 13:48

Overvejer det kraftigt, det ser morsomt ud.

Så kan alle de kære camper få udlevet deres fantasi i dette spil, det ultimative camping spil:-D
DKliller
Niveau 2
 
Indlæg: 186


Indlægaf ALIE » 19. jun 2010 14:01

jeg skal nok ha det en dag, ser fedt ud
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Mogwai » 19. jun 2010 14:30

Det ser ganske hæderligt ud, omend det måske bliver lidt kedeligt i længden.

Landskaberne, og grafikken generelt, ser faktisk fint ud.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Keras » 25. jun 2010 16:47

DKliller skrev:Overvejer det kraftigt, det ser morsomt ud.

Så kan alle de kære camper få udlevet deres fantasi i dette spil, det ultimative camping spil:-D


Camping?, er det ikke noget med en firkantet kasse, fortelt, to dæk og fælles lokum?

OT : Jeg skal da prøve det, kan dog se i traileren at man også kan bære granater, og det har jo ikke meget med sniper at gøre.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf heinstach » 25. jun 2010 16:54

Er i gang med første mission, og umiddelbart virker det rigtigt godt.

Eks. et sted, hvor der står 2 fjender på en bakke. Din makker siger "Du tager ham til venstre, jeg tager ham til højre". Så tæller ham til 3, og på 3 skyder man. Ret godt.

Grafikken er ikke ret god men dog acceptabel.

Er begyndt på Hard, den højeste sværhedsgrad, og her virker det ret svært.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Them » 25. jun 2010 19:04

bomb jack dk


kan man selv vælge sit våben eller hvordan og har også hørt noget med man kan tune sit våben, hvordan funger det
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Indlægaf IkkNico » 25. jun 2010 19:11

Jeg overvejede det faktisk, ind til jeg fandt ud af at SP er temmelig kort, 4-5 timer. bevares, det er sandsynligvis en rusher, der har gennemført på denne tid men alligevel. Jeg er heller ikke så meget til camper spil, så jeg venter sgu' nok bare til MoH kommer til oktober.

Lidt video godter ...
Sniper Ghost Warrior DEMO Gameplay Mission 1 (PC)
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Blauwy » 25. jun 2010 20:35

heinstach skrev:Er i gang med første mission, og umiddelbart virker det rigtigt godt.

Eks. et sted, hvor der står 2 fjender på en bakke. Din makker siger "Du tager ham til venstre, jeg tager ham til højre". Så tæller ham til 3, og på 3 skyder man. Ret godt.

Grafikken er ikke ret god men dog acceptabel.

Er begyndt på Hard, den højeste sværhedsgrad, og her virker det ret svært.


Med mine første 30 min med spillet, på hard diff, havde jeg et godt indtryk af det. På hard. - Efter 15 mere lagde jeg det gode indtryk langt væk. Nåede frem til hvor man skal dræbe en vigtigper i et hus og lala..
Jeg tager sigte, skyder ham på tværs i hovedet, hvorefter min makker siger: "No kill, target escaped" blabla - Jeg er like WTF og inden jeg får set mig om, er jeg død. Dræbt af 15 fjender på 700 meters afstand, alle gearet med M16'er. WTF igen. Reload checkpoint. Napper et par gutter, hvorefter 5 mere øjeblikkeligt retter sigte mod mig, der ligger på en klippesats, i cover bag en KÆMPE sten - og bliver skudt igennem stenen. Når underligt nok at heale lidt, for at poppe mit hovede 1-1½cm ud fra stenen - blot for at blive dræbt igen. Hvordan pis-mig-i-øret skete det? Jeg har ingen idé, what so ever.

Jeg starter så meget forfra og tager den på easy, og givet spillet en chance mere i morgen. Men nu er jeg fandme frustreret. Årets værste spil. Den titel har jeg lyst til at påsætte lige p.t.
Håber jeg skifter mening efter et par timers spilletid - men jeg tvivler.

Oh og - jeg troede COD:WAW var sindsygt på den sværeste sværhedsgrad. Hahaha, oooh boy....
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf heinstach » 25. jun 2010 21:03

Blauwy skrev:
heinstach skrev:Er i gang med første mission, og umiddelbart virker det rigtigt godt.

Eks. et sted, hvor der står 2 fjender på en bakke. Din makker siger "Du tager ham til venstre, jeg tager ham til højre". Så tæller ham til 3, og på 3 skyder man. Ret godt.

Grafikken er ikke ret god men dog acceptabel.

Er begyndt på Hard, den højeste sværhedsgrad, og her virker det ret svært.


Med mine første 30 min med spillet, på hard diff, havde jeg et godt indtryk af det. På hard. - Efter 15 mere lagde jeg det gode indtryk langt væk. Nåede frem til hvor man skal dræbe en vigtigper i et hus og lala..
Jeg tager sigte, skyder ham på tværs i hovedet, hvorefter min makker siger: "No kill, target escaped" blabla - Jeg er like WTF og inden jeg får set mig om, er jeg død. Dræbt af 15 fjender på 700 meters afstand, alle gearet med M16'er. WTF igen. Reload checkpoint. Napper et par gutter, hvorefter 5 mere øjeblikkeligt retter sigte mod mig, der ligger på en klippesats, i cover bag en KÆMPE sten - og bliver skudt igennem stenen. Når underligt nok at heale lidt, for at poppe mit hovede 1-1½cm ud fra stenen - blot for at blive dræbt igen. Hvordan pis-mig-i-øret skete det? Jeg har ingen idé, what so ever.

Jeg starter så meget forfra og tager den på easy, og givet spillet en chance mere i morgen. Men nu er jeg fandme frustreret. Årets værste spil. Den titel har jeg lyst til at påsætte lige p.t.
Håber jeg skifter mening efter et par timers spilletid - men jeg tvivler.

Oh og - jeg troede COD:WAW var sindsygt på den sværeste sværhedsgrad. Hahaha, oooh boy....


Du skal bruge din "grappling hook" eller hvad den hedder til at kravle ned i lejren, hvorfra du kan komme videre. Synes også, at det er voldsomt svært lige der.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Blauwy » 25. jun 2010 22:30

Ja den er jeg skam med på :)
Men når jeg kommer ned til dem, bliver man bare skudt fra alle vinkler, uden at kunne se dem. Det er irriterende som bare fanden. Så min første tanke var at få et vantage point over dem, fra klippen.
Men du kan jo nok læse hvordan det gik :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf heinstach » 25. jun 2010 22:41

Blauwy skrev:Ja den er jeg skam med på :)
Men når jeg kommer ned til dem, bliver man bare skudt fra alle vinkler, uden at kunne se dem. Det er irriterende som bare fanden. Så min første tanke var at få et vantage point over dem, fra klippen.
Men du kan jo nok læse hvordan det gik :P


Ja, jeg overlevede heller ikke længe, da jeg først nåede ned på jorden. Måske det kan svare sig at skyde så mange som muligt ovenfra? Eller måske er spillet bare umuligt at gennemføre på Hard? :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Blauwy » 26. jun 2010 00:00

heinstach skrev:
Blauwy skrev:Ja den er jeg skam med på :)
Men når jeg kommer ned til dem, bliver man bare skudt fra alle vinkler, uden at kunne se dem. Det er irriterende som bare fanden. Så min første tanke var at få et vantage point over dem, fra klippen.
Men du kan jo nok læse hvordan det gik :P


Ja, jeg overlevede heller ikke længe, da jeg først nåede ned på jorden. Måske det kan svare sig at skyde så mange som muligt ovenfra? Eller måske er spillet bare umuligt at gennemføre på Hard? :-)


Hah, ja det er sgu lige før. Har godt nok ikke nerverne til at gå igennem det på hard.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf dummiz » 26. jun 2010 00:24

Er spillet udkommet? :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Indlægaf NimaAKaJoJo » 26. jun 2010 00:35

dummiz skrev:Er spillet udkommet? :)


Nej selvfølgelig er det ikke udkommet. Det er derfor samtlige af dem der har skrevet i tråden ejer spillet.. :lol: ](*,)
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron