Xboxlife forum

Dead or Alive 5 - officiel tråd

Alt snak om Fightingspil.

Dead or Alive 5 - officiel tråd

Indlægaf neonxaos » 9. jan 2010 09:56

Hej drenge og piger.

Her er en mærkelig nyhed/rygte. Dead or Alive 5 skulle efter sigende være i produktion til PS3, så det ikke længere er "eksklusivt il Xbox360". Det kan også betyde, at spillet kun kommer til PS3, men det ville virkelig overraske mig.

Men vi var jo faktisk mange, der slet ikke regnede med flere kapitler i serien, så rygtet er faktisk en lidt stor nyhed, for det gør spillets eksistens meget mere sandsynlig.

DToid: http://www.destructoid.com/rumor-dead-o ... 9907.phtml

DOA Central: http://www.doacentral.com/1/Home/tabid/ ... r-PS3.aspx

Jeg kan ikke lægge skjul på, at Dead or Alive 4 stadig er den største oplevelse, jeg har haft i fighting-genren, bortset fra i gamle dage med Street Fighter II. Jo flere nye spil, jeg spiller, desto mere går det op for mig, at DOA4 er en meget undervurderet genistreg. Men efter Itagakis afgang, så er det umuligt at spå om DOA5.

Jeg håber, at Tecmo forbedrer figurdesignet og giver os lidt mere udtryk i stedet for større BH-størrelser. Men ellers skal de bare bygge videre på skabelonen fra DOA4 og give os en rigtig next gen 3D fighter. Jeg krydser fingre, hvad med jer?
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf Da Senzai » 12. jan 2010 20:05

Jeg synes stadig at DOA 4 er den bedste 3D Fighter til Dato, og det lyder rigtigt spændende med en 5´er!

Jeg så gerne, at vi får en Taek Won Do kæmper og en rigtig klam Judo-fyr. Jeg håber inderligt, at de modstår fristelsen og ikke bruger tid på at springe med på Bob/Rufus bølgen og laver en fed fighter, der er lynhurtig. Jeg har ikke noget imod fede fightere eller lynhurtig Kung-Fu Kampstile. De skal bare ikke blandes sammen.

Kunne også være dope med en mand, der brugte Wire-Fu :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf neonxaos » 12. jan 2010 22:21

Jeg synes, at Bayonetta skal være med :)
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf neonxaos » 3. mar 2010 23:33

Sidste nye quote fra Itagaki.

"At my previous company, I made the best fighting game in the world, Dead or Alive. Fighting games have once again reached a dead end, although to be honest, if there was no Dead or Alive, fighting games would have ended a long time ago."

Gudskelov skal den idiot ikke længere være med til udviklingen af DOA. Mage til ævl skal man da lede længe efter.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf neonxaos » 12. jun 2010 15:05

Nøøøøh, jeg lavede bare nok den første tråd om dette spil, Terrificy, nøøøøh!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf TerrificFalcon » 12. jun 2010 16:07

Jeg bukker mig i støvet og må erkende at du har helt og aldeles ret!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf neonxaos » 14. jun 2010 09:55

Mon Microsoft viser klip fra DOA5 på deres konference i aften?? Uuagaagahggahaallllggllaaaaaaaa... sorry, kunne ikke lige kontrollere min entusiasme.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf billycorgan » 14. jun 2010 13:12

neonxaos skrev:Sidste nye quote fra Itagaki.

"At my previous company, I made the best fighting game in the world, Dead or Alive. Fighting games have once again reached a dead end, although to be honest, if there was no Dead or Alive, fighting games would have ended a long time ago."

Gudskelov skal den idiot ikke længere være med til udviklingen af DOA. Mage til ævl skal man da lede længe efter.


længe leve japanere der ikke er holdt nede af janteloven :)
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf TerrificFalcon » 14. jun 2010 13:13

Dead or Alive 5 er nu confirmed, og bliver en Kinect only titel...


:lol:
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Da Senzai » 14. jun 2010 15:14

TerrificFalcon skrev:Dead or Alive 5 er nu confirmed, og bliver en Kinect only titel...


:lol:


Nu skal du passe på, at du ikke ryger på jorden.

Jeg siger btw, helle for Ein, Leon, Bass, Eliot, Zack, Jann Lee, Bayman og Tina i DOA 5 :)

Hold kæft, hvor skal jeg game i 2011. MK9, MvC3 og DOA5.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Gram » 14. jun 2010 15:20

Oh no! Hvis det bliver Kinect Only, må jeg hellere komme igang med nogle strækøvelser! ;)
Gram
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf neonxaos » 14. jun 2010 18:23

TerrificFalcon skrev:Din mor er nu confirmed, og hun bliver en Kinect only titel...


:lol:


Oh no you DIDN'T!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf neonxaos » 15. jun 2010 19:28

TECMOOOOO, HALLLOOOO!!!!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf tobias1690 » 15. jun 2010 19:32

De skal da have store BH størrelser med ! Der skal jo også kæles lidt for den grafiske side ik? ;)
Billede
tobias1690
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf neonxaos » 16. jun 2010 08:44

Well, jeg er helt solgt på ideen om 3DS, og det her ser ikke tosset ud - men det er IKKE DET, VI VIL HAVE: http://dahlsim.webhost4life.com/1/Home/ ... -GAME.aspx
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Næste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst